logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dotychczasowa praca w biurze nie mogła być łatwa...

DariaKostera  PR 03.03.2003, przeczytano 1001 razy

Setki dokumentów, stosy papieru, szybko bleknące dyplomy, zniszczone legitymacje, pospinane kartki papieru z prezentacją. Czy tak musi wyglądać praca w biurze każdego z nas?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dotychczasowa-praca-w-biurze-nie-mogla-byc-latwa...,1501,artykul.html

Otóż nie. Dla wszystkich osób, które nie mogą uporać się z tego typu problemami Firma AGAWA.PL Sp. z o.o. na swoich stronach http://www.agawa.pl przygotowała bardzo szeroką ofertę bindownic, laminatorów oraz akcesorii do archiwizacji kartonowej.

Wśród 17 pozycji z oferty bindownic sklep internetowy www.agawa.pl oferuje:
· Bindownice do opraw zwojowych
· Bindownice do opraw drutowych
· Bindownice do opraw plastikowych
· Bindownice do opraw termicznych

Ponadto w jego ofercie pojawiło się 11 różnego rodzaju laminatorów, których wykorzystanie przede wszystkich sprawdza się w ochronie ważnych dokumentów, chroniąc je przed wilgocią oraz przedłużając ich żywotność.

Systemy archiwizacji kartonowej to także najnowszy dział w ofercie sklepu. A pod jego nazwą kryją się:
· Klipsy archiwizacyjne
· Pudełka na literaturę, na akta
· Duże pudła na archiwa
· Pudła na archiwa z uchylnym wiekiem
· Sortery
· Regały STAX
· Szuflady na akta oraz
· Stojaki na rulony

Czas to pieniądz. A nic nie kosztuje więcej czasu i pieniędzy niż zła organizacja biura. Żyjemy w epoce komputerów, jednak nadal ponad 70 % informacji jest przechowywanych "na papierze", przez co objętość archiwów firm podwaja się co każde 10 lat. Właśnie to świadczy dobitnie o znaczeniu właściwej organizacji biura i jego archiwum w czym pomocne mogą okazać się powyższe oferty.


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764