DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła, że firma otrzymała akredytację Media Rating Council (MRC) za swoje wskaźniki DV Authentic Attention, oparte na rozwiązaniach analitycznych i efektywnościowych.
- Zdobycie akredytacji MRC dla DV Authentic Attention, w środowisku, w którym środki wydawane na reklamę są coraz częściej analizowane pod kątem odpowiedzialności, zwiększa nasze zaangażowanie w opracowywanie niezależnych rozwiązań w zakresie jakości i wydajności mediów, co pomaga poprawiać wyniki kampanii naszych globalnych klientów - powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify.
Nowa akredytacja obejmuje pełny zestaw wskaźników DV Authentic Attention dotyczących reklam displayowych i wideo dla desktopów, internetu mobilnego i aplikacji mobilnych. Jest to pierwszy raz, kiedy organizacja MRC dokonała przeglądu zaawansowanych narzędzi analitycznych DV, wykraczających poza standardy pomiarów viewability, pod kątem pomiaru efektywności widocznych wyświetleń.
Składniki nowo akredytowanego rozwiązania obejmują:
- The Engagement Index (wskaźnik zaangażowania): ta funkcja analizuje kluczowe zdarzenia zainicjowane przez użytkownika, które mają miejsce podczas wyświetlania reklamy, w tym dotknięcia użytkownika, orientację ekranu, odtwarzanie wideo i interakcje sterowania dźwiękiem.
- The Exposure Index (wskaźnik ekspozycji): ten element ocenia całą prezentację reklamy, kwantyfikując jej intensywność i rangę za pomocą wskaźników, które obejmują czas oglądania, udział w ekranie, ukończenie materiału wideo, słyszalność i inne.
- Attention Benchmarks (wskaźniki porównawcze uwagi): te krytyczne wskaźniki efektywności pozwalają reklamodawcom zrozumieć, zmierzyć i optymalizować swoje kampanie w porównaniu z innymi w branży, aby maksymalizować ich efektywność.
Oprócz tej uzyskanej po raz pierwszy akredytacji, MRC przyznało też wstępną akredytację w dziewięciu językach 1 na poziomie usługi weryfikacji reklam w aplikacjach CTV (Connected TV). Ponadto przedłużono akredytacje w zakresie wyświetleń reklam display i wideo oraz IVT (invalid traffic) w środowiskach desktopowych, mobilnych, aplikacji mobilnych i CTV, a także w zakresie widocznych wyświetleń (viewable impressions) i wskaźników weryfikacji reklam na poziomie usługi w środowiskach desktopowych, internetu mobilnego i aplikacji mobilnych.
Przyznana została również kontynuacja akredytacji dla zewnętrznego (third-party) zintegrowanego raportowania DV wyświetleń na Facebooku: display i wideo, widocznych wyświetleń i powiązanych wskaźników widoczności na komputerach, w internecie mobilnym i aplikacjach mobilnych, w tym także filtrowanie IVT na desktopach.
- Gratulujemy firmie DoubleVerify rozszerzenia akredytacji MRC o ten zestaw wskaźników skoncentrowanych na pomiarach uwagi - powiedział George W. Ivie, Executive Director and CEO MRC - DV od dawna wykazuje się zaangażowaniem w pomiary jakości poprzez swoje zaangażowanie w proces akredytacji, a obecne poszerzenie portfolio wskaźników akredytowanych przez MRC stanowi kolejny dowód na sukces, jaki firma osiągnęła w tym zakresie.
W październiku firma DV uruchomiła DV Attention Lab, aby pomóc reklamodawcom optymalizować skuteczność kampanii przy użyciu szczegółowych danych dotyczących zaangażowania i ekspozycji reklam. Dzięki multidyscyplinarnemu zespołowi złożonemu z naukowców zajmujących się danymi, ekspertów ds. produktów i analityków marketingowych Laboratorium zapewnia reklamodawcom wyrafinowane, oparte na uwadze spostrzeżenia i zalecenia dotyczące skuteczności kampanii.
Kontynuacja akredytacji MRC dla DV i uzyskanie po raz pierwszy akredytacji w zakresie wskaźników DoubleVerify, o których mowa powyżej, podkreślają osiągnięcia DV w zakresie ciągłych innowacji, przy jednoczesnym przestrzeganiu najwyższych standardów w branży.
Źródło: DoubleVerify