Jedna z najbardziej znanych firm kosmetycznych w Polsce - Dr Irena Eris prowadzi kampanię marketingową dla marki kosmetyków do makijażu PROVOKE. Głównym wsparciem kampanii prasowej jest nowoczesna strona internetowa, za której przygotowanie odpowiedzialna była agencja interaktywna Discipline Media Group.
Kluczowe było utrzymanie spójności kreacji z reklamą prasową przy jednoczesnym szerokim wykorzystaniu multimediów. Dodatkowo, przez pierwsze tygodnie funkcjonowania nowej strony. każdy użytkownik po jej odwiedzeniu miał możliwość obejrzenia wielkoformatowego filmu wizerunkowego Dr Irena Eris PROVOKE.
O wysokiej jakości i funkcjonalności strony serii PROVOKE stanowią następujące elementy. Pierwszym jest atrakcyjna prezentacja produktów dopasowanych do twarzy, ust i oczu. Intuicyjna nawigacja i odwzorowanie kreacji prasowej, ułatwia konsumentowi znalezienie informacji o konkretnych produktach. Dla wszystkich, którzy zainteresowani są poradami na temat właściwego makijażu, przygotowano materiały video, na których swoją wiedzą dzieli się wizażystka Magda Stępień.
Elementem ostatnim, i najbardziej wyróżniającym, jest sekcja Art&Fashion, którą w swoje władanie przejęła jedna z najbardziej utalentowanych ilustratorek Anna Halarewicz. Jej prace w symboliczny sposób prezentują makijaż jako sztukę.
Bardzo lubimy projekty takie, jak PROVOKE. Przede wszystkim dlatego, że dotyczą dobrego, lubianego przez konsumentki produktu. Po drugie z uwagi na wysokie wymagania dotyczące realizacji. Praca przy takich projektach jest zawsze wyzwaniem dla agencji, ale też daje bardzo dużo satysfakcji z dobrze wykonanego zadania – powiedziała Luiza Pawłowska, szefowa Discipline Media Group.
Źródło: Discipline Media Group