logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drop od Pepsi x Dre$$code w kampanii Thirsty for More

  PR 13.08.2024, przeczytano 749 razy
ilustracja

Dla fanów “spragnionych więcej” marka Pepsi przygotowała wyjątkowy, limitowany drop odzieżowy, stworzony we współpracy z ambasadorami marki - ekipą Dre$$code. Kampania ruszyła 12 sierpnia, a aby otrzymać powiadomienie o dostępności produktów, które można zdobyć za symboliczną złotówkę, wystarczy zapisać się do newslettera na specjalnie przygotowanej stronie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drop-od-pepsi-x-dre%24%24code-w-kampanii-thirsty-for-more,405321,artykul.html

Nowa era Pepsi

Marka Pepsi realizuje w tym roku kampanię marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań realizuje szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat. To nie tylko nowy logotyp, to nowe podejście marki do komunikacji: Pepsi jest obecna tam, gdzie konsumenci i dostarcza im jeszcze więcej pozytywnych emocji.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Unikalne collabo Pepsi x Dre$$code

Ekipa Dre$$code współpracuje z marką Pepsi w ramach kampanii „Thirsty for More” i od kilku miesięcy nieustannie zaskakuje swoich fanów wyjątkowymi okazjami do wspólnego przeżywania beztroskiej, nieskrępowanej radości z Pepsi. W wyniku tej współpracy powstał specjalny, limitowany drop odzieżowy, zaprojektowany przez ambasadorów marki. Inspiracją był nowy logotyp Pepsi oraz kultowa puszka napoju. Najważniejsze jest to, że drop harmonizuje zarówno ze stylem ekipy Dre$$code, jak i z rebrandingiem Pepsi. Ubrania te z pewnością przypadną do gustu fanom oryginalnych i limitowanych elementów garderoby. Warto podkreślić, że każdy produkt będzie dostępny za symboliczną złotówkę, co oznacza, że fani muszą być wyjątkowo czujni, aby zdobyć swój wymarzony przedmiot z dropu. Terminy dropów będą ogłaszane na kanałach influencerów znanych z TikToka i Instagrama: Przekosy, Mileny Takuskiej, Natalii Sisik oraz Artura Sikorskiego.

ilustracjastrzałka

Harmonogram premiery dropów:

  • 12 sierpnia – start akcji: możliwość zapisania się do newsletter’a na stronie www.pepsidrop.pl, w celu otrzymywania powiadomień o dostępności dropów.
  • 19 sierpnia – czarna bluza.
  • 22 sierpnia – t-shirt technical.
  • 26 sierpnia – granatowa bluza.
  • 29 sierpnia – odjechane spodnie.

Premiery dropów ruszają o godzinie 19:00. Mechanika aktywacji umożliwia użytkownikom zdobycie tylko jednego produktu na osobę, co sprawia, że polowania na dropy są jeszcze bardziej ekscytujące, a ubrania unikalne.

Źródło: PepsiCo Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764