logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Driftingowy mistrz Polski Paweł Trela promuje markę Castrol Edge

  PR 05.04.2012, przeczytano 5227 razy
ilustracjastrzałka
Fot. Michał Rainko

W marcu Paweł Trela podpisał umowę na promowanie marki olejowej Castrol EDGE na zawodach Driftingowego Pucharu Polski 2012.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/driftingowy-mistrz-polski-pawel-trela-promuje-marke-castrol-edge,15181,artykul.html

Już 21 kwietnia w czasie poznańskiego „King of Europe” fani driftingu będą mogli zobaczyć na sportowym samochodzie Pawła Treli logotypy Castrol EDGE. Zawodnik, który ma na koncie m.in. triumf w Driftingowych Mistrzostwach Polski 2011, w tym roku wystartuje w kilkunastu rundach zawodów tej dyscypliny w Polsce i za granicą, walcząc o kolejne zwycięstwa.

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z jednym z najbardziej znanych i widowiskowo jeżdżących polskich zawodników, rywalizującym z najlepszymi na europejskim poziomie” – mówi Dorota Staszewska-Kumiszcze, Sponsorship Manager w firmie Castrol. „Cenimy ogromną pracę i pasję, z jaką Paweł Trela realizuje się w driftingu oraz jego własny styl. Widowiskowa jazda w niekończącym się, kontrolowanym poślizgu stanowi ekstremalne obciążenie dla samochodu. Do takich wymagań nadają się tylko najbardziej wytrzymałe oleje” – dodaje.

Driftingowy sezon rozpoczyna się w Polsce w kwietniu. Krajowe starty Pawła Treli obejmą zawody w Poznaniu (21-22 kwietnia, King of Europe, 22-23 września, DMP/East European Cup), Płocku (2-3 czerwca, DMP), Kielcach (13-14 lipca, DMP), Sopocie (11-12 sierpnia, DMP), Karpaczu (1-2 września, DMP). Za granicą zawodnik weźmie udział m.in. w trzech rundach zawodów Drift All Stars: 23-24 czerwca w Londynie, 24-25 sierpnia w Maricops, 5-7 października w Bukareszcie oraz w zawodach ligi irlandzkiej 13-14 października.

Źródło: BP Europa SE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764