logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Douglas wybiera VMLY&R i Wavemaker

  PR 13.11.2020, przeczytano 478 razy

Sieć perfumerii Douglas rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową i działania w mediach społecznościowych. Zwyciężyły VMLY&R i Wavemaker, które złożyły klientowi najciekawszą - pod względem kosztów i strategii - propozycję działań mediowo-kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/douglas-wybiera-vmlyandr-i-wavemaker,389166,artykul.html

Wavemaker przejmuje obsługę sieci perfumerii Douglas w zakresie planowania i zakupu mediów, a jego dział WM Content zadba o działania influencer-marketingowe. Za obsługę mediów społecznościowych (kreacja i moderacja) odpowiadać będzie VMLY&R, czyli agencja, z którą Wavemaker stworzył wspólny zespół mediowo-kreatywny na potrzeby konkursu oraz obsługi marketera.

W kilkumiesięcznym przetargu Douglas przekrojowo sprawdzał oferty zaproszonych firm.

O wyborze Wavemaker i VMLY&R przesadziły m.in. innowacyjność w planowaniu mediów digital oraz dobre wyczucie kategorii premium.

- Kluczowe znaczenie miał dla nas wybór partnera i zespołu ekspertów myślących tak, jak my o roli mediów w kontekście omnichannelowej komunikacji marki-lidera, jaką jest dziś Douglas. Dodatkowo, wychwytujących najnowsze trendy w mediach digital, a jednocześnie utrzymujących najwyższe standardy estetyczne kreacji tak istotne w naszej branży. - Katarzyna Mauduit, Dyrektor Marketingu Douglas Polska

Wygrana Wavemaker i VMLY&R to już kolejny przejaw szerokiej współpracy obu agencji. Wspólnie pracowały one m.in. przy obsypanym nagrodami projekcie „Ostatni Twój Weekend”.

Obsługę mediową sieci Douglas Wavemaker przejmie od Havas Media.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764