Trwa kampania marki Guseppe z portfolio pizz mrożonych Dr. Oetker „Guseppe wciąga w kibicowanie”. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).
Kampania marki Guseppe, której komunikacja skupia się wokół mistrzostw Euro 2020, realizowana jest w TV i kanałach digital. Działania prowadzone są na największych piłkarskich serwisach www, w lokalizacjach outdoorowych przed podłączeniem do sieci WIFI, w gazetkach zakupowych, wyszukiwarce i na kanale YouTube oraz na geotargetowanych powiadomieniach push. Kampania rozpoczęła się 11 czerwca i potrwa do 25 lipca 2021 roku. Kreację do kampanii digital przygotowała agencja Freundschaft. Kampania digitalowa wsparta jest kampanią telewizyjną i na serwisach VOD. Za zakup mediów i realizację kampanii odpowiada ARENA Media, należąca do Havas Media Group (za wyjątkiem kampanii realizowanej w social mediach marki).
Źródło: Havas Media Group