DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie swoich niezależnych pomiarów jakości mediów o zasoby wideo premium na platformie LinkedIn.
Oznacza to zwiększenie możliwości dla reklamodawców, którzy będą teraz mieli większą pewność, że ich reklamy wideo na LinkedIn są widoczne i zabezpieczone przed oszustwami IVT (Invalid traffic), co zwiększy efektywność ich kampanii.
– Start pomiarów widoczności reklam i IVT dla zasobów wideo premium na LinkedIn wzmacnia naszą wiodącą pozycję w branży i podkreśla naszą filozofię zakładającą dążenie do zapewnienia jakości multimediów na dowolnej platformie w dowolnym miejscu na świecie – komentuje Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – LinkedIn jest środowiskiem mediów digital należącym do tych najbardziej premium, a rygorystyczne standardy dotyczące efektywności i integracji świetnie współgrają z innowacyjnymi rozwiązaniami pomiarowymi DV.
Reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do danych pomiarowych i insightów za pośrednictwem DV Pinnacle, ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz, aby monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych na LinkedIn.
– Nasza współpraca z DoubleVerify umożliwia naszym klientom kontynuację działań mających na celu docieranie do kupujących i ich angażowanie za pośrednictwem wideo, z jeszcze większą pewnością – dodaje Abhishek Shrivastava, VP of Product, LinkedIn – Dzięki danym DV dotyczącym widoczności reklam wideo na LinkedIn klienci mogą uzyskać cenne insighty, które pomogą im optymalizować swoje kampanie B2B i zwiększyć efektywność działań na bezpiecznej i zaufanej platformie.
Pomiar jakości mediów w zasobach wideo premium na platformie LinkedIn oznacza poszerzenie dotychczasowej wieloletniej współpracy obu stron. W listopadzie 2022 r. firma DoubleVerify objęła swoimi pomiarami pre-bid platformę LinkedIn Audience Network, wprowadzając do niej rozwiązania DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual. Współpraca z DV wzmacnia zaangażowanie LinkedIn w zapewnianie reklamodawcom rozwiązań bezpiecznych i godnych zaufania.
Nowe rozwiązanie zostanie w najbliższych dniach udostępnione wszystkim reklamodawcom LinkedIn.
Źródło: DoubleVerify