logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

dotPR dla nowego portalu Cyfrowaszkoła.pl

  PR 12.04.2012, przeczytano 1268 razy
ilustracja

Agencja dotPR rozpoczęła współpracę z nowym portalem CyfrowaSzkoła.pl – innowacyjną platformą social learning. Agencja będzie odpowiedzialna za budowanie relacji z mediami i Partnerami serwisu, a także budowanie widoczności marki w social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dotpr-dla-nowego-portalu-cyfrowaszkola.pl,15213,artykul.html

CyfrowaSzkoła.pl wystartowała w grudniu ubiegłego roku, wspierana finansowo przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach POIG 8.1. Pomysłodawca serwisu, Grzegorz Bośko, postawił na nowy trend w nauczaniu na odległość, jakim jest social learning – dzięki temu CyfrowaSzkoła.pl jako pierwsza w Polsce umożliwia każdemu bezpłatne tworzenie profesjonalnych szkoleń i ich jednoczesną sprzedaż. Autor szkolenia sam ustala cenę kursu oraz okres jego licencji.

Na serwisie są dostępne kursy profesjonalnych dostawców, m.in. takich serwisów e-learningowych, jak Langoo.pl specjalizującego się w nauce języków obcych czy VideoKurs.pl skupiającego się głównie na szkoleniach z zakresu informatyki i matematyki. W ciągu kilku miesięcy od startu projektu CyfrowaSzkoła.pl pozyskała już ponad 450 Partnerów z całej Polski - są to osoby prywatne, które dostarczają autorskich szkoleń lub firmy specjalizujące się w e-learningu.

Osobą koordynującą działania PR jest Daria Duszyńska, natomiast za budowanie widoczności marki w social media odpowiada Get More Social, część Grupy dotPR. Klient wybrał agencję na podstawie rekomendacji.

Źródło: dotPR

www.cyfrowaszkola.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764