logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr Irena Eris - nowa strona Provoke

  PR 14.07.2015, przeczytano 2685 razy
ilustracjastrzałka

Jedna z najbardziej znanych firm kosmetycznych w Polsce - Dr Irena Eris prowadzi kampanię marketingową dla marki kosmetyków do makijażu PROVOKE. Głównym wsparciem kampanii prasowej jest nowoczesna strona internetowa, za której przygotowanie odpowiedzialna była agencja interaktywna Discipline Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dr-irena-eris---nowa-strona-provoke,25422,artykul.html

Kluczowe było utrzymanie spójności kreacji z reklamą prasową przy jednoczesnym szerokim wykorzystaniu multimediów. Dodatkowo, przez pierwsze tygodnie funkcjonowania nowej strony. każdy użytkownik po jej odwiedzeniu miał możliwość obejrzenia wielkoformatowego filmu wizerunkowego Dr Irena Eris PROVOKE.

O wysokiej jakości i funkcjonalności strony serii PROVOKE stanowią następujące elementy. Pierwszym jest atrakcyjna prezentacja produktów dopasowanych do twarzy, ust i oczu. Intuicyjna nawigacja i odwzorowanie kreacji prasowej, ułatwia konsumentowi znalezienie informacji o konkretnych produktach. Dla wszystkich, którzy zainteresowani są poradami na temat właściwego makijażu, przygotowano materiały video, na których swoją wiedzą dzieli się wizażystka Magda Stępień.

Elementem ostatnim, i najbardziej wyróżniającym, jest sekcja Art&Fashion, którą w swoje władanie przejęła jedna z najbardziej utalentowanych ilustratorek Anna Halarewicz. Jej prace w symboliczny sposób prezentują makijaż jako sztukę.

Bardzo lubimy projekty takie, jak PROVOKE. Przede wszystkim dlatego, że dotyczą dobrego, lubianego przez konsumentki produktu. Po drugie z uwagi na wysokie wymagania dotyczące realizacji. Praca przy takich projektach jest zawsze wyzwaniem dla agencji, ale też daje bardzo dużo satysfakcji z dobrze wykonanego zadania – powiedziała Luiza Pawłowska, szefowa Discipline Media Group.

Źródło: Discipline Media Group

www.provoke.drirenaeris.com

Dodatkowe informacje:

PROVOKE to linia ekskluzywnych kosmetyków do makijażu, które zyskują coraz większe uznanie wśród Konsumentek. Zdobywają także nagrody przyznawane w ramach uznanych konkursów, np. Doskonałość Roku magazynu Twój Styl w 2014 roku w kategorii Ekskluzywnych Kosmetyków Polskich.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764