logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doubleverify z akredytacją Media Rating Council

  PR 21.03.2022, przeczytano 901 razy

DoubleVerify (DV) jest obecnie jedynym na świecie dostawcą posiadającym akredytację w zakresie predykcyjnego targetowania w oparciu o widoczne odsłony oraz weryfikację z poziomu odsłony, w tym dopasowania do bezpieczeństwa marki i targetowania kontekstowego w kampaniach programmatic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-z-akredytacja-media-rating-council,395177,artykul.html

DoubleVerify, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE: DV), która jest jedną z wiodących na świecie platform oprogramowania specjalizujących się w pomiarach i analizach mediów cyfrowych, w tym jakości i wydajności reklam internetowych, ogłosiła, że otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) na cały swój pakiet usług targetowania programatycznego. Firma uzyskała właśnie akredytację na następujące usługi:

  • Unikanie fraudów/IVT (SIVT i GIVT – Sophisticated Invalid Traffic i General Invalid Traffic) – akredytacja na komputery stacjonarne, mobilne strony internetowe, aplikacje mobilne i Connected TV (CTV), w tym unikanie fraudów / nieprawidłowego ruchu (Invalid Traffic) na całej platformie
  • Viewability reklam display i wideo, emitowanych na desktopach, w internecie mobilnym  i aplikacjach mobilnych

W wyniku tych akredytacji następujące usługi i produkty DoubleVerify są teraz oficjalnie zgodne z wymogami MRC:

– Authentic Brand Suitability (autentyczne dopasowanie marki) – umożliwia reklamodawcom tworzenie scentralizowanego zestawu kontroli bezpieczeństwa marki i dopasowania oraz automatyczne wdrażanie tych kontroli w wielu platformach i kampaniach zautomatyzowanych zakupów.

  • Standard Brand Suitability (standardowe dopasowanie marki) – usługa dostępna dla witryn, serwisów i aplikacji, uwzględniająca m.in. rankingi i systemy ocen z platform sprzedających aplikacje.
  • Standard Contextual and Custom Contextual – usługi, które zapewniają bezpieczną dla prywatności wydajność, dopasowując reklamy do odpowiednich treści, w celu maksymalizacji zaangażowania użytkowników i generowania konwersji.

Dzięki otrzymanej teraz akredytacji DoubleVerify jest obecnie jedynym dostawcą posiadającym akredytację na całość usług z obszaru predictive viewability targeting jak i property-level ad verification, włączając w to dopasowanie marki i targetowanie kontekstowe w ramach reklamowych kampanii programatycznych.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu otrzymania tej akredytacji, bo pozwala ona na podtrzymanie naszej „historii innowacji“ i wiodącej pozycji na rynku – mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – Jesteśmy obecnie akredytowani w szerokim zakresie w zakresie targetowania programatycznego i pomiarów post-bid, włączając w to integrację 3rd Party w zakresie pomiaru Facebooka. Akredytacja MRC to najlepszy miernik jakości naszych rozwiązań i naszego zaangażowania.

– Nasza akredytacja DoubleVerify na usługi pre-bid to kolejny dowód na zaangażowanie DV w jakość oferowanych reklamodawcom rozwiązań i pomaganie im w maksymalizacji wartości ich inwestycji reklamowych — dodaje George W. Ivie, Executive Director and CEO MRC – Gratulujemy DV tego znaczącego osiągnięcia.

DoubleVerify po raz pierwszy otrzymało akredytację MRC w lutym 2013 r. na pakiet usług badający jakość wyświetleń i viewability na komputerach desktopowych. W 2015 r. MRC akredytowało DV w zakresie pomiarów widoczności reklam wideo na komputerach i nieprawidłowego ruchu (invalid traffic, IVT) zarówno na komputerach, jak i w internecie mobilnym, a w 2017 r. DV otrzymała dodatkową akredytację na wykrywanie nieprawidłowego ruchu w aplikacjach mobilnych.

W 2020 r. MRC rozszerzyło akredytacje DV o third-party integrated impression i pomiar Viewability oraz raportowanie dla reklam displayowych i wideo na Facebooku i Instagramie. Na początku 2021 r. DV uzyskał akredytację w zakresie pomiaru wyświetleń renderowanych reklam displayowych i wideo oraz zaawansowanej filtracji nieprawidłowego ruchu (SIVT), w tym fraudów związanych z aplikacjami, w środowisku mediów CTV, a później akredytację na usługi video filtering, benchmarks, oraz pełnoekranowe pomiary CTV.

Źródło: DoubleVerify

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764