logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Droplo klientem agencji Lightbe

  PR 12.08.2022, przeczytano 497 razy

Do klientów Lightbe dołączyła platforma Droplo – globalna aplikacja B2B umożliwiająca i ułatwiająca nawiązywanie współpracy między sprzedawcami i dostawcami produktów w handlu internetowym. Agencja public relations przejęła pieczę nad komunikacją zewnętrzną swojego klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/droplo-klientem-agencji-lightbe,396883,artykul.html

Droplo oferuje kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw po dwóch stronach e-commerce: sprzedawców online i hurtowni oraz producentów. Platforma umożliwia szybkie nawiązanie współpracy poprzez dostęp sprzedawców do bazy zintegrowanych dostawców i blisko miliona produktów gotowych do sprzedaży w internecie, które można za pomocą kilku kliknięć wyeksportować do swojego kanału sprzedaży. Droplo oferuje także automatyczną, cykliczną aktualizację danych oraz integrację z takimi platformami handlowymi jak Shoper, PrestaShop, WooCommerce czy BaseLinker. Aplikacja posiada też wiele funkcji wspomagających sprzedaż w internecie oraz daje dostęp do Droplo Premium – wyselekcjonowanych, wysokomarżowych produktów prosto od producentów. Poza platformą Droplo spółka jest właścicielem oprogramowania RedCart, służącego do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych. Przez kilkanaście lat obecności na rynku skorzystało z niego już ponad 60 tys. osób.

W czerwcu polska firma została partnerem strategicznym na rynek europejski azjatyckiej platformy Alibaba.com, jednej z największych na świecie firm działających w modelu B2B. W ramach współpracy przedsiębiorstwo Tomasza Cincio buduje także usługę Droplo Fulfillment Cloud, służącą do zoptymalizowanej realizacji zamówień. Sieć kilkudziesięciu centrów dystrybucyjnych rozsianych po całej Europie pozwala sprzedawcom przenosić magazyny do dowolnego kraju, co zwiększa ich konkurencyjność na danym rynku np. w obszarze szybkiej dostawy towarów. Z kolei marki produkujące własne produkty mogą je dystrybuować we własnych kanałach poprzez model D2C (direct to consumer).

Agencja public relations Lightbe odpowiedzialna jest przede wszystkim za prowadzenie biura prasowego platformy Droplo. – Oprócz media relations zapewniamy także pozycjonowanie eksperckie i doradztwo wizerunkowe. Mamy doświadczenie w obsłudze dużych przedsiębiorstw liczących się na rynku, również w obszarze e-commerce, dlatego też niezwłocznie przystąpiliśmy do działań i z przyjemnością mogę stwierdzić, że pierwsze efekty współpracy z Droplo są już widoczne – mówi Marcel Płoszczyński, CEO agencji Lightbe.

Z ramienia Lightbe za obsługę klienta odpowiada Magda Zubrycka-Wernerowska, Senior Public Relations Consultant.

Źródło: Lightbe

lightbe.pl

Dodatkowe informacje:

Klientami Lightbe są między innymi firmy technologiczne, znane marki działające na rynku e-commerce, dostawcy usług w modelu B2B, startupy oraz kancelarie prawne.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nabór w konkursie Śląska Rzecz
Do końca marca br., trwa nabór projektów promujących lokalny tj. śląski design w ramach 18. edycji konkursu Śląska Rzecz. Do udziału mogą zgłosić się firmy, projektanci, a także instytucje publiczne z województwa śląskiego i opolskiego. 
Odpowiednie biuro może podnieść produktywność, poprawić komfort i zwiększyć potencjał firmy. JLL, doradca na rynku nieruchomości w Polsce, w globalnej kampanii Business Fit, podkreśla zmianę roli przestrzeni do pracy oraz konieczność jej dostosowania do aktualnych i przyszłych potrzeb.
Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w mini serialu „Jesteśmy na Ty”
Duet polskich aktorów w serii krótkich filmów w reżyserii Tadeusza Śliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
Portal Joomp nie zatrzymuje się z promocją strony. W ostatnim czasie strona Joomp, została wzbogacona o zakładkę Joomp Cafe. W tej zakładce można między innymi śledzić nowinki z branży artykułów promocyjnych i druku oraz zmian, które pojawiają się w tym sektorze. Kolejną ciekawym działem są ogłoszenia. W tym miejscu agencje reklamowe publikują ogłoszenia...
Nowa odsłona kampanii Black
Initiative promuje nowy wariant smakowy Black Spritz
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764