logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doubleverify z akredytacją Media Rating Council

  PR 21.03.2022, przeczytano 978 razy

DoubleVerify (DV) jest obecnie jedynym na świecie dostawcą posiadającym akredytację w zakresie predykcyjnego targetowania w oparciu o widoczne odsłony oraz weryfikację z poziomu odsłony, w tym dopasowania do bezpieczeństwa marki i targetowania kontekstowego w kampaniach programmatic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-z-akredytacja-media-rating-council,395177,artykul.html

DoubleVerify, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE: DV), która jest jedną z wiodących na świecie platform oprogramowania specjalizujących się w pomiarach i analizach mediów cyfrowych, w tym jakości i wydajności reklam internetowych, ogłosiła, że otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) na cały swój pakiet usług targetowania programatycznego. Firma uzyskała właśnie akredytację na następujące usługi:

  • Unikanie fraudów/IVT (SIVT i GIVT – Sophisticated Invalid Traffic i General Invalid Traffic) – akredytacja na komputery stacjonarne, mobilne strony internetowe, aplikacje mobilne i Connected TV (CTV), w tym unikanie fraudów / nieprawidłowego ruchu (Invalid Traffic) na całej platformie
  • Viewability reklam display i wideo, emitowanych na desktopach, w internecie mobilnym  i aplikacjach mobilnych

W wyniku tych akredytacji następujące usługi i produkty DoubleVerify są teraz oficjalnie zgodne z wymogami MRC:

– Authentic Brand Suitability (autentyczne dopasowanie marki) – umożliwia reklamodawcom tworzenie scentralizowanego zestawu kontroli bezpieczeństwa marki i dopasowania oraz automatyczne wdrażanie tych kontroli w wielu platformach i kampaniach zautomatyzowanych zakupów.

  • Standard Brand Suitability (standardowe dopasowanie marki) – usługa dostępna dla witryn, serwisów i aplikacji, uwzględniająca m.in. rankingi i systemy ocen z platform sprzedających aplikacje.
  • Standard Contextual and Custom Contextual – usługi, które zapewniają bezpieczną dla prywatności wydajność, dopasowując reklamy do odpowiednich treści, w celu maksymalizacji zaangażowania użytkowników i generowania konwersji.

Dzięki otrzymanej teraz akredytacji DoubleVerify jest obecnie jedynym dostawcą posiadającym akredytację na całość usług z obszaru predictive viewability targeting jak i property-level ad verification, włączając w to dopasowanie marki i targetowanie kontekstowe w ramach reklamowych kampanii programatycznych.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu otrzymania tej akredytacji, bo pozwala ona na podtrzymanie naszej „historii innowacji“ i wiodącej pozycji na rynku – mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – Jesteśmy obecnie akredytowani w szerokim zakresie w zakresie targetowania programatycznego i pomiarów post-bid, włączając w to integrację 3rd Party w zakresie pomiaru Facebooka. Akredytacja MRC to najlepszy miernik jakości naszych rozwiązań i naszego zaangażowania.

– Nasza akredytacja DoubleVerify na usługi pre-bid to kolejny dowód na zaangażowanie DV w jakość oferowanych reklamodawcom rozwiązań i pomaganie im w maksymalizacji wartości ich inwestycji reklamowych — dodaje George W. Ivie, Executive Director and CEO MRC – Gratulujemy DV tego znaczącego osiągnięcia.

DoubleVerify po raz pierwszy otrzymało akredytację MRC w lutym 2013 r. na pakiet usług badający jakość wyświetleń i viewability na komputerach desktopowych. W 2015 r. MRC akredytowało DV w zakresie pomiarów widoczności reklam wideo na komputerach i nieprawidłowego ruchu (invalid traffic, IVT) zarówno na komputerach, jak i w internecie mobilnym, a w 2017 r. DV otrzymała dodatkową akredytację na wykrywanie nieprawidłowego ruchu w aplikacjach mobilnych.

W 2020 r. MRC rozszerzyło akredytacje DV o third-party integrated impression i pomiar Viewability oraz raportowanie dla reklam displayowych i wideo na Facebooku i Instagramie. Na początku 2021 r. DV uzyskał akredytację w zakresie pomiaru wyświetleń renderowanych reklam displayowych i wideo oraz zaawansowanej filtracji nieprawidłowego ruchu (SIVT), w tym fraudów związanych z aplikacjami, w środowisku mediów CTV, a później akredytację na usługi video filtering, benchmarks, oraz pełnoekranowe pomiary CTV.

Źródło: DoubleVerify

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764