„Żelfix – najsmaczniejsze domowe konfitury” – to hasło reklamowe nowej kampanii dla środków żelujących Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem czerwca.
W pierwszy weekend czerwca firma - Dr. Oetker uruchomiła kampanię reklamową dla marki Żelfix. Jak podkreśla Agnieszka Wójcik, Product Manager odpowiadający za kategorią Środków żelujących: „Kampania telewizyjna ma ożywić rynek środków żelujących, przyciągnąć nowych użytkowników, a lojalnych konsumentów utwierdzić w przekonaniu, że kupując Żelfixy Dr. Oetkera - dokonują właściwego wyboru. Komunikacja zasadza się na wartościach bliskich tej kategorii takich, jak: tradycja, rodzinność, naturalność, domowa atmosfera. Po wielu latach nieobecności w mediach postanowiliśmy przypomnieć konsumentom, że najsmaczniejsze, domowe konfitury mogą przygotować tylko ze sprawdzoną marką Żelfix Dr. Oetkera”.
„Z myślą o miłośnikach domowych przetworów, bazując na ogromnym doświadczeniu i kompetencji Dr. Oetkera w tej dziedzinie, uruchomiliśmy na naszej stronie www specjalny serwis, w którym znalazły się sprawdzone przepisy na domowe przetwory, praktyczne porady, ciekawostki i inspiracje” – dodaje Agnieszka Wójcik.
W czerwcu kampania reklamowa będzie realizowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i najefektywniej dopasowanych do grupy docelowej telewizyjnych stacjach tematycznych. Uzupełnieniem będą działania realizowane w internecie m.in. na platformie YouTube, a także aktywności planowane na Facebooku i w wyszukiwarce Google. Kampania Ad Words przekierowywać będzie do specjalnego serwisu, poświęconego domowym przetworom, uruchomionego w maju na potrzeby kampanii na nowej, odświeżonej stronie www marki Dr. Oetker.
Autorem spotu reklamowego wykorzystywanego w kampanii jest agencja BBDO, adaptację zrealizował dom produkcyjny Easy Hell a planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Spot reklamowy zobaczyć można pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=KDY_e1csVnw
Źródło: Dr. Oetker Polska