logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Douglas we współpracy z Valkea uruchomił magazyn online „Douglas x You”

  PR 17.01.2022, przeczytano 554 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Valkea, od lat specjalizująca się w realizacji działań content marketingowych, zrealizowała najnowszy projekt komunikacyjny sieci perfumerii Douglas. „Douglas x You” to źródło wiedzy o najnowszych trendach beauty, porady ekspertów, a także miejsce prezentacji kosmetycznych nowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/douglas-we-wspolpracy-z-valkea-uruchomil-magazyn-online-_douglas-x-you_,394410,artykul.html

Inspiracje zapachowe, makijażowe i pielęgnacyjne, testy kosmetyków, premierowe prezentacje – to wszystko czeka na czytelników onlineowej platformy marki Douglas. Zadaniem Valkea było stworzenie contentu, a także przygotowywanie oprawy graficznej nowego magazynu. Douglas powierzył agencji również bieżącą obsługę projektu oraz funkcję redaktora prowadzącego, którą pełni Łukasz Siwiec. Valkea przygotowała i wdrożyła też strategię promocji „Douglas x You”, obejmującą m.in. współpracę z influencerami oraz kampanię reklamową na Facebooku, Instagramie i Twitterze.  

- Zależało nam na tym, aby wyjść poza standardowe działania i narzędzia wdrażane na rynku. Chcemy działać wielokanałowo. Zaproszeni do współpracy influencerzy-eksperci w takich dziedzinach jak beauty, make-up czy skincare tworzą angażujące treści w magazynie, jednocześnie prezentując swoje ulubione, sprawdzone produkty. Stawiamy bardzo mocno na treści edukacyjne, także w kampaniach reklamowych, co sprawia, że zyskujemy kolejne wejścia na stronę i nowych odbiorców magazynu – mówi Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications & Content w Douglas.

Wprowadzeniu „Douglas x You” na rynek towarzyszy zrealizowane przez Valkea video w formie teasera zachęcające czytelników do odwiedzenia platformy.

Źródło: Valkea

www.valkea.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764