logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dpdgroup prezentuje kampanię „Prawa dostawy”

  PR 23.04.2018, przeczytano 381 razy
ilustracjastrzałka

DPDgroup rozpoczyna pierwszą ogólnoeuropejską kampanię internetową promującą usługi DPD. „Prawa dostawy” (#LawsOfDelivery) to seria ośmiu krótkich, humorystycznych filmów, których bohaterami są konsumenci korzystający z zakupów online. Kampania wystartowała dzisiaj w 20 krajach i potrwa osiem tygodni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dpdgroup-prezentuje-kampanie-_prawa-dostawy_,36270,artykul.html

Kampania skupiona na nabywcach online i millenialsach

- DPDgroup dostarcza przesyłki do 2 milionów odbiorców dziennie na terenie całej Europy. Kampania wizerunkowa ma na celu zwiększenie świadomości marki DPD oraz jej produktów i usług w grupie docelowej poprzez serię zabawnych spotów. Publikując je w internecie chcemy nawiązać z konsumentami relację i przedstawić szereg udogodnień, z których mogą jako odbiorcy skorzystać – tłumaczy Ingrid Maillard, Dyrektor ds. Komunikacji w DPDgroup.

Celem kampanii jest dotarcie do 75 milionów europejskich nabywców online w przedziale wiekowym 18-39 lat, ze szczególnym uwzględnieniem grupy tzw. dużych nabywców, czyli jednej trzeciej Europejczyków, którzy dokonują 86%[1] wszystkich zakupów w sieci i mają znaczący wpływ na kształtowanie się opinii publicznej w kwestii dostaw.

Wraz z rozwojem zakupów online oraz powszechnym dostępem do smartfonów i innych urządzeń elektronicznych konsumenci mają coraz większą kontrolę zarówno nad swoimi zakupami, jak i nad procesem doręczenia. Elastyczna i niezawodna dostawa, budująca pozytywne doświadczenia konsumentów, jest kluczowym czynnikiem motywującym do zakupów w sklepach internetowych. Nabywców online interesują obecnie innowacyjne opcje doręczeń takie, jak śledzenie przesyłki w czasie rzeczywistym, elastyczne terminy doręczeń, możliwości planowania lub zmiany terminu dostarczenia przesyłki. I właśnie o takich aspektach doręczeń, jak pora wizyty kuriera, miejsce odbioru paczki, nieobecność adresata czy złośliwość rzeczy martwych opowiadają z przymrużeniem oka spoty DPD.

Kampania internetowa

Kampania wykorzystuje wyłącznie kanały internetowe i stanowi odpowiedź na zwyczaje współczesnych konsumentów, którzy chętnie korzystają z mediów społecznościowych. DPDgroup promuje ją na stronie www.lawsofdelivery.dpd.com/pl-pl oraz poprzez swoje kanały w social media, np. YouTube czy LinkedIn.

Filmy utrzymane są w komediowej konwencji. Pokazują proces odbioru przesyłki oraz adresatów w zabawnych, nietypowych sytuacjach.

Z humorem

Pierwsza ogólnoeuropejska kampania stworzona przez DPDgroup prowadzona będzie w 20 krajach[2] począwszy od 23 kwietnia do połowy czerwca br. Powstała ona w efekcie współpracy lokalnych i globalnych zespołów zajmujących się komunikacją. Filmy, które wyreżyserował Simon Levene, zrealizował hiszpański dom produkcyjny Supper, a zakup mediów został powierzony firmie Starcom.

- W scenariuszach najbardziej urzekł mnie humor, z jakim przedstawiono z pozoru codzienne sytuacje. Lubię kiedy postacie są wiarygodne, co sprawia, że można je polubić i się z nimi utożsamić. To bardzo ważne, abyśmy byli w stanie zobaczyć w nich siebie i poczuć z nimi więź. Pokazaliśmy osiem sytuacji z życia codziennego, w których doręczenie przesyłki może pójść nie tak, jak trzeba, następuje komiczny zwrot akcji, a kłopotliwe sytuacje zostały przedstawione z pewną dozą przesady, żeby dodać filmom charakteru - mówi Simon Levene, reżyser serii filmów „Prawa dostawy”.

Źródło: DPD Polska

www.dpd.com.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: Badanie Barometr e-shopper z roku 2017, przeprowadzone na zlecenie DPDgroup przez Kantar TNS w 22 krajach wśród  24871 respondentów.
[2] Belgia, Chorwacja, Czechy, Estonia, Francja, Niemcy, Węgry, Irlandia, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Rosja, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwajcaria oraz Wielka Brytania.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764