logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dron, quad, polisa posagowa? Prezenty komunijne w mediach

  PR 17.05.2016, przeczytano 654 razy
ilustracja

Wybór prezentu na komunię to nie lada wyzwanie zarówno dla rodziców chrzestnych, jak i zaproszonych gości. Kiedyś standardem były rower i medalik. Obecnie coraz częściej młodzi ludzie otrzymują konsole, iPhone’y, czytniki e-booków, a nawet kucyki. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził, które prezenty cieszą się największą popularnością.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dron%2C-quad%2C-polisa-posagowa-prezenty-komunijne-w-mediach,28570,artykul.html

Media stały się istotnym kanałem inspiracji, także w przypadku szukania pomysłów na atrakcyjny prezent komunijny. W prasie, radiu, telewizji, social media i na portalach internetowych w kontekście Komunii Świętej dominowały frazy rower – w ciągu miesiąca wyraz ten pojawił się w aż 1,5 tys. publikacjach i wpisach, tablet (1,1 tys. materiałów), oraz zegarek (1 tys.). W TOP 5 najmodniejszych upominków znalazły się także łańcuszek i medalik.

Dużym zainteresowaniem cieszy się także elektronika. Na liście prezentów komunijnych nie zabrakło najnowszego Playstation, iPhone’a, iPada czy czytnika e-booków. Jednak do najoryginalniejszych podarunków należą okulary 3D, drony i smartwatche.

Komunia Święta to żniwa dla producentów i handlowców. Sklepy, zarówno te stacjonarne,  jak i online, prześcigają się w różnego rodzaju rankingach prezentów przygotowanych specjalnie na tę okazję. Już pod koniec marca na rynku roi się od specjalnych, komunijnych promocji, a także atrakcyjnych ofert kredytowych. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się polisy posagowe przygotowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe.

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764