logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr Maciej Kawecki ambasadorem Mitsubishi ASX

  PR 10.10.2024, przeczytano 337 razy
ilustracja

Firma Astara – oficjalny importer samochodów Mitsubishi w Polsce - ogłosiła, że Maciej Kawecki - wykładowca, dziennikarz technologiczny, popularyzator nowych technologii, ceniony ekspert w dziedzinie ochrony danych, jest ambasadorem nowego modelu Mitsubishi ASX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dr-maciej-kawecki-ambasadorem-mitsubishi-asx,406039,artykul.html

Dr Maciej Kawecki, popularyzator nauki, dziennikarz technologiczny, wykładowca akademicki odebrał właśnie kluczyki najnowszego modelu Mitsubishi ASX 1.3 Mild Hybrid w wersji Instyle. Samochód, łączący nowoczesny design z zaawansowanymi systemami wspierającymi kierowcę i wyrafinowanym hybrydowym układem napędowym, wpisuje się w technologiczne zainteresowania Macieja Kaweckiego. Model doskonale odpowiedział również na potrzeby europejskich kierowców, zdobywając coraz większe grono klientów.

Kawecki, który w swojej karierze łączy pasję do najnowszych technologii z szeroką działalnością edukacyjną, od kilku lat jest ambasadorem marki Mitsubishi. W swojej pracy naukowej i publicystycznej Kawecki podejmował tematy związane z bezpieczeństwem danych. Po etapie pracy w ministerstwie cyfryzacji, gdzie wniósł ważny wkład w rozwój prawa ochrony danych osobowych oraz cyfryzację Polski, zwłaszcza w kontekście unijnej reformy RODO, objął funkcję dziekana a potem prorektora ds. innowacji w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie.

Maciej Kawecki prowadzi też wyjątkowo szeroką i skuteczną działalność popularyzatorską. Zyskał szerokie uznanie wśród młodzieży zainteresowanej nauką, dzięki udziałowi w programach upowszechniających wiedzę o nowych technologiach, promując młodych polskich naukowców podbijających świat, w stałych cyklach telewizyjnych i na łamach wysokozasięgowych portali internetowych oraz w mediach społecznościowych. Jego kanał na YouTube – „This Is IT – Maciej Kawecki” https://www.youtube.com/@MK_ThisIsIT– cieszy się ogromnym zainteresowaniem, gromadząc 174 tys. subskrybentów, profil na LinkedIn https://www.linkedin.com/in/maciejkawecki/ śledzi ponad 144 tys. użytkowników, a jego publikacje i wywiady z wybitnymi osobistościami w dziedzinie nauki i technologii zdobywają ostatnio ważne nagrody. Kawecki był w roku 2022 laureatem prestiżowego konkursu Fintech Awards a w tym roku otrzymał trzy nominacje do Grand Video Awards Magazynu Press, głównej nagrody branży video w Polsce.

Nowe Mitsubishi ASX bardzo ułatwia mi pracę, której ogromna część jest związana z długimi podróżami. Komfortowe, ciche wnętrze pozwala na skupienie i brak poczucia zmęczenia a system Google to naprawdę sprawny pomocnik. Pomimo, że najnowszy model po faceliftingu wygląda masywniej i ma dynamiczny silnik, to nie drenuje kieszeni.”

Nowe Mitsubishi ASX, odebrane właśnie przez Macieja Kaweckiego jest modelem wybiegającym w technologiczną przyszłość motoryzacji. Hybrydowy zespół napędowy o mocy 158 KM łączy turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,3-litra, wsparty instalacją elektryczną Mild Hybrid oraz automatyczną przekładnię dwusprzęgłową. Wersja Instyle wyróżnia się atrakcyjnym wyposażeniem oraz komfortowymi rozwiązaniami, takimi jak podgrzewane fotele i skórzana, podgrzewana kierownica, przyciemniane tylne szyby i szklane okno dachowe. Tempomat adaptacyjny z funkcją STOP & GO, dziewięciogłośnikowy system nagłośnienia premium Harman Kardon oraz stacja multimedialna, działająca w oparciu o system operacyjny Google Automotive Services (GAS), pomagają czuć się w podróży komfortowo i bezpiecznie, jak w domu.

Źródło: ASTARA Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764