logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Douglas zmienia strategię, wybiera Havas Media i Brasil

  PR 15.08.2018, przeczytano 600 razy

Douglas zakończył przetargi na obsługę mediową oraz kreatywną, w którym zwyciężył Havas Media oraz BRASIL. Dom mediowy jest całościowo odpowiedzialny za planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych. Jednocześnie, obsługa kanałów social media Douglas oraz współpraca z influencerami przejdzie w ręce Socialyse, zespołu specjalistów komunikacji społecznościowej w Havas Media Group. Agencja BRASIL z kolei, odpowie za działania 360 stopni. Douglas rozpoczyna współpracę z nowymi agencjami wraz ze startem nowej strategii wizerunkowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/douglas-zmienia-strategie%2C-wybiera-havas-media-i-brasil,37588,artykul.html

Wybór nowych agencji podyktowany był znacznymi zmianami, jakie przechodzi obecnie Douglas – zarówno w zakresie strategii marki, jak i zmian wizerunkowych. Określamy na nowo nasze cele w branży beauty – chcemy być postrzegani jako nowoczesna marka premium oferująca najwyższej jakości produkty i usługi. Kluczowe elementy zmian to nowe logo, nowa misja marki i nowa koncepcja komunikacji marketingowej. O naszej decyzji zadecydowało innowacyjne podejście oraz doskonała znajomość branży, zarówno w przypadku Havas Media, jak i Brasil. – mówi Agnieszka Radawiec, Dyrektor Marketingu Douglas.

Jak podkreśla Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media: Ogromnie cieszymy się z tej wygranej, od początku mocno wierzyliśmy w zwycięstwo. Ze względu na doświadczenie, doskonale znamy kategorię, ponadto pracujemy na własnych badaniach i insightach konsumenckich. Zwycięstwo potwierdziło nasze wzajemne zrozumienie w zakresie strategii komunikacji.

Obsługą Douglas w Havas zajmie się zespół Beaty Orkwiszewskiej, Group Account Director w Havas Media, a jednocześnie Head of LuxHub, dedykowanej komunikacji marek luksusowych i premium jednostki agencji mediowej Havas Media Group. Prace dedykowanego zespołu 360 agencji BRASIL nadzorować będzie bezpośrednio Magdalena Szewczuk, Partner & Group Account Director.

Źródło: Havas Media

www.havasmedia.pl

Dodatkowe informacje:

Douglas to jedna z największych i najszybciej rozwijających się sieci perfumerii w Polsce. Posiada sklepy w najlepszych centrach i galeriach oraz przy prestiżowych ulicach handlowych. W asortymencie Douglas - pielęgnacyjnym, makijażowym i zapachowym znajduje się ponad 20.000 produktów luksusowych i popularnych, w tym ponad 70 marek dostępnych wyłącznie w Douglas. Obok bogatej oferty kosmetycznej Douglas oferuje swoim klientkom także wyjątkowe usługi – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało, manicure, pedicure oraz makijaż okazjonalny. W każdej perfumerii zapraszamy również na bezpłatny makijaż dzienny, relaksujący masaż dłoni oraz indywidualne konsultacje pielęgnacyjne, makijażowe i zapachowe. Douglas jest także właścicielem pierwszej i największej w Polsce perfumerii internetowej www.douglas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764