logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

DoubleVerify i LinkedIn rozszerzają współpracę

  PR 05.11.2024, przeczytano 302 razy

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie swoich niezależnych pomiarów jakości mediów o zasoby wideo premium na platformie LinkedIn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-i-linkedin-rozszerzaja-wspolprace,406357,artykul.html

Oznacza to zwiększenie możliwości dla reklamodawców, którzy będą teraz mieli większą pewność, że ich reklamy wideo na LinkedIn są widoczne i zabezpieczone przed oszustwami IVT (Invalid traffic), co zwiększy efektywność ich kampanii.

– Start pomiarów widoczności reklam i IVT dla zasobów wideo premium na LinkedIn wzmacnia naszą wiodącą pozycję w branży i podkreśla naszą filozofię zakładającą dążenie do zapewnienia jakości multimediów na dowolnej platformie w dowolnym miejscu na świecie – komentuje Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – LinkedIn jest środowiskiem mediów digital należącym do tych najbardziej premium, a rygorystyczne standardy dotyczące efektywności i integracji świetnie współgrają z innowacyjnymi rozwiązaniami pomiarowymi DV.

Reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do danych pomiarowych i insightów za pośrednictwem DV Pinnacle, ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz, aby monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych na LinkedIn.

– Nasza współpraca z DoubleVerify umożliwia naszym klientom kontynuację działań mających na celu docieranie do kupujących i ich angażowanie za pośrednictwem wideo, z jeszcze większą pewnością – dodaje Abhishek Shrivastava, VP of Product, LinkedIn – Dzięki danym DV dotyczącym widoczności reklam wideo na LinkedIn klienci mogą uzyskać cenne insighty, które pomogą im optymalizować swoje kampanie B2B i zwiększyć efektywność działań na bezpiecznej i zaufanej platformie.

Pomiar jakości mediów w zasobach wideo premium na platformie LinkedIn oznacza poszerzenie dotychczasowej wieloletniej współpracy obu stron. W listopadzie 2022 r. firma DoubleVerify objęła swoimi pomiarami pre-bid platformę LinkedIn Audience Network, wprowadzając do niej rozwiązania DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual. Współpraca z DV wzmacnia zaangażowanie LinkedIn w zapewnianie reklamodawcom rozwiązań bezpiecznych i godnych zaufania.

Nowe rozwiązanie zostanie w najbliższych dniach udostępnione wszystkim reklamodawcom LinkedIn.

Źródło: DoubleVerify

doubleverify.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinar Harbingers: Jak budować wizerunek i maksymalizować zyski?
Już 17 grudnia 2024 roku o godzinie 10.00 odbędzie się bezpłatny webinar organizowany przez Harbingers poświęcony nowoczesnym strategiom sprzedaży, podczas którego poruszone będą zagadnienia związane ze skutecznym generowaniem leadów i zwiększaniem sprzedaży dzięki metodom Brandformance oraz Profit on Ad Spend (POAS), jak również wykorzystywaniem platformy...
Dziewczyny pomagają na Movember
Movember, czyli polski wąsopad jest coroczną akcją, w której mężczyźni symbolicznie zapuszczają wąsy, aby okazać solidarności z chorującymi na raka. To także pretekst do dyskusji na temat profilaktyki nowotworów prostaty i jąder.
Oranżada Hellena Party z kampanią „Jest okazja? Jest Party!”
Z końcem listopada Oranżada Hellena Party rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Jest okazja? Jest Party!”, w ramach której marka zachęca konsumentów do celebrowania nawet najmniejszych, nieoczywistych momentów w życiu. Komunikacja obejmuje m.in. współpracę z influencerami, działania w przestrzeni digitalowej oraz konkurs dla...
Samsung zaprasza na salony wraz z Marcinem Szczeliną
Samsung nawiązuje partnerstwo z Marcinem Szczeliną, krytykiem i kuratorem architektury, w ramach autorskiego formatu „Salon Warszawski”.
Bank Pekao zaprasza młodych graczy do Fortnite
Dla wszystkich fanów gamingu i przyszłych mistrzów finansów Bank Pekao S.A. przygotował coś specjalnego. Wyszedł z inicjatywą stworzenia innowacyjnej mapy Tycoon w grze Fortnite, łącząc świat gamingu z edukacją finansową. Ta koncepcja skierowana jest do młodych osób, które chcą zdobywać umiejętności zarządzania finansami, bawiąc się przy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764