Agencja Valkea, od lat specjalizująca się w realizacji działań content marketingowych, zrealizowała najnowszy projekt komunikacyjny sieci perfumerii Douglas. „Douglas x You” to źródło wiedzy o najnowszych trendach beauty, porady ekspertów, a także miejsce prezentacji kosmetycznych nowości.
Inspiracje zapachowe, makijażowe i pielęgnacyjne, testy kosmetyków, premierowe prezentacje – to wszystko czeka na czytelników onlineowej platformy marki Douglas. Zadaniem Valkea było stworzenie contentu, a także przygotowywanie oprawy graficznej nowego magazynu. Douglas powierzył agencji również bieżącą obsługę projektu oraz funkcję redaktora prowadzącego, którą pełni Łukasz Siwiec. Valkea przygotowała i wdrożyła też strategię promocji „Douglas x You”, obejmującą m.in. współpracę z influencerami oraz kampanię reklamową na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
- Zależało nam na tym, aby wyjść poza standardowe działania i narzędzia wdrażane na rynku. Chcemy działać wielokanałowo. Zaproszeni do współpracy influencerzy-eksperci w takich dziedzinach jak beauty, make-up czy skincare tworzą angażujące treści w magazynie, jednocześnie prezentując swoje ulubione, sprawdzone produkty. Stawiamy bardzo mocno na treści edukacyjne, także w kampaniach reklamowych, co sprawia, że zyskujemy kolejne wejścia na stronę i nowych odbiorców magazynu – mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications & Content w Douglas.
Wprowadzeniu „Douglas x You” na rynek towarzyszy zrealizowane przez Valkea video w formie teasera zachęcające czytelników do odwiedzenia platformy.
Źródło: Valkea