Dr. Oetker – producent dodatków do pieczenia, ciast, dekoracji oraz lider w kategorii pizz mrożonych1 – przeniósł swój digitalowy budżet mediowy do agencji Business Factory.
W wyniku przetargu wyłoniona została nowa agencja digitalowa – Business Factory – która od czerwca 2019 roku odpowiada - dla firmy Dr. Oetker - za działania w obszarze digitalu i mediów społecznościowych. Tym samym, Dr. Oetker zakończył współpracę z domem mediowym Media Direction OMD w tym zakresie. MD OMD dalej jest odpowiedzialna za zakup pozostałych mediów dla Dr. Oetker Polska.
Międzynarodowa agencja Business Factory i jednocześnie właściciel platformy ROI Hunter to jedyny certyfikowany, oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Business Factory – powstała 9 lat temu w czeskim Brnie – jest dostawcą unikatowej technologii do optymalizacji kampanii na Facebooku.
Źródło: Dr. Oetker