logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drogeria Pigment rozmawia o uczuciach w akcji „Jak pielęgnować miłość”

  PR 14.02.2020, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Jak pielęgnować miłość? – pod tym hasłem ruszyła kampania społeczna Pigmentu, w której pracownicy drogerii wraz z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców rozmawiają o uczuciach. Akcja połączona jest z konkursem oraz warsztatami pielęgnacyjnymi dla seniorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drogeria-pigment-rozmawia-o-uczuciach-w-akcji-_jak-pielegnowac-milosc_,385682,artykul.html

Jak pielęgnować miłość jest kontynuacją współpracy Pigmentu z Domem Pomocy Społecznej im. L. i A. Helców, który zrzesza seniorów oraz samotne starsze osoby. Marka w grudniu przygotowała serię spotów pt. Prawdziwe Święta, które przypominały o tradycji wręczania kartek świątecznych.

Tym razem z okazji Walentynek oraz Dnia Kobiet Pigment zorganizował spotkania, podczas których pracownicy drogerii oraz seniorzy rozmawiali o tajemnicach pielęgnowania miłości.

- Prawdziwa miłość z czasem się zmienia, ale jednocześnie nigdy się nie kończy. Jak pielęgnować miłość? Jak istotna jest cielesność w związku? Czy mówienie o miłości jest trudne? Te i inne pytania zadaliśmy naszym rozmówcom. Ich wspomnienia i porady pokazują, jak wiele o uczuciach możemy nauczyć się właśnie od seniorów. – przyznaje Justyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.

Pigment: chcemy wspólnie odkryć tajemnice miłości i kobiecości

Efektem spotkań jest 5 filmów z udziałem mieszkańców Domu Pomocy Społecznej oraz pracowników drogerii Pigment. Każde z pięciu wideo dotyka innego aspektu miłości, a cykl jest odpowiedzią na główne hasło kampanii.

Ponadto marka przygotowała dla seniorów warsztaty pielęgnacji oraz makijażu dla cery dojrzałej. Jak podkreśla Pigment, dzięki szkoleniu drogeria chce zwrócić uwagę na poczucie kobiecości u mieszkanek Domu Pomocy.

Kampania społeczna połączona jest również z konkursem organizowanym przez Pigment za pomocą mediów społecznościowych. Marka od 10 lutego systematycznie udostępniać będzie kolejne odcinki filmów, a zadaniem użytkowników będzie odpowiedź na pytanie zadane w wideo. Kampanii towarzyszy hasztag #prawdziwamiłość.

Szczegółowe informacje o akcji Jak pielęgnować miłość oraz zasadach konkursu organizowanych przez Pigment znaleźć można na stronie drogerii.

Źródło: Drogeria Pigment

www.drogeriapigment.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764