logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Doubleverify z akredytacją MRC dla pomiarów wskaźników uwagi

  PR 09.01.2023, przeczytano 578 razy

DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła, że firma otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) za swoje wskaźniki DV Authentic Attention, oparte na rozwiązaniach analitycznych i efektywnościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/doubleverify-z-akredytacja-mrc-dla-pomiarow-wskaznikow-uwagi,398561,artykul.html

- Zdobycie akredytacji MRC dla DV Authentic Attention, w środowisku, w którym środki wydawane na reklamę są coraz częściej analizowane pod kątem odpowiedzialności, zwiększa nasze zaangażowanie w opracowywanie niezależnych rozwiązań w zakresie jakości i wydajności mediów, co pomaga poprawiać wyniki kampanii naszych globalnych klientów - powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify.

Nowa akredytacja obejmuje pełny zestaw wskaźników DV Authentic Attention dotyczących reklam displayowych i wideo dla desktopów, internetu mobilnego i aplikacji mobilnych. Jest to pierwszy raz, kiedy organizacja MRC dokonała przeglądu zaawansowanych narzędzi analitycznych DV, wykraczających poza standardy pomiarów viewability, pod kątem pomiaru efektywności widocznych wyświetleń.

Składniki nowo akredytowanego rozwiązania obejmują:

  • The Engagement Index (wskaźnik zaangażowania): ta funkcja analizuje kluczowe zdarzenia zainicjowane przez użytkownika, które mają miejsce podczas wyświetlania reklamy, w tym dotknięcia użytkownika, orientację ekranu, odtwarzanie wideo i interakcje sterowania dźwiękiem.
  • The Exposure Index (wskaźnik ekspozycji): ten element ocenia całą prezentację reklamy, kwantyfikując jej intensywność i rangę za pomocą wskaźników, które obejmują czas oglądania, udział w ekranie, ukończenie materiału wideo, słyszalność i inne.
  • Attention Benchmarks (wskaźniki porównawcze uwagi): te krytyczne wskaźniki efektywności pozwalają reklamodawcom zrozumieć, zmierzyć i optymalizować swoje kampanie w porównaniu z innymi w branży, aby maksymalizować ich efektywność.

Oprócz tej uzyskanej po raz pierwszy akredytacji, MRC przyznało też wstępną akredytację w dziewięciu językach 1  na poziomie usługi weryfikacji reklam w aplikacjach CTV (Connected TV). Ponadto przedłużono akredytacje w zakresie wyświetleń reklam display i wideo oraz IVT (invalid traffic) w środowiskach desktopowych, mobilnych, aplikacji mobilnych i CTV, a także w zakresie widocznych wyświetleń (viewable impressions) i wskaźników weryfikacji reklam na poziomie usługi w środowiskach desktopowych, internetu mobilnego i aplikacji mobilnych.

Przyznana została również kontynuacja akredytacji dla zewnętrznego (third-party) zintegrowanego raportowania DV wyświetleń na Facebooku: display i wideo, widocznych wyświetleń i powiązanych wskaźników widoczności na komputerach, w internecie mobilnym i aplikacjach mobilnych, w tym także filtrowanie IVT na desktopach.

- Gratulujemy firmie DoubleVerify rozszerzenia akredytacji MRC o ten zestaw wskaźników skoncentrowanych na pomiarach uwagi - powiedział George W. Ivie, Executive Director and CEO MRC - DV od dawna wykazuje się zaangażowaniem w pomiary jakości poprzez swoje zaangażowanie w proces akredytacji, a obecne poszerzenie portfolio wskaźników akredytowanych przez MRC stanowi kolejny dowód na sukces, jaki firma osiągnęła w tym zakresie.

W październiku firma DV uruchomiła DV Attention Lab, aby pomóc reklamodawcom optymalizować skuteczność kampanii przy użyciu szczegółowych danych dotyczących zaangażowania i ekspozycji reklam. Dzięki multidyscyplinarnemu zespołowi złożonemu z naukowców zajmujących się danymi, ekspertów ds. produktów i analityków marketingowych Laboratorium zapewnia reklamodawcom wyrafinowane, oparte na uwadze spostrzeżenia i zalecenia dotyczące skuteczności kampanii.

Kontynuacja akredytacji MRC dla DV i uzyskanie po raz pierwszy akredytacji w zakresie wskaźników DoubleVerify, o których mowa powyżej, podkreślają osiągnięcia DV w zakresie ciągłych innowacji, przy jednoczesnym przestrzeganiu najwyższych standardów w branży.

Źródło: DoubleVerify

www.doubleverify.com

Dodatkowe informacje:

1 Dziewięć języków to: chiński, angielski, niemiecki, hindi, japoński, koreański, malajski, hiszpański i wietnamski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764