logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doubleverify z akredytacją Media Rating Council

  PR 21.03.2022, przeczytano 926 razy

DoubleVerify (DV) jest obecnie jedynym na świecie dostawcą posiadającym akredytację w zakresie predykcyjnego targetowania w oparciu o widoczne odsłony oraz weryfikację z poziomu odsłony, w tym dopasowania do bezpieczeństwa marki i targetowania kontekstowego w kampaniach programmatic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-z-akredytacja-media-rating-council,395177,artykul.html

DoubleVerify, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE: DV), która jest jedną z wiodących na świecie platform oprogramowania specjalizujących się w pomiarach i analizach mediów cyfrowych, w tym jakości i wydajności reklam internetowych, ogłosiła, że otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) na cały swój pakiet usług targetowania programatycznego. Firma uzyskała właśnie akredytację na następujące usługi:

  • Unikanie fraudów/IVT (SIVT i GIVT – Sophisticated Invalid Traffic i General Invalid Traffic) – akredytacja na komputery stacjonarne, mobilne strony internetowe, aplikacje mobilne i Connected TV (CTV), w tym unikanie fraudów / nieprawidłowego ruchu (Invalid Traffic) na całej platformie
  • Viewability reklam display i wideo, emitowanych na desktopach, w internecie mobilnym  i aplikacjach mobilnych

W wyniku tych akredytacji następujące usługi i produkty DoubleVerify są teraz oficjalnie zgodne z wymogami MRC:

– Authentic Brand Suitability (autentyczne dopasowanie marki) – umożliwia reklamodawcom tworzenie scentralizowanego zestawu kontroli bezpieczeństwa marki i dopasowania oraz automatyczne wdrażanie tych kontroli w wielu platformach i kampaniach zautomatyzowanych zakupów.

  • Standard Brand Suitability (standardowe dopasowanie marki) – usługa dostępna dla witryn, serwisów i aplikacji, uwzględniająca m.in. rankingi i systemy ocen z platform sprzedających aplikacje.
  • Standard Contextual and Custom Contextual – usługi, które zapewniają bezpieczną dla prywatności wydajność, dopasowując reklamy do odpowiednich treści, w celu maksymalizacji zaangażowania użytkowników i generowania konwersji.

Dzięki otrzymanej teraz akredytacji DoubleVerify jest obecnie jedynym dostawcą posiadającym akredytację na całość usług z obszaru predictive viewability targeting jak i property-level ad verification, włączając w to dopasowanie marki i targetowanie kontekstowe w ramach reklamowych kampanii programatycznych.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu otrzymania tej akredytacji, bo pozwala ona na podtrzymanie naszej „historii innowacji“ i wiodącej pozycji na rynku – mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – Jesteśmy obecnie akredytowani w szerokim zakresie w zakresie targetowania programatycznego i pomiarów post-bid, włączając w to integrację 3rd Party w zakresie pomiaru Facebooka. Akredytacja MRC to najlepszy miernik jakości naszych rozwiązań i naszego zaangażowania.

– Nasza akredytacja DoubleVerify na usługi pre-bid to kolejny dowód na zaangażowanie DV w jakość oferowanych reklamodawcom rozwiązań i pomaganie im w maksymalizacji wartości ich inwestycji reklamowych — dodaje George W. Ivie, Executive Director and CEO MRC – Gratulujemy DV tego znaczącego osiągnięcia.

DoubleVerify po raz pierwszy otrzymało akredytację MRC w lutym 2013 r. na pakiet usług badający jakość wyświetleń i viewability na komputerach desktopowych. W 2015 r. MRC akredytowało DV w zakresie pomiarów widoczności reklam wideo na komputerach i nieprawidłowego ruchu (invalid traffic, IVT) zarówno na komputerach, jak i w internecie mobilnym, a w 2017 r. DV otrzymała dodatkową akredytację na wykrywanie nieprawidłowego ruchu w aplikacjach mobilnych.

W 2020 r. MRC rozszerzyło akredytacje DV o third-party integrated impression i pomiar Viewability oraz raportowanie dla reklam displayowych i wideo na Facebooku i Instagramie. Na początku 2021 r. DV uzyskał akredytację w zakresie pomiaru wyświetleń renderowanych reklam displayowych i wideo oraz zaawansowanej filtracji nieprawidłowego ruchu (SIVT), w tym fraudów związanych z aplikacjami, w środowisku mediów CTV, a później akredytację na usługi video filtering, benchmarks, oraz pełnoekranowe pomiary CTV.

Źródło: DoubleVerify

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764