logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dotykowy Benq z Coloraccent i HDR II

   22.12.2010, przeczytano 1424 razy
ilustracjastrzałka

BenQ T1460 z dotykowym ekranem z serii ''T'' (od ''touchable'') zastępuje poprzednie modele tego producenta z ekranem dotykowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dotykowy-benq-z-coloraccent-i-hdr-ii,11801,artykul.html

Podstawowe cechy BenQ T1460 to 14-megapikselowa matryca, 4x szerokokątny zoom optyczny (odpowiednik 28-112 mm dla klatki filmu 35 mm), dotykowy ekran o przekątnej 3'' i rozdzielczości 230 tysięcy pikseli oraz możliwość kręcenia filmów HD (720p) z szybkością 30 fps.

Aparat wprowadza również funkcje dodatkowe, takie jak Color Accent, Lomo i HDR II. Color Accent pozwala na wybranie barwy (czerwony, niebieski, zielony), która pozostanie na zdjęciu - reszta barw ukazana będzie w konwencji fotografii czarno-białej. Tryb Lomo imituje manierę nawiązującą do ograniczeń technicznych radzieckich aparatów analogowych Łomo, pozwalającą na tworzenie ekspresyjnych szkiców fotograficznych. HDR II to usprawniona wersja funkcji HDR (High Dynamic Range), automatyzującej wykonywanie zdjęć z dużą rozpiętością tonalną. Tryb FishEye emuluje efekt zastosowania obiektywu typy Rybie Oko.

Aparat dostępny jest już w Polsce w sugerowanej cenie detalicznej ok. 430 zł z VAT. Gwarancja 24 miesiące w systemie door-to-door.

Źródło: BenQ

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764