logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga dekada Ikonos na targach FESPA

  PR 09.07.2019, przeczytano 700 razy
ilustracja

FESPA to niewątpliwie najważniejsze targi druku cyfrowego i wielkoformatowego w Europie, a może i nawet na świecie. Dlatego też polski producent, firma IKONOS z Opola, 11 lat temu po raz pierwszy zaprezentował swoje wyroby na tych targach. I tak już było co roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-dekada-ikonos-na-targach-fespa,383180,artykul.html

Za firmą IKONOS pierwsza dekada działalności, i jedocześnie mocne wejście w drugie dziesięciolecie pracy i corocznej obecności na targach FESPA. Przez te 10 lat firma rosła wraz z targami na których z dumą prezentowała swoje osiągnięcia.

Od 14 do 17 maja w Monachium, na charakterystycznym dla marki IKONOS, cyjanowym stoisku tysiące gości ze wszystkich kontynentów, mogło zapoznać się z ofertą materiałów samoprzylepnych i powlekanych z dopiskiem „MADE IN POLAND”.

Już ostatnia, jubileuszowa, dziesiąta FESPA z rzędu dla IKONOS była bardzo udana. Podczas 4-dniowej edycji wystawy, stanowisko IKONOS odwiedziła ogromna liczba zainteresowanych osób. Nie inaczej było i w tym roku.

Przez większość czasu trwania targów liczba osób zainteresowanych oraz chcących odbyć rozmowy była tak duża, że jedni goście wymieniali się na kolejnych. Specjaliści z fabryki IKONOS mieli przyjemność przeprowadzić bezpośrednie rozmowy i spotkania z ponad 200 gośćmi. Na przestrzeni 11 lat, marka IKONOS z roku na rok stawała się coraz silniejsza i bardziej rozpoznawalna… a wszystko zaczęło się w 2008 roku na targach w Amsterdamie.

Rok 2008, Amsterdam – debiut IKONOS na targach FESPA

Pierwsze targi z udziałem firmy Media Ikonos miały miejsce dekadę temu w Amsterdamie. Przez całą imprezę niewielkie stanowisko, liczące niecałe 12 metrów kwadratowych, odwiedziło kilka osób. Z dużym zapałem i potencjałem zespół IKONOS zebrał swoje pierwsze doświadczenia. Marzeniem młodego zespołu było zdobycie rozpoznawalności, uznania, zaufania klientów oraz pozyskanie partnerów biznesowych. Każdy rok działalności zespołu IKONOS to kolejne doświadczenia, które na przestrzeni lat wykorzystywane były do planowania kolejnych kroków w fabryce IKONOS. Rok w rok zespół IKONOS podnosi poziom wiedzy i doświadczenia.

Rok 2019, Monachium – 11-ta obecność IKONOS na targach FESPA

Przygotowania do FESPA 2019 trwały wiele miesięcy, dzięki czemu udało się zorganizować targi na najwyższym poziomie. W porównaniu z pierwszą edycją targów, stoisko IKONOS powiększyło się czterokrotnie.

- Po dekadzie obecności na rynku, staraliśmy się dać naszym klientom to co najlepsze: od wyboru najwygodniejszego fotela do najpyszniejszej kawy, a finalnie „skrojonego na miarę” produktu. FESPA Global Print Expo to impreza, która pomogła zaoszczędzić czas naszym klientom. Mogli oni znaleźć wszystko co potrzebowali w jednym miejscu, na jednym stoisku. - mówią pracownicy MEDIA IKONOS.

Jak co roku IKONOS zaprezentował swoje sztandarowe materiały do zadruku wielkoformatowego. Odbyła się także prezentacja nowości prosto z opolskiej fabryki.

Oprócz dawki informacji technicznych dotyczących rodzimych materiałów, goście mogli zobaczyć na żywo proces ich zadruku z wykorzystaniem japońskich ploterów marki MUTOH, która jest partnerem technicznym IKONOS. Potwierdza to fakt, że firma z Opola, współpracuje z najlepszymi firmami w swojej branży i przez minione dziesięć lat wypracowała sobie ugruntowaną pozycję na rynku.

Warto podkreślić, że każdy zainteresowany klient IKONOS dostał bezpłatne zaproszenie na targi, a to kolejny raz podkreśla, że dbałość o klienta to jedna z najważniejszych zasad rodzimej firmy. Do dyspozycji odwiedzających byli najlepsi specjaliści z fabryki IKONOS. Zespół IKONOS był bardzo ciekawy uzyskaniem opinii na temat swojej pracy, a także jakości produkowanych materiałów.

- Zawsze jesteśmy zainteresowani co sądzą o nas, nasi klienci i partnerzy. Jesteśmy otwarci na sugestie, a takie wydarzenie jakim jest FESPA Global Print Expo pomaga nam uzyskać cenne recenzje. Mamy również możliwość obserwacji i rozmowy z naszymi konkurentami oraz zapoznania się z najnowszymi trendami w branży. Po targach wykorzystujemy zdobytą wiedzę i staramy się dopasować naszą ofertę do zmieniających się wymogów rynku.

I po tegorocznych targach Dyrektor Działu Sprzedaży, Tamer Rishmawi podsumował:

- Na targach FESPA zdobyliśmy dużo nowych kontaktów, a to oznacza, że z roku na rok pracujemy coraz lepiej. Na naszej mapie odbiorców, dodaliśmy kilka kolejnych nowych rynków, w sumie już kilkadziesiąt, co jest naszym niewątpliwym sukcesem. Nasz międzynarodowy zespół biegle posługuję się kilkoma językami m.in. angielskim, rosyjskim, włoskim, ukraińskim, arabskim, dzięki czemu nasi klienci mogą otrzymać fachowe informacje produktowe w języku ojczystym. Wielojęzyczność pomogła nam zdobyć zaufanie na zagranicznych rynkach. Dziękujemy za zaufanie tym wszystkim osobom, które uczestniczyły w tym wydarzeniu razem z nami. Jesteśmy zainspirowani po FESPA Global Print Expo i nie możemy się doczekać kolejnego spotkania z Wami. Do zobaczenia za rok na targach FESPA 2020, tym razem w Madrycie!

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764