logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud

  PR 09.06.2023, przeczytano 382 razy
ilustracja

Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną lojalni wobec marki, jeśli firma zaoferuje im bardziej spersonalizowane doświadczenie. Dr. Oetker reaguje w ten sposób na fundamentalne zmiany na rynku dóbr szybkozbywalnych (FMCG): rosnącą inflację i koszty biznesowe, a także konieczność szybkiej cyfryzacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dr.-oetker-wdrozyl-rozwiazanie-salesforce-marketing-cloud,400334,artykul.html

Jedno wdrożenie – 40 rynków

Wdrożenie międzynarodowego centrum marketingowego opartego na rozwiązaniu Salesforce Marketing Cloud, umożliwi zespołom na ponad 40 rynkach uzyskanie 360-stopniowego widoku każdego klienta w czasie rzeczywistym. Efektem jest zwiększanie poziomu personalizacji i efektywności działań marketingowych firmy przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

- Dzięki Salesforce możemy szybciej i wydajniej napędzać cyfrową transformację prowadzonych działań marketingowych w ujęciu globalnym. Naszym celem jest bardziej bezpośrednia interakcja z konsumentami. Marketing Cloud daje nam 360-stopniowy widok klientów, co pomaga nam lepiej zrozumieć, czego oczekują od naszych marek – powiedziała Claudia Willvonseder, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu Dr. Oetker. – Kładziemy teraz fundamenty pod ciągłe zwiększanie wydajności, trafności i optymalizację efektów naszych działań marketingowych. Salesforce, ze swoją technologią, doświadczeniem i wartościami, które podzielamy, jest do tego odpowiednim partnerem – dodaje.

– Cieszymy się, że firma taka jak Dr. Oetker współpracuje z nami, aby rozwinąć swoje działania marketingowe – powiedziała Stephanie Lohmann, Senior VP Corporate Marketing, Salesforce EMEA. - Dzięki Salesforce producent żywności taki, jak Dr. Oetker zyska 360-stopniowy widok swoich klientów – w czasie rzeczywistym – i jeszcze lepiej pozna ich potrzeby. Dostarczanie spersonalizowanych wiadomości i dostosowanych doświadczeń klientom na całym świecie zmieni skuteczność działań komunikacyjnych grupy i zbuduje długoterminową lojalność – dodała Lohmann.

Nie tylko Marketing Cloud

Należąca do grupy Oetker marka Wilton, dostawca ciast, stała się jedną z pierwszych firm w grupie Oetker, która wprowadziła Salesforce Service Cloud w celu optymalizacji produktywności i jakości obsługi klienta. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy Service Cloud zostanie wdrożony w kilku markach grupy na całym świecie.

Źródło: Salesforce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku upominków reklamowych PIAP – zmiany, trendy, narzędzia marketingowe
Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.
Roland DG Versastudio BN2: nowe plotery dla małych firm
Roland DG, producent wielkoformatowych ploterów atramentowych i drukująco-tnących, ogłosił wprowadzenie do swojej oferty atramentowych ploterów drukująco-tnących VersaSTUDIO BN2-20 i BN2-20A. Wraz z tą premierą firma Roland DG zamierza zdemokratyzować profesjonalną produkcję grafiki, zapewniając biurom domowym i małym firmom dostęp do najnowocześniejszej technologii druku, na...
Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764