logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doubleverify rozszerza współpracę z LinkedIn

  PR 22.11.2022, przeczytano 561 razy

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła wprowadzenie rozwiązań DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual na platformie LinkedIn Audience Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-rozszerza-wspolprace-z-linkedin,398080,artykul.html

Te dwa produkty zapewniają, że wyświetlenia kampanii  reklamodawców będą realizowane w przestrzeniach reklamowych zapewniających bezpieczeństwo marki, brand suitability i potrzeby kontekstowe.

DV Authentic Brand Suitability wykracza poza standardowe kategorie i listy zablokowanych słów kluczowych – oferuje dostosowaną ochronę, która pomaga reklamodawcom unikać niebezpiecznych i nieodpowiednich treści przed rozpoczęciem procesu zakupowego. DV Custom Contextual zapewnia reklamodawcom skalowalne rozwiązanie, umożliwiające dotarcie do właściwych odbiorców, we właściwym czasie, co przekłada się na zwiększenie efektywności dla marek.

Semantic Science, autorski system klasyfikacji kontekstowej, obsługuje zarówno technologię DV Authentic Brand Suitability, jak i DV Custom Contextual. Zespół Semantic Science firmy DV jest odpowiedzialny za opracowanie jednego z najbardziej wszechstronnych rozwiązań ontologicznych na świecie — identyfikację ponad 200 000 pojęć niezależnych od języka, przy użyciu ponad jedenastu milionów reguł, w celu określenia prawidłowego znaczenia słowa. Rezultatem jest dokładniejsza klasyfikacja treści oraz lepsza ochrona i dopasowanie kontekstowe, co zapewnia większą efektywność kampanii dla marek korzystających z rozwiązań takich jak platforma LinkedIn Audience Network.

- Nasza współpraca z LinkedIn podkreśla nieustanną pozycję lidera DV w optymalizacji jakości i efektywności mediów w całościowym krajobrazie mediów cyfrowych, zapewniając naszym reklamodawcom pewność inwestowania w różne kanały i środowiska - powiedział Steven Woolway, EVP, Business Development w DoubleVerify - LinkedIn to wiodąca platforma dla reklamy digitalowej B2B i cieszymy się, że możemy współpracować, aby wspierać brand suitability i targetowanie kontekstowe.

Obecnie reklamodawcy mogą dotrzeć do profesjonalnej społeczności ponad 875 milionów użytkowników LinkedIn i zaangażować ją, pomagając im w prowadzeniu działań, które są istotne dla ich działalności. Dzięki LinkedIn  Audience Network reklamodawcy B2B mogą dotrzeć do milionów określonych profesjonalistów, którzy są aktywni u zaufanych wydawców, aby zwiększyć efektywność swoich celów reklamowych, osiągnąć lepszy zwrot z wydatków na reklamę i skalować swój przekaz za pomocą wielu touchpointów.

- Dzięki naszej współpracy z DoubleVerify nadal umożliwiamy naszym klientom skalowanie ich marketingu w naszej sieci wydawców, aby dotrzeć i zaangażować profesjonalnych odbiorców - powiedział Abhishek Shrivastava, VP of Product, LinkedIn - Ewolucja naszej współpracy umacnia nasz cel, jakim jest wspieranie bezpiecznego i zaufanego ekosystemu z dodatkowymi możliwościami kontroli, aby pomóc klientom uzyskać jeszcze lepsze efekty z ich kampanii.

DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual są teraz dostępne dla wszystkich wspólnych klientów LinkedIn i DoubleVerify. To rozwiązanie opiera się na wcześniejszej współpracy firmy DoubleVerify z LinkedIn, w obszarach takich jak Brand Safety i Invalid Traffic (IVT), mającej na celu zapewnienie reklamodawcom ochrony przed niebezpiecznymi treściami i IVT w LinkedIn Audience Network.

Źródło: DoubleVerify

www.doubleverify.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764