logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drogeria Pigment rozmawia o uczuciach w akcji „Jak pielęgnować miłość”

  PR 14.02.2020, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

Jak pielęgnować miłość? – pod tym hasłem ruszyła kampania społeczna Pigmentu, w której pracownicy drogerii wraz z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców rozmawiają o uczuciach. Akcja połączona jest z konkursem oraz warsztatami pielęgnacyjnymi dla seniorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drogeria-pigment-rozmawia-o-uczuciach-w-akcji-_jak-pielegnowac-milosc_,385682,artykul.html

Jak pielęgnować miłość jest kontynuacją współpracy Pigmentu z Domem Pomocy Społecznej im. L. i A. Helców, który zrzesza seniorów oraz samotne starsze osoby. Marka w grudniu przygotowała serię spotów pt. Prawdziwe Święta, które przypominały o tradycji wręczania kartek świątecznych.

Tym razem z okazji Walentynek oraz Dnia Kobiet Pigment zorganizował spotkania, podczas których pracownicy drogerii oraz seniorzy rozmawiali o tajemnicach pielęgnowania miłości.

- Prawdziwa miłość z czasem się zmienia, ale jednocześnie nigdy się nie kończy. Jak pielęgnować miłość? Jak istotna jest cielesność w związku? Czy mówienie o miłości jest trudne? Te i inne pytania zadaliśmy naszym rozmówcom. Ich wspomnienia i porady pokazują, jak wiele o uczuciach możemy nauczyć się właśnie od seniorów. – przyznaje Justyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.

Pigment: chcemy wspólnie odkryć tajemnice miłości i kobiecości

Efektem spotkań jest 5 filmów z udziałem mieszkańców Domu Pomocy Społecznej oraz pracowników drogerii Pigment. Każde z pięciu wideo dotyka innego aspektu miłości, a cykl jest odpowiedzią na główne hasło kampanii.

Ponadto marka przygotowała dla seniorów warsztaty pielęgnacji oraz makijażu dla cery dojrzałej. Jak podkreśla Pigment, dzięki szkoleniu drogeria chce zwrócić uwagę na poczucie kobiecości u mieszkanek Domu Pomocy.

Kampania społeczna połączona jest również z konkursem organizowanym przez Pigment za pomocą mediów społecznościowych. Marka od 10 lutego systematycznie udostępniać będzie kolejne odcinki filmów, a zadaniem użytkowników będzie odpowiedź na pytanie zadane w wideo. Kampanii towarzyszy hasztag #prawdziwamiłość.

Szczegółowe informacje o akcji Jak pielęgnować miłość oraz zasadach konkursu organizowanych przez Pigment znaleźć można na stronie drogerii.

Źródło: Drogeria Pigment

www.drogeriapigment.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764