logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja akcji #moneypomaga

  PR 15.03.2021, przeczytano 551 razy

Serwis money.pl wraz z portalem nocowanie.pl rusza z drugą edycją akcji #moneypomaga. Tym razem wesprze turystykę – w specjalnej sekcji serwisu będą ukazywać się artykuły promujące miejsca noclegowe i obiekty turystyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-akcji-moneypomaga,390605,artykul.html

Celem akcji #moneypomaga jest promocja miejsc, które przez pandemię znalazły się w trudnej sytuacji finansowej. W serwisie ukażą się artykuły zawierające historie ludzi i miejsc, które zachęcą czytelników do odwiedzenia ich tuż po zakończeniu pandemii. Dodatkowo wybrane miejsca otrzymają od serwisu nocowanie.pl 99 proc. rabat na abonament, a jeśli kwatera już znajduje się w serwisie, otrzyma specjalne punkty do promowania swoich usług.

– To już dwa lockdowny za nami, które wyłączyły branżę turystyczną z działania. Nie można było przyjmować gości, nie można było oferować im swoich usług. Ten ostatni był szczególnie bolesny – przypadł w szczycie sezonu zimowego i ferii. Teraz z kolei, gdy zaczyna się robić ciepło, mamy kolejny lokalny lockdown na Warmii i Mazurach, niebawem na Pomorzu. Dlatego właśnie money.pl rusza z akcją #moneypomaga. Chcemy docenić miejsca i ludzi, którzy ucierpieli przez globalną pandemię. – mówi Sebastian Ogórek, redaktor naczelny money.pl i Finanse WP.

Aby zgłosić swój udział w akcji, wystarczy napisać pod adres moneypomaga[at]wp.pl, opisać swoją pandemiczną historię, dodać zdjęcia i podać dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres. Money.pl wybierze zgłoszenia, które będą najciekawsze i które najbardziej potrzebują pomocy. Artykuły będą publikowane w ramach dedykowanej sekcji Money.pl #moneypomaga. Całościowe koszty związane z promocją w ramach akcji to jedynie 1 zł + VAT. Zgłoszenia trwają do 26.03.2021.

Każdego dnia money.pl dociera do ponad 1 mln Polek i Polaków. Ułatwia im poruszanie się po świecie finansów i prawa, przybliża informacje biznesowe z kraju i ze świata, notowania giełdowe, kursy walut i wskaźniki gospodarcze. Zgodnie z badaniem Mediapanelu w lutym 2021 roku serwis odwiedziło 8,7 mln realnych użytkowników.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764