logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Droplo klientem agencji Lightbe

  PR 12.08.2022, przeczytano 401 razy

Do klientów Lightbe dołączyła platforma Droplo – globalna aplikacja B2B umożliwiająca i ułatwiająca nawiązywanie współpracy między sprzedawcami i dostawcami produktów w handlu internetowym. Agencja public relations przejęła pieczę nad komunikacją zewnętrzną swojego klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/droplo-klientem-agencji-lightbe,396883,artykul.html

Droplo oferuje kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw po dwóch stronach e-commerce: sprzedawców online i hurtowni oraz producentów. Platforma umożliwia szybkie nawiązanie współpracy poprzez dostęp sprzedawców do bazy zintegrowanych dostawców i blisko miliona produktów gotowych do sprzedaży w internecie, które można za pomocą kilku kliknięć wyeksportować do swojego kanału sprzedaży. Droplo oferuje także automatyczną, cykliczną aktualizację danych oraz integrację z takimi platformami handlowymi jak Shoper, PrestaShop, WooCommerce czy BaseLinker. Aplikacja posiada też wiele funkcji wspomagających sprzedaż w internecie oraz daje dostęp do Droplo Premium – wyselekcjonowanych, wysokomarżowych produktów prosto od producentów. Poza platformą Droplo spółka jest właścicielem oprogramowania RedCart, służącego do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych. Przez kilkanaście lat obecności na rynku skorzystało z niego już ponad 60 tys. osób.

W czerwcu polska firma została partnerem strategicznym na rynek europejski azjatyckiej platformy Alibaba.com, jednej z największych na świecie firm działających w modelu B2B. W ramach współpracy przedsiębiorstwo Tomasza Cincio buduje także usługę Droplo Fulfillment Cloud, służącą do zoptymalizowanej realizacji zamówień. Sieć kilkudziesięciu centrów dystrybucyjnych rozsianych po całej Europie pozwala sprzedawcom przenosić magazyny do dowolnego kraju, co zwiększa ich konkurencyjność na danym rynku np. w obszarze szybkiej dostawy towarów. Z kolei marki produkujące własne produkty mogą je dystrybuować we własnych kanałach poprzez model D2C (direct to consumer).

Agencja public relations Lightbe odpowiedzialna jest przede wszystkim za prowadzenie biura prasowego platformy Droplo. – Oprócz media relations zapewniamy także pozycjonowanie eksperckie i doradztwo wizerunkowe. Mamy doświadczenie w obsłudze dużych przedsiębiorstw liczących się na rynku, również w obszarze e-commerce, dlatego też niezwłocznie przystąpiliśmy do działań i z przyjemnością mogę stwierdzić, że pierwsze efekty współpracy z Droplo są już widoczne – mówi Marcel Płoszczyński, CEO agencji Lightbe.

Z ramienia Lightbe za obsługę klienta odpowiada Magda Zubrycka-Wernerowska, Senior Public Relations Consultant.

Źródło: Lightbe

lightbe.pl

Dodatkowe informacje:

Klientami Lightbe są między innymi firmy technologiczne, znane marki działające na rynku e-commerce, dostawcy usług w modelu B2B, startupy oraz kancelarie prawne.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764