logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr. Oetker wspiera reklamowo markę Żelfix

  PR 04.06.2014, przeczytano 1551 razy

„Żelfix – najsmaczniejsze domowe konfitury” – to hasło reklamowe nowej kampanii dla środków żelujących Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem czerwca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dr.-oetker-wspiera-reklamowo-marke-zelfix,21837,artykul.html

W pierwszy weekend czerwca firma - Dr. Oetker uruchomiła kampanię reklamową dla marki Żelfix. Jak podkreśla Agnieszka Wójcik, Product Manager odpowiadający za kategorią Środków żelujących: „Kampania telewizyjna ma ożywić rynek środków żelujących, przyciągnąć nowych użytkowników,  a lojalnych  konsumentów utwierdzić  w przekonaniu, że kupując Żelfixy Dr. Oetkera - dokonują właściwego wyboru. Komunikacja zasadza się na wartościach bliskich tej kategorii takich, jak: tradycja, rodzinność, naturalność, domowa atmosfera. Po wielu latach nieobecności w mediach postanowiliśmy przypomnieć konsumentom, że najsmaczniejsze, domowe konfitury mogą przygotować tylko ze sprawdzoną marką Żelfix Dr. Oetkera”.

Z myślą o miłośnikach domowych przetworów, bazując na ogromnym doświadczeniu i kompetencji Dr. Oetkera w tej dziedzinie, uruchomiliśmy na naszej stronie www  specjalny serwis, w którym znalazły się sprawdzone przepisy na domowe przetwory, praktyczne porady, ciekawostki i inspiracje” – dodaje Agnieszka Wójcik.

W czerwcu kampania reklamowa będzie realizowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i najefektywniej dopasowanych do grupy docelowej   telewizyjnych stacjach tematycznych. Uzupełnieniem będą działania realizowane w internecie m.in. na platformie YouTube, a także aktywności planowane na Facebooku i w wyszukiwarce Google. Kampania Ad Words przekierowywać będzie do specjalnego serwisu, poświęconego domowym przetworom, uruchomionego w maju na potrzeby kampanii na nowej, odświeżonej stronie www marki Dr. Oetker.

Autorem spotu reklamowego wykorzystywanego w kampanii jest agencja BBDO, adaptację zrealizował  dom produkcyjny Easy Hell a planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Spot reklamowy zobaczyć można pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=KDY_e1csVnw

Źródło: Dr. Oetker Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764