logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Droplo klientem agencji Lightbe

  PR 12.08.2022, przeczytano 617 razy

Do klientów Lightbe dołączyła platforma Droplo – globalna aplikacja B2B umożliwiająca i ułatwiająca nawiązywanie współpracy między sprzedawcami i dostawcami produktów w handlu internetowym. Agencja public relations przejęła pieczę nad komunikacją zewnętrzną swojego klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/droplo-klientem-agencji-lightbe,396883,artykul.html

Droplo oferuje kompleksowe rozwiązania dla przedsiębiorstw po dwóch stronach e-commerce: sprzedawców online i hurtowni oraz producentów. Platforma umożliwia szybkie nawiązanie współpracy poprzez dostęp sprzedawców do bazy zintegrowanych dostawców i blisko miliona produktów gotowych do sprzedaży w internecie, które można za pomocą kilku kliknięć wyeksportować do swojego kanału sprzedaży. Droplo oferuje także automatyczną, cykliczną aktualizację danych oraz integrację z takimi platformami handlowymi jak Shoper, PrestaShop, WooCommerce czy BaseLinker. Aplikacja posiada też wiele funkcji wspomagających sprzedaż w internecie oraz daje dostęp do Droplo Premium – wyselekcjonowanych, wysokomarżowych produktów prosto od producentów. Poza platformą Droplo spółka jest właścicielem oprogramowania RedCart, służącego do zakładania i prowadzenia sklepów internetowych. Przez kilkanaście lat obecności na rynku skorzystało z niego już ponad 60 tys. osób.

W czerwcu polska firma została partnerem strategicznym na rynek europejski azjatyckiej platformy Alibaba.com, jednej z największych na świecie firm działających w modelu B2B. W ramach współpracy przedsiębiorstwo Tomasza Cincio buduje także usługę Droplo Fulfillment Cloud, służącą do zoptymalizowanej realizacji zamówień. Sieć kilkudziesięciu centrów dystrybucyjnych rozsianych po całej Europie pozwala sprzedawcom przenosić magazyny do dowolnego kraju, co zwiększa ich konkurencyjność na danym rynku np. w obszarze szybkiej dostawy towarów. Z kolei marki produkujące własne produkty mogą je dystrybuować we własnych kanałach poprzez model D2C (direct to consumer).

Agencja public relations Lightbe odpowiedzialna jest przede wszystkim za prowadzenie biura prasowego platformy Droplo. – Oprócz media relations zapewniamy także pozycjonowanie eksperckie i doradztwo wizerunkowe. Mamy doświadczenie w obsłudze dużych przedsiębiorstw liczących się na rynku, również w obszarze e-commerce, dlatego też niezwłocznie przystąpiliśmy do działań i z przyjemnością mogę stwierdzić, że pierwsze efekty współpracy z Droplo są już widoczne – mówi Marcel Płoszczyński, CEO agencji Lightbe.

Z ramienia Lightbe za obsługę klienta odpowiada Magda Zubrycka-Wernerowska, Senior Public Relations Consultant.

Źródło: Lightbe

lightbe.pl

Dodatkowe informacje:

Klientami Lightbe są między innymi firmy technologiczne, znane marki działające na rynku e-commerce, dostawcy usług w modelu B2B, startupy oraz kancelarie prawne.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764