logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Droga na Olimp z Lokalnym Certyfikowanym

  PR 23.04.2014, przeczytano 3594 razy
ilustracjastrzałka

Lokalny Certyfikowany już od kilku miesięcy robi wszystko na rzecz wsparcia lokalnego biznesu. Ponad 130 marek i przedsiębiorców wyróżnionych certyfikatem Lokalnego, warsztaty, spotkania, debaty. Pod skrzydłami Fundacji znajduje się jednak jeden projekt, na który warto zwrócić szczególną uwagę – „Droga na Olimp” autorstwa Dagmary Zmaczyńskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/droga-na-olimp-z-lokalnym-certyfikowanym,21438,artykul.html

Olimp – najwyższa góra w Grecji, mitologiczna siedziba bogów. Dagmara Zmaczyńska –  od początku 2014 roku zgłębia tajniki świata biznesu zakładając własną działalność.  Co szczyt i młoda projektantka mają ze sobą wspólnego? Drogę do sukcesu, którą możemy śledzić w felietonach na stronie Fundacji Lokalny Certyfikowany.

Dagmara prowadzi studio projektowe DZ Project i udowadnia, że także o młodych, początkujących przedsiębiorcach może być głośno.

Na przekór wątpliwościom

Najważniejszym zadaniem „Drogi na Olimp” jest zdobycie odpowiedzi na pytania, przed którymi staje każdy niedoświadczony przedsiębiorca. Jako pierwszy Dagmara wzięła na warsztat podatek liniowy i progresywny, badając, co je odróżnia i co może bardziej się opłacać. Siła „Drogi na Olimp” to czytelnicy, którzy chętnie wdają się w dyskusje na portalach społecznościowych Fundacji Lokalny Certyfikowany. Dynamiczny odzew spowodował, że wątpliwości rozwiały się już w komentarzach pod wpisem.

Pod górę pytań

Pytania mnożą się w miarę rozwoju biznesu. Problemy natury formalnej towarzyszą Dagmarze przez cały czas. Dylematy na temat umów, rozliczeń z urzędem skarbowym,  relacjach z klientami na początku drogi mogą być murem nie do przeskoczenia.

Jeśli labirynt biurokracji sprawia, że nie sposób otrzymać odpowiedzi na pytania – jest na to rada. Żmudnie należy szukać wszystkich możliwych rozwiązań, do skutku. Dagmara właśnie tak zrobiła i postanowiła dzielić się z innymi wiedzą, jaką zdobyła przecierając szlaki własnej działalności.

Walczę lokalnie

Dagmarę pod swoje skrzydła wzięła Fundacja Lokalny Certyfikowany, czyli kampania społeczna na rzecz lokalnego biznesu. Założycielom Fundacji, Bogumiłowi Jankiewiczowi i Janowi Adamskiemu, zależy na tym samym, o co walczy Dagmara. Na zwiększeniu dostępu do informacji na temat tego jak założyć swój biznes. - Naszą misją jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie mądrego wspierania lokalnego biznesu w taki sposób, by coraz efektywniej zaspokajał potrzeby nasze oraz naszych małych ojczyzn - mówią pomysłodawcy.

Będzie się działo

„Droga na Olimp“ to tylko jeden z kanałów, jakimi Fundacja pragnie dostarczać informacje do osób, które mają koncepcję na własną działalność. Warsztaty, spotkania, debaty, na których mile widziany jest każdy, komu bliska jest idea wspierania lokalnych przedsiębiorców – to tylko jedne z nielicznych pomysłów, jakie mają w zanadrzu założyciele Fundacji.

Źródło: Lokalny Certyfikowany

www.lokalny-certyfikowany.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ważne zmiany dla przedsiębiorców
Kwestie prawne towarzyszą na co dzień każdemu przesiębiorstwu. W najnowszym materiale, Gifts Journal TV, przedstawia ważne, z punktu widzenia przedsiębiorców, aspekty, na które należy zwrócić uwagę w najbliższym czasie. Zapraszamy na rozmowę z Panem mecenasem Mateuszem Wojciechowskim, który omówił ważne tematy prawne dla...
Brother znalazł się na liście „World's Best Employers” (Najlepszych pracodawców świata) w 2020 r. organizowanej przez Forbes Magazine we współpracy z firmą Statista. Brother uplasował się na 130 miejscu wśród 750 innych firm.
Październik pod niektórymi względami przypominał marzec: pandemia się nasilała, liczba zakażeń rosła, a wraz z nimi pojawiały się nowe ograniczenia w prowadzeniu biznesu. Od 17 października do czerwonej strefy weszły 152 powiaty, czyli w przybliżeniu 1/2 Polski. Od 24 października czerwona strefa objęła cały kraj. Dla gospodarki oznaczało to szereg zakazów...
O wprowadzenie korzystnych zapisów dla firm około targowych – zwraca się w ich imieniu do świętokrzyskich parlamentarzystów Karol Salawa – przedsiębiorca z podkieleckich Chęcin, działający w branży targowej. Chodzi o udzielenie przez rząd w kolejnej wersji tarczy wsparcia dla firm projektujących i budujących stoiska targowe oraz trudniących się spedycją...
- W sytuacji niepewności, z którą związany jest największy kryzys, jaki mamy po 30 latach stabilnego wzrostu, naturalną postawą ludzką jest przypatrywanie się sytuacji. Firmy, jeśli już decydują się na inwestycje, to słusznie stawiają na cyfryzację i technologie, dostosowując się do zmian, jakie w modelach biznesowych spowodowała pandemia - mówił...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764