DoubleVerify (DV) jest obecnie jedynym na świecie dostawcą posiadającym akredytację w zakresie predykcyjnego targetowania w oparciu o widoczne odsłony oraz weryfikację z poziomu odsłony, w tym dopasowania do bezpieczeństwa marki i targetowania kontekstowego w kampaniach programmatic.
DoubleVerify, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE: DV), która jest jedną z wiodących na świecie platform oprogramowania specjalizujących się w pomiarach i analizach mediów cyfrowych, w tym jakości i wydajności reklam internetowych, ogłosiła, że otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) na cały swój pakiet usług targetowania programatycznego. Firma uzyskała właśnie akredytację na następujące usługi:
- Unikanie fraudów/IVT (SIVT i GIVT – Sophisticated Invalid Traffic i General Invalid Traffic) – akredytacja na komputery stacjonarne, mobilne strony internetowe, aplikacje mobilne i Connected TV (CTV), w tym unikanie fraudów / nieprawidłowego ruchu (Invalid Traffic) na całej platformie
- Viewability reklam display i wideo, emitowanych na desktopach, w internecie mobilnym i aplikacjach mobilnych
W wyniku tych akredytacji następujące usługi i produkty DoubleVerify są teraz oficjalnie zgodne z wymogami MRC:
– Authentic Brand Suitability (autentyczne dopasowanie marki) – umożliwia reklamodawcom tworzenie scentralizowanego zestawu kontroli bezpieczeństwa marki i dopasowania oraz automatyczne wdrażanie tych kontroli w wielu platformach i kampaniach zautomatyzowanych zakupów.
- Standard Brand Suitability (standardowe dopasowanie marki) – usługa dostępna dla witryn, serwisów i aplikacji, uwzględniająca m.in. rankingi i systemy ocen z platform sprzedających aplikacje.
- Standard Contextual and Custom Contextual – usługi, które zapewniają bezpieczną dla prywatności wydajność, dopasowując reklamy do odpowiednich treści, w celu maksymalizacji zaangażowania użytkowników i generowania konwersji.
Dzięki otrzymanej teraz akredytacji DoubleVerify jest obecnie jedynym dostawcą posiadającym akredytację na całość usług z obszaru predictive viewability targeting jak i property-level ad verification, włączając w to dopasowanie marki i targetowanie kontekstowe w ramach reklamowych kampanii programatycznych.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu otrzymania tej akredytacji, bo pozwala ona na podtrzymanie naszej „historii innowacji“ i wiodącej pozycji na rynku – mówi Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – Jesteśmy obecnie akredytowani w szerokim zakresie w zakresie targetowania programatycznego i pomiarów post-bid, włączając w to integrację 3rd Party w zakresie pomiaru Facebooka. Akredytacja MRC to najlepszy miernik jakości naszych rozwiązań i naszego zaangażowania.
– Nasza akredytacja DoubleVerify na usługi pre-bid to kolejny dowód na zaangażowanie DV w jakość oferowanych reklamodawcom rozwiązań i pomaganie im w maksymalizacji wartości ich inwestycji reklamowych — dodaje George W. Ivie, Executive Director and CEO MRC – Gratulujemy DV tego znaczącego osiągnięcia.
DoubleVerify po raz pierwszy otrzymało akredytację MRC w lutym 2013 r. na pakiet usług badający jakość wyświetleń i viewability na komputerach desktopowych. W 2015 r. MRC akredytowało DV w zakresie pomiarów widoczności reklam wideo na komputerach i nieprawidłowego ruchu (invalid traffic, IVT) zarówno na komputerach, jak i w internecie mobilnym, a w 2017 r. DV otrzymała dodatkową akredytację na wykrywanie nieprawidłowego ruchu w aplikacjach mobilnych.
W 2020 r. MRC rozszerzyło akredytacje DV o third-party integrated impression i pomiar Viewability oraz raportowanie dla reklam displayowych i wideo na Facebooku i Instagramie. Na początku 2021 r. DV uzyskał akredytację w zakresie pomiaru wyświetleń renderowanych reklam displayowych i wideo oraz zaawansowanej filtracji nieprawidłowego ruchu (SIVT), w tym fraudów związanych z aplikacjami, w środowisku mediów CTV, a później akredytację na usługi video filtering, benchmarks, oraz pełnoekranowe pomiary CTV.
Źródło: DoubleVerify