logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja akcji Wysokich Obcasów „Silna jak dziewczynka”

  PR 20.09.2024, przeczytano 348 razy
ilustracjastrzałka

W piątek 20 września br. rozpoczyna się 2. edycja projektu Wysokich Obcasów „Silna jak dziewczynka". Jej głównym motywem będzie wzmacnianie poczucia sprawczości i zdolności przywódczych małych Polek. Akcja potrwa do początku grudnia. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-akcji-wysokich-obcasow-_silna-jak-dziewczynka_,405733,artykul.html

Badania pokazują, że dziewczynki ciągle zmagają się ze stereotypami, i już od piątego roku życia zaczynają wątpić w swoje możliwości. Dlatego wzmacnianie dziewcząt jest na piątym miejscu wśród 17 Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. To pokazuje wagę problemu na skalę światową. Polska, na tle Europy, ma jeden z najniższych poziomów samoakceptacji dziewczynek, co przekłada się m.in. na ich późniejsze wybory na kolejnych etapach edukacji. Budowanie świadomości i promowanie równości od zawsze były częścią misji “Wysokich Obcasów”. 

- “Silna jak dziewczynka” to jedna z naszych najważniejszych akcji redakcyjnych. Chcemy razem z naszymi czytelniczkami i czytelnikami, często rodzicami, nauczycielami, wychowawcami, opiekunami, wzmacniać dziewczynki, budować ich pewność siebie, pokazać im, że mogą być, kim są, że nic nie stoi na przeszkodzie, by były liderkami - mówi Monika Tutak-Goll, redaktorka naczelna “Wysokich Obcasów” i “Wysokich Obcasów Ekstra”. 

W ramach akcji przez najbliższe miesiące na łamach „Wysokich Obcasów”, “Wysokich Obcasów Ekstra” i w serwisie Wysokieobcasy.pl, redakcja wraz z ekspertkami i ekspertami będzie pisać o tym, jak wzmacniać asertywność i samoakceptację dziewczynek, wspierać ich zdolności przywódcze i inspirować do nauki technologii. 

Druga edycja kampanii to również wyjątkowy konkurs z nagrodami dla czytelniczek, które odpowiedzą na pytanie „Jak wychowujesz dziewczynkę, by wyrosła na sprawczą?” 

Konkurs rozpocznie się w piątek, 27 września br.

Pierwszy artykuł, otwierający akcję, jest już dostępny w serwisie Wysokieobcasy.pl. To tekst Iwony Dominik pokazujący, że nikt nie rodzi się liderem, czy liderką, a mięsień przywództwa można ćwiczyć.

Źródło: Agora S.A.

Dodatkowe informacje:

Sponsorem akcji „Silna jak dziewczynka” jest NÉONAIL. 

„Wysokie Obcasy” to magazyn „Gazety Wyborczej” tworzony z myślą o wymagających czytelniczkach i czytelnikach. Można w nim przeczytać o ważnych tematach społecznych, sprawach codziennych i tych niezwykłych, a także poznać historie kobiet. Redakcja prowadzi akcje społeczne i edukacyjne m.in. „Nieustraszona w pracy”, „Superbohaterka”, „Kobiety Wiedzą, co Robią”, „Czułość. Wolność. Równowaga”, „PoRUSZ!my przyszłość naszych dzieci”. Tygodnik jest dostępny razem z sobotnim papierowym wydaniem „Gazety Wyborczej" i w aplikacji „Gazety Wyborczej”, a wszystkie teksty z magazynu ukazują się w serwisie Wysokieobcasy.pl. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764