logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doubleverify rozszerza współpracę z LinkedIn

  PR 22.11.2022, przeczytano 226 razy

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła wprowadzenie rozwiązań DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual na platformie LinkedIn Audience Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-rozszerza-wspolprace-z-linkedin,398080,artykul.html

Te dwa produkty zapewniają, że wyświetlenia kampanii  reklamodawców będą realizowane w przestrzeniach reklamowych zapewniających bezpieczeństwo marki, brand suitability i potrzeby kontekstowe.

DV Authentic Brand Suitability wykracza poza standardowe kategorie i listy zablokowanych słów kluczowych – oferuje dostosowaną ochronę, która pomaga reklamodawcom unikać niebezpiecznych i nieodpowiednich treści przed rozpoczęciem procesu zakupowego. DV Custom Contextual zapewnia reklamodawcom skalowalne rozwiązanie, umożliwiające dotarcie do właściwych odbiorców, we właściwym czasie, co przekłada się na zwiększenie efektywności dla marek.

Semantic Science, autorski system klasyfikacji kontekstowej, obsługuje zarówno technologię DV Authentic Brand Suitability, jak i DV Custom Contextual. Zespół Semantic Science firmy DV jest odpowiedzialny za opracowanie jednego z najbardziej wszechstronnych rozwiązań ontologicznych na świecie — identyfikację ponad 200 000 pojęć niezależnych od języka, przy użyciu ponad jedenastu milionów reguł, w celu określenia prawidłowego znaczenia słowa. Rezultatem jest dokładniejsza klasyfikacja treści oraz lepsza ochrona i dopasowanie kontekstowe, co zapewnia większą efektywność kampanii dla marek korzystających z rozwiązań takich jak platforma LinkedIn Audience Network.

- Nasza współpraca z LinkedIn podkreśla nieustanną pozycję lidera DV w optymalizacji jakości i efektywności mediów w całościowym krajobrazie mediów cyfrowych, zapewniając naszym reklamodawcom pewność inwestowania w różne kanały i środowiska - powiedział Steven Woolway, EVP, Business Development w DoubleVerify - LinkedIn to wiodąca platforma dla reklamy digitalowej B2B i cieszymy się, że możemy współpracować, aby wspierać brand suitability i targetowanie kontekstowe.

Obecnie reklamodawcy mogą dotrzeć do profesjonalnej społeczności ponad 875 milionów użytkowników LinkedIn i zaangażować ją, pomagając im w prowadzeniu działań, które są istotne dla ich działalności. Dzięki LinkedIn  Audience Network reklamodawcy B2B mogą dotrzeć do milionów określonych profesjonalistów, którzy są aktywni u zaufanych wydawców, aby zwiększyć efektywność swoich celów reklamowych, osiągnąć lepszy zwrot z wydatków na reklamę i skalować swój przekaz za pomocą wielu touchpointów.

- Dzięki naszej współpracy z DoubleVerify nadal umożliwiamy naszym klientom skalowanie ich marketingu w naszej sieci wydawców, aby dotrzeć i zaangażować profesjonalnych odbiorców - powiedział Abhishek Shrivastava, VP of Product, LinkedIn - Ewolucja naszej współpracy umacnia nasz cel, jakim jest wspieranie bezpiecznego i zaufanego ekosystemu z dodatkowymi możliwościami kontroli, aby pomóc klientom uzyskać jeszcze lepsze efekty z ich kampanii.

DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual są teraz dostępne dla wszystkich wspólnych klientów LinkedIn i DoubleVerify. To rozwiązanie opiera się na wcześniejszej współpracy firmy DoubleVerify z LinkedIn, w obszarach takich jak Brand Safety i Invalid Traffic (IVT), mającej na celu zapewnienie reklamodawcom ochrony przed niebezpiecznymi treściami i IVT w LinkedIn Audience Network.

Źródło: DoubleVerify

www.doubleverify.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764