logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja Antalis Interior Design Award

   17.10.2019, przeczytano 380 razy

Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-antalis-interior-design-award,384391,artykul.html

Po sukcesie Antalis Interior Design Award 2017, w którym wzięło udział 500 projektów z 29 krajów, Antalis postanowił zorganizować kolejne edycje konkursu. To doskonała okazja dla architektów, projektantów i specjalistów od projektowania wnętrz i przestrzeni komercyjnych, do zaprezentowania swoich najlepszych realizacji. Ich pasja zostanie nagrodzona przez międzynarodowe jury i wyróżniona w specjalistycznej prasie, kampanii medialnej Antalis o szerokim zasięgu i zaprezetowana podczas wydarzeń branżowych.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Międzynarodowy konkurs Antalis Interior Design Award jest skierowany do specjalistów od projektowania wnętrz: architektów, projektantów wnętrz, agencji projektowych, szkół projektowania, drukarzy i właścicieli marek.

Warunkiem zgłoszenia jest użycie co najmniej jednego produktu z katalogu Antalis Visual Communication przy realizacji projektu. Uczestnicy mogą konkurować w jednej lub kilku z pięciu kategorii: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom i budynek publiczny. W ramach konkursu mogą zostać zaprezentowane dwa rodzaje projektów:

  • zrealizowane projekty w następujących kategoriach: hotel/restauracja, handel detaliczny, biuro, dom, budynek publiczny pod warunkiem, że twórca wykorzystuje produkty z materiałów tekstylnych lub do wnętrz z katalogu Antalis.
  • projekt 3D na białym modelu: przy użyciu produktów z katalogu Antalis Visual Communication.

W nowej edycji konkursu zgłaszający mogą również rywalizować w dwóch nowych kategoriach związanych z produktami Antalis – tekstylia i folia architektoniczna.

- Po sukcesie pierwszej edycji Antalis Interior Design Awards, chcemy budować idealną platformę do wspierania specjalistów projektowania wnętrz w Europie i na całym świecie. Oferujemy im naszą wiedzę w zakresie komunikacji wizualnej, jednocześnie promując ich kreatywność i wizję poprzez ich projekty. Konkurs ten pozwala projektantom przekraczać granice kreatywności, a jednocześnie czerpać korzyści ze znacznej obecności w mediach, które pokażą zwycięskie projekty. Pomoże to w realizacji ich celów i staną się inspiracją dla innych. Różnorodność i możliwości dostosowania produktów Antalis, a zwłaszcza gamy Coala, to idealna odpowiedź na wyjątkowe potrzeby projektantów, którzy nieustannie włączają nowe trendy do swoich projektów. – mówi Arkadiusz Chłopik, Dyrektor Marketingu Antalis w Regionie CSEE

Jak wziąć udział w konkursie?

Prace należy zgłaszać od 1 października do 31 stycznia 2020 roku za pomocą formularzy dostępnych na stronie www.AntalisInteriorDesignAward.com. Wszystkie zgłoszenia będą widoczne w galerii zgłoszonych projektów.

Kto zasiądzie w jury?

Nadesłane prace będą oceniać będą profesjonaliści - autorytety w zakresie art designu, projektowania wnętrz i szeroko pojętej sztuki. Wśród nich znaleźli się:

  • ACCOR: Fernand Benmouffek, Design Director – Francja
  • FESPA: Graeme Richardson-Locke, Technical support manager – UK
  • HP: Paula Caramasu, EMEA Marketing Manager – Hiszpania
  • IWG GROUP: Christophe Burckart, Country Manager France & Monaco – Francja
  • PECLERS:  Karin Schmitz, Business Development Director – Niemcy, Austria, Szwajcaria
  • SAGUEZ PARTNERS:  Yann Mignot, Design Director Associate – Francja
  • ANTALIS: Agnes Lafarge, International Marketing Manager Visual Communication - Francja

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w marcu 2020 roku podczas corocznych targów FESPA w Madrycie. W konkursie zostanie przyznana również nagroda publiczności. Projekt, który w toku głosowania na stronie www.antalisinteriordesignaward.com. uzyska najwięcej “lajków”, otrzyma nagrodę specjalną.

Kto wspiera konkurs?

Wśród partnerów medialnych znalazły się znane i cenione w branży tytuły: Elle Decoration – główny patron medialny, Zawód Architekt, Czas na Wnętrze, Weranda, infoArchitekta.pl, archimania.pl, foorni.pl, blog Ewy Mierzejewskiej ewaiwnetrze.pl, MAGAZIF, Restauracja, Hotelarz, Exspace.pl, Design&Biznes, Point of Design, DesignAlive, OKK! design, designteka.pl, BIZNES.meble.pl, A&B, Architektura.

Partnerem merytorycznym konkursu zostało Stowarzyszenie Architektów Wnętrz, którego misją jest wspieranie architektów wnętrz,  promowanie ich wybitnych osiągnięć także poprzez organizację prestiżowych konkursów oraz edukacja i wymiana doświadczeń zawodowych. 

Źródło: Antalis Poland Sp. z o.o.

www.antalis.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala IAB Mixx Awards transmitowana online
Już 6 października o godzinie 19:00 ogłosimy nagrodzonych w 14. edycji IAB MIXX Awards. Kto zwycięży w digitalu? Zapraszamy do oglądania gali rozdania nagród w nowej wirtualnej formule dostępnej dla każdego. Wydarzenie będzie transmitowane live na Facebooku IAB Polska.
Znamy już wyniki I etapu DIMAQ UNI – dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 5 prac licencjackich i 5 prac magisterskich.
Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.
Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764