logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr Irena Eris partnerem festiwalu Nowe Horyzonty

  PR 19.07.2022, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty zapowiada się na prawdziwe święto polskiej kinematografii. Od pokazów rodzimych produkcji zaprezentowanych w Cannes, przez wyczekiwane premiery nowych filmów, aż po retrospektywę Agnieszki Holland – rozpoczynająca się już 21 lipca 22. edycja MFF Nowe Horyzonty będzie istną ucztą dla fanów polskiego kina. Partnerem polskich premier podczas tegorocznego Festiwalu jest marka Dr Irena Eris.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dr-irena-eris-partnerem-festiwalu-nowe-horyzonty,396644,artykul.html

Festiwal otworzy wyróżniony Nagrodą Jury na tegorocznym Festiwalu w Cannes film „Io” w reżyserii Jerzego Skolimowskiego. Pierwszego dnia festiwalu będzie można zobaczyć też doceniony na MFF w Toronto debiut Agi Woszczyńskiej – „Cichą ziemię”. Ale to nie koniec rodzimych akcentów na wrocławskim festiwalu – program obfituje w pokazy nowych polskich filmów. Na ekranach kin zobaczymy tam premierowo m.in.: „Głupców” Tomasza Wasilewskiego, „Iluzję” Marty Minorowicz z Agatą Buzek w roli głównej, „Matecznik” Grzegorza Mołdy, „Słonia” Kamila Krawczyckiego czy „Wabik” Gillesa Lepore oraz Michała i Macieja Mądrackich. – Bardzo cieszymy się, że marka Dr Irena Eris znalazła się wśród partnerów festiwalu Nowe Horyzonty, stając się nie pierwszy już raz patronem polskiego kina – filmów odważnych debiutantów oraz uznanych autorek i autorów, pokazujących swoje dzieła na najważniejszych światowych imprezach, na czele z Cannes – mówi Marcin Pieńkowski, dyrektor MFF Nowe Horyzonty. Polskich twórców nie zabraknie także podczas prestiżowej gali zamknięcia – to właśnie wtedy po raz pierwszy w Polsce będzie można zobaczyć film „The Silent Twins” – anglojęzyczny debiut Agnieszki Smoczyńskiej, z Letitią Wright i Tamarą Lawrance w rolach głównych. Produkcja, zaprezentowana w prestiżowym konkursie Un Certain Regard podczas festiwalu w Cannes, została entuzjastycznie przyjęta przez publiczność i krytyków, którzy okrzyknęli ją kandydatem do Oscara.

Festiwal Nowe Horyzonty powstał w 2001 roku, z myślą o prezentacji w Polsce wykraczającego poza konwenanse, odważnego kina artystycznego. Na Festiwalu, jak co roku, nie zabraknie więc również wybitnych gwiazd międzynarodowej branży filmowej, jednak to polscy twórcy mają w tej edycji szansę zwrócić na siebie światła reflektorów. – Tegoroczna edycja MFF Nowe Horyzonty obfituje w wybitne dzieła przedstawicieli polskiej kinematografii – zarówno twórców debiutujących, jak i tych o znaczącym, wieloletnim dorobku artystycznym. Niezwykle cieszy fakt, że wciąż przybywa nad Wisłą bezkompromisowych artystów, którzy mają odwagę opowiadać o świecie na swój niepowtarzalny sposób – komentuje Joanna Łodygowska, szefowa działu komunikacji firmy Dr Irena Eris. – Wspieranie ich w realizowaniu ambitnych celów to jeden z kluczowych elementów misji marki Dr Irena Eris, dlatego to dla nas zaszczyt, że możemy współpracować z Festiwalem Nowe Horyzonty właśnie jako partner tak wyczekiwanych przez widzów i jury polskich premier – dodaje Joanna Łodygowska.

Marka Dr Irena Eris już od wielu lat wspiera polskich artystów i artystki, którzy z powodzeniem i bez kompleksów udowadniają, że mogą rywalizować i odnosić sukcesy na arenie międzynarodowej. W ostatnim czasie firma wsparła produkcję „The Silent Twins”, dostarczając na plan m.in. kosmetyki wykorzystane do charakteryzacji aktorek i aktorów, a także zapewniając polskiej ekipie opiekę wizażystek podczas 75. Festiwalu w Cannes. Produkty marki obecne były również na planie filmu „Iluzja” – reżyserskiego debiutu Marty Minorowicz, którego premierowy pokaz zobaczymy podczas 22. Edycji MFF Nowe Horyzonty. Ze względu na filozofię wyznawaną przez odgrywającą w filmie główną rolę Agatę Buzek, wegański skład kosmetyków marki, użytych na planie do charakteryzacji bohaterów, potwierdzony został w Centrum Naukowo–Badawczym Dr Irena Eris. Wcześniej marka zaangażowała się również w produkcję dokumentu o kobietach w Bośni „Jeden dom”, autorstwa reżyserek Karoliny Anny Kuty i Patrycji Skorupskiej. Ponadto od 2017 r. jest partnerem Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni, gdzie wspiera przedstawicielki branży filmowej, z uwagą śledząc ich twórczość i rozwój nowych talentów. Podczas tegorocznej edycji, której marka była partnerem głównym, w Strefach Piękna zorganizowanych przez markę Dr Irena Eris wizażystki pomagały uczestniczkom w przygotowaniu profesjonalnego makijażu na galę finałową.

22. edycja MFF Nowe Horyzonty przeprowadzona zostanie w formule hybrydowej: od 21 do 31 lipca we Wrocławiu oraz od 21 lipca do 7 sierpnia w wersji online. Bilety dostępne są na stronie nowehoryzonty.pl. Partnerem polskich premier podczas tegorocznego Festiwalu jest marka Dr Irena Eris.

Źródło: Dr Irena Eris

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764