logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Droga na Olimp z Lokalnym Certyfikowanym

  PR 23.04.2014, przeczytano 4504 razy
ilustracjastrzałka

Lokalny Certyfikowany już od kilku miesięcy robi wszystko na rzecz wsparcia lokalnego biznesu. Ponad 130 marek i przedsiębiorców wyróżnionych certyfikatem Lokalnego, warsztaty, spotkania, debaty. Pod skrzydłami Fundacji znajduje się jednak jeden projekt, na który warto zwrócić szczególną uwagę – „Droga na Olimp” autorstwa Dagmary Zmaczyńskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/droga-na-olimp-z-lokalnym-certyfikowanym,21438,artykul.html

Olimp – najwyższa góra w Grecji, mitologiczna siedziba bogów. Dagmara Zmaczyńska –  od początku 2014 roku zgłębia tajniki świata biznesu zakładając własną działalność.  Co szczyt i młoda projektantka mają ze sobą wspólnego? Drogę do sukcesu, którą możemy śledzić w felietonach na stronie Fundacji Lokalny Certyfikowany.

Dagmara prowadzi studio projektowe DZ Project i udowadnia, że także o młodych, początkujących przedsiębiorcach może być głośno.

Na przekór wątpliwościom

Najważniejszym zadaniem „Drogi na Olimp” jest zdobycie odpowiedzi na pytania, przed którymi staje każdy niedoświadczony przedsiębiorca. Jako pierwszy Dagmara wzięła na warsztat podatek liniowy i progresywny, badając, co je odróżnia i co może bardziej się opłacać. Siła „Drogi na Olimp” to czytelnicy, którzy chętnie wdają się w dyskusje na portalach społecznościowych Fundacji Lokalny Certyfikowany. Dynamiczny odzew spowodował, że wątpliwości rozwiały się już w komentarzach pod wpisem.

Pod górę pytań

Pytania mnożą się w miarę rozwoju biznesu. Problemy natury formalnej towarzyszą Dagmarze przez cały czas. Dylematy na temat umów, rozliczeń z urzędem skarbowym,  relacjach z klientami na początku drogi mogą być murem nie do przeskoczenia.

Jeśli labirynt biurokracji sprawia, że nie sposób otrzymać odpowiedzi na pytania – jest na to rada. Żmudnie należy szukać wszystkich możliwych rozwiązań, do skutku. Dagmara właśnie tak zrobiła i postanowiła dzielić się z innymi wiedzą, jaką zdobyła przecierając szlaki własnej działalności.

Walczę lokalnie

Dagmarę pod swoje skrzydła wzięła Fundacja Lokalny Certyfikowany, czyli kampania społeczna na rzecz lokalnego biznesu. Założycielom Fundacji, Bogumiłowi Jankiewiczowi i Janowi Adamskiemu, zależy na tym samym, o co walczy Dagmara. Na zwiększeniu dostępu do informacji na temat tego jak założyć swój biznes. - Naszą misją jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie mądrego wspierania lokalnego biznesu w taki sposób, by coraz efektywniej zaspokajał potrzeby nasze oraz naszych małych ojczyzn - mówią pomysłodawcy.

Będzie się działo

„Droga na Olimp“ to tylko jeden z kanałów, jakimi Fundacja pragnie dostarczać informacje do osób, które mają koncepcję na własną działalność. Warsztaty, spotkania, debaty, na których mile widziany jest każdy, komu bliska jest idea wspierania lokalnych przedsiębiorców – to tylko jedne z nielicznych pomysłów, jakie mają w zanadrzu założyciele Fundacji.

Źródło: Lokalny Certyfikowany

www.lokalny-certyfikowany.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Barometr EFL: firmy w Polsce znajdują się w stagnacji
Pierwszy tegoroczny odczyt Barometru EFL wyniósł 48,5 pkt. i jest o 1,3 pkt. wyższy niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Eksperci zwracają uwagę, że tegoroczny wynik nie odbiega od poziomu Barometru w pierwszych kwartałach poprzednich lat. Od 2019 roku odczyty w styczniu są „pod kreską”, czyli poniżej progu 50 pkt., co wskazuje na słabe nastroje polskich...
Polska: bez recesji, ale nadal z wysoką inflacją
Według prognoz EY, polska gospodarka uniknie recesji w br., notując wzrost PKB o 0,5%. W pierwszej połowie roku czeka nas stagnacja, po której nastąpi nieznaczne ożywienie. Czynnikiem hamującym wzrost będzie przede wszystkim nadal bardzo wysoka inflacja, przewyższająca wzrost płac. Efektem będzie kontynuacja już doświadczanego spadku realnych wynagrodzeń, co ogranicza...
Havas Prosumer „Siła Wspólnot”
Raporty Havas Prosumer to część globalnej inicjatywy wymiany informacji i badania trendów agencji Havas. W kolejnym raporcie, opracowanym przez Havas Media Group, pt. „Siła Wspólnot” agencja zbadała jakie znaczenie dla Polaków mają społeczności, które wspólnoty poza narodowymi i lokalnymi są dla nas najważniejsze oraz jak budować zaangażowanie konsumentów przy pomocy...
Niemal co czwarta firma liczy się z pogorszeniem terminowości płatności. W Europie Zachodniej, co piąta faktura opłacana jest z opóźnieniem, natomiast w Europie Wschodniej – nawet co czwarta.
IAB Polska został sygnatariuszem listu kilku europejskich organizacji reprezentujących biznes w sprawie propozycji aktu o danych (Data Act) i jego relacji z przepisami RODO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764