logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja inspirującej książki „Gotuję z Lewiatanem” przygotowana przez Agorę

  PR 04.11.2020, przeczytano 445 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz drugi zespół Agory opracował wyjątkową, interaktywną książkę kucharską „Gotuję z Lewiatanem”, którą aż do świąt Bożego Narodzenia można otrzymać w programie lojalnościowym Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Tym razem wydanie poświęcone jest lokalnym smakom prezentowanym w nowoczesnej formie - zawiera 80 przepisów z 10 kulinarnych regionów Polski, a każdy z nich wzbogacony został o krótki film kulinarny dostępny w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-inspirujacej-ksiazki-_gotuje-z-lewiatanem_-przygotowana-przez-agore,389066,artykul.html

Od 5 listopada 2020 r. w sklepach sieci Lewiatan będzie dostępna druga edycja inspirującej książki kucharskiej „Gotuję z Lewiatanem. Wybieram lokalne smaki”. To 80 przepisów z 10 kulinarnych regionów Polski. Poszczególne rozdziały otwiera wstęp ambasadora danego regionu, wśród których są m.in. Rozalia Mancewicz, Adam Borowicz czy Koło Gospodyń Wiejskich z Luchowa Dolnego. Jak w pierwszej edycji książki, przepisy zostały wzbogacone o krótkie filmy kulinarne, które pomogą jeszcze sprawniej przygotować wybraną potrawę. Każdy przepis posiada kod QR - po zeskanowaniu przeniesie on czytelnika do filmu wideo na kanale „Gotuję z Lewiatanem”. Nowa książka to również zbiór ciekawostek, nawiązujących do polskich zwyczajów, tradycji i historii regionów.

- Dziś coraz więcej Polaków świadomie sięga po lokalne produkty. Wybiera je nie tylko ze względu na bliskość, wysoką jakość i świeżość, ale również ze względu na lokalne więzi i zaufanie do tego, co tworzą przedsiębiorcy z naszego sąsiedztwa. Lewiatan lokalność ma w DNA. Od 26 lat wspieramy lokalnych producentów i dostawców. W naszej kolejnej książce chcemy w nowej odsłonie pokazać lokalne kuchnie oraz ludzi i historie, które za nimi stoją- mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu w Lewiatan Holding S.A.

Pierwsze wydanie „Gotuję z Lewiatanem” cieszyło się tak dużą popularnością, że konieczny był dodruk książki. Została ona również doceniona na arenie międzynarodowej.

- Dzięki wartościowym, edukacyjnym treściom książki oraz przemyślanemu połączeniu jej potencjału z mediami społecznościowymi pierwsza edycja książki „Gotuję z Lewiatanem” została doceniona w międzynarodowym konkursie Pearl Impact Awards 2019. Był to jedyny projekt z Polski, który znalazł się w gronie nagrodzonych i otrzymał tak prestiżowe wyróżnienie. Druga edycja wydania to odpowiedź na trendy kulinarne obserwowane wśród Polaków, którzy coraz chętniej sięgają po dobre, zdrowe i przede wszystkim smaczne produkty lokalne– mówi Paulina Kaśnikowska, koordynatorka zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie publikacji w strukturach Agory.

Książka „Gotuję z Lewiatanem. Wybieram lokalne smaki” będzie dostępna w sklepach Lewiatan w całej Polsce od 5 listopada. Aby ją zdobyć, należy zebrać 10 naklejek. Jedna naklejka będzie wręczana klientowi za zakupy o wartości minimum 30 zł.

Akcję wspiera kampania promocyjna w mediach Agory, m.in. w tytułach prasowych oraz serwisach Wyborcza.pl, zaplanowana przez zespół rozwoju oferty reklamowej Grupy Wyborcza.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W poniedziałkowym wydaniu Onet Rano ruszyła inicjatywa „Na co Cię stać?” Fundacji Anji Rubik oraz Onet Rano. Celem akcji jest wsparcie finansowe projektów z zakresu szerzenia edukacji seksualnej. Znane osobowości, zaproszone do akcji, zadeklarowały wykonanie określonego zadania-wyzwania po uzbieraniu ustalonej kwoty na cele statutowe SEXEDpl.
Medonet.pl w nowym serwisie edukuje o zdrowym odżywianiu
Medonet uruchamia nowy lifestylowy subserwis poświęcony zdrowemu odżywianiu. Użytkownicy znajdą tam kompendium wiedzy przygotowanej w idei explanatory journalism, które pomoże podejmować świadome decyzje żywieniowe. To kolejna nowość na Medonet.pl wprowadzona w ostatnich tygodniach.
LOVEMEDIA i Telewizja Polska są pierwszymi firmami, które otrzymały złoty znak programu QUALID. Oznacza to, że ukończyły procedurę weryfikacji - spełniły warunki we wszystkich czterech obszarach programu oraz przeszły specjalistyczne szkolenia.
Zespół redakcyjny Telex.hu z Węgier otrzymał Nagrodę #AllForJan – wyróżnienie, które jest upamiętnieniem osoby zamordowanego 3 lata temu słowackiego dziennikarza Jána Kuciaka. Gala #AllForJan była częścią konferencji MEDIA for FREEDOM Summit (d. Press Freedom Conference), wydarzenia online organizowanego 25 lutego przez European Magazine Media...
W związku z publikacjami Onetu, Na Temat, Oko.press, Dziennika Bałtyckiego, Polska The Times, wyborcza.pl, Wprost, WP i innych, w których dokonano manipulacji przekazu wypowiedzi Prezesa Jacka Kurskiego, podczas rozprawy w związku z wniesieniem przez TVP prywatnego aktu oskarżenia przeciwko p. Sadurskiemu, Telewizja Polska żąda zaprzestania powielania wyrwanych z kontekstu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764