Agencja dotPR rozpoczęła współpracę z nowym portalem CyfrowaSzkoła.pl – innowacyjną platformą social learning. Agencja będzie odpowiedzialna za budowanie relacji z mediami i Partnerami serwisu, a także budowanie widoczności marki w social media.
CyfrowaSzkoła.pl wystartowała w grudniu ubiegłego roku, wspierana finansowo przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach POIG 8.1. Pomysłodawca serwisu, Grzegorz Bośko, postawił na nowy trend w nauczaniu na odległość, jakim jest social learning – dzięki temu CyfrowaSzkoła.pl jako pierwsza w Polsce umożliwia każdemu bezpłatne tworzenie profesjonalnych szkoleń i ich jednoczesną sprzedaż. Autor szkolenia sam ustala cenę kursu oraz okres jego licencji.
Na serwisie są dostępne kursy profesjonalnych dostawców, m.in. takich serwisów e-learningowych, jak Langoo.pl specjalizującego się w nauce języków obcych czy VideoKurs.pl skupiającego się głównie na szkoleniach z zakresu informatyki i matematyki. W ciągu kilku miesięcy od startu projektu CyfrowaSzkoła.pl pozyskała już ponad 450 Partnerów z całej Polski - są to osoby prywatne, które dostarczają autorskich szkoleń lub firmy specjalizujące się w e-learningu.
Osobą koordynującą działania PR jest Daria Duszyńska, natomiast za budowanie widoczności marki w social media odpowiada Get More Social, część Grupy dotPR. Klient wybrał agencję na podstawie rekomendacji.
Źródło: dotPR