logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr. Oetker w polskim Master Chefie

  PR 02.10.2020, przeczytano 525 razy

Produkty Dr. Oetkera pojawią się 9. edycji polskiego Master Chefa. W 5 odcinkach tego popularnego programu kulinarnego uczestnicy będą mogli wzbogacić swoje wypieki i desery o smaki i aromaty docenianych produktów Dr. Oetkera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dr.-oetker-w-polskim-master-chefie,388615,artykul.html

Jeżeli w programie Master Chef pojawiają się wypieki i desery, nie może zabraknąć produktów Dr. Oetkera. 27 września 2020 r. na antenie TVN o godzinie 20:00 został wyemitowany pierwszy z pięciu odcinków z użyciem produktów Dr. Oetkera. Emisja programu wraz powtórkami potrwa do lutego 2021. W każdym poświęconym słodkościom odcinku, zobaczyć można aktywne użycie produktów Dr. Oetkera i pasywne w formie aranżacji stanowisk pracy uczestników.

W spiżarni, gdzie zawodnicy wybierają potrzebne do wykonania zadania produkty spożywcze, ustawiony został regał z szerokim asortymentem Dr. Oetkera z linii Ze Świata Natury oraz wybranymi artykułami do pieczenia z linii klasycznej.

Wśród produktów Dr. Oetkera z klasycznej linii do pieczenia, w programie Master Chef wystąpią: Drożdże suszone instant, Proszek do pieczenia, Soda oczyszczona oraz Żelatyna klasyczna i w listkach.

W trakcie trwania programu wyświetlane będą trzy rodzaje billboardów sponsorskich: dla produktów waniliowych, ekstraktów naturalnych oraz drożdży suszonych instant.

Uzupełnieniem promocji formatu będą również działania online na stronie masterchef.tvn.pl oraz player.pl w postaci animacji graficznych z produktami Dr. Oetkera, spot telewizyjny, billboardy sponsorskie oraz bezpośrednie linkowania do produktów i serwisu waniliowego .

Źródło: Dr. Oetker Polska

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Nie wiem czy jest się czym chwalić.
Polska edycja jest jedną z najgorszych edycji tego formatu, lepsza chyba tylko od rosyjskiej.

avatar użytkownika
,

Bardzo wnikliwie śledzisz ten format.   

,

Na pewno nie na tak jak Ty.
Nie śmiałbym.
  

avatar użytkownika
,

My się ograniczamy zazwyczaj do tych aspektów działalności mediów, które mogą interesować rynek reklamowy. Ty nie musisz - masz lepiej.  

,

Wy się ograniczacie do kopiuj/wklej.
Bezmyślnie coraz częściej.
  

avatar użytkownika
,

Samoograniczenie ma swoje dobre strony. Czasem warto spróbować.  

,

A może dr Oetker powinien spróbować?  

avatar użytkownika
,

Po co? Żeby zmniejszyć sprzedaż?  

,

Można sprzedawać i dobrze się kojarzyć, albo niekoniecznie.  

avatar użytkownika
,

Naprawdę? Można sprzedawać źle się kojarząc?  

Najnowsze w tym dziale

Radio Złote Przeboje znów połączy słuchaczy na święta
Już od najbliższego poniedziałku, 30 listopada br. aż do świąt Bożego Narodzenia słuchacze Radia Złote Przeboje będą mogli sprawić niespodziankę swoim bliskim. Kolejna edycja akcji "Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta" pozwoli im przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę.
Harbingers i Arskom Sport Brokers prezentują e-booka „Youtube #Gamechanger sportu
E-book „YouTube – #GameChanger sportu. Success Story Kanału Sportowego… i nie tylko!” ujrzał światło dzienne. Publikacja powstała z inicjatywy dwóch agencji – marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz digital marketingu Harbingers. E-book pokazuje, jaką ewolucję przeszły branże marketingu i mediów sportowych od momentu, gdy przeniosły swoje działania do social...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w październiku 2020
Gang Fajniaków po raz kolejny znalazł się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku reklama akcji lojalnościowej Biedronki wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro. Wcześniej wideo związane z Gangiem Fajniaków zwyciężyło w sierpniowym zestawieniu, we wrześniu także uplasowało się na podium.
Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764