logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja inspirującej książki „Gotuję z Lewiatanem” przygotowana przez Agorę

  PR 04.11.2020, przeczytano 1066 razy
ilustracjastrzałka

Już po raz drugi zespół Agory opracował wyjątkową, interaktywną książkę kucharską „Gotuję z Lewiatanem”, którą aż do świąt Bożego Narodzenia można otrzymać w programie lojalnościowym Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Tym razem wydanie poświęcone jest lokalnym smakom prezentowanym w nowoczesnej formie - zawiera 80 przepisów z 10 kulinarnych regionów Polski, a każdy z nich wzbogacony został o krótki film kulinarny dostępny w internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-inspirujacej-ksiazki-_gotuje-z-lewiatanem_-przygotowana-przez-agore,389066,artykul.html

Od 5 listopada 2020 r. w sklepach sieci Lewiatan będzie dostępna druga edycja inspirującej książki kucharskiej „Gotuję z Lewiatanem. Wybieram lokalne smaki”. To 80 przepisów z 10 kulinarnych regionów Polski. Poszczególne rozdziały otwiera wstęp ambasadora danego regionu, wśród których są m.in. Rozalia Mancewicz, Adam Borowicz czy Koło Gospodyń Wiejskich z Luchowa Dolnego. Jak w pierwszej edycji książki, przepisy zostały wzbogacone o krótkie filmy kulinarne, które pomogą jeszcze sprawniej przygotować wybraną potrawę. Każdy przepis posiada kod QR - po zeskanowaniu przeniesie on czytelnika do filmu wideo na kanale „Gotuję z Lewiatanem”. Nowa książka to również zbiór ciekawostek, nawiązujących do polskich zwyczajów, tradycji i historii regionów.

- Dziś coraz więcej Polaków świadomie sięga po lokalne produkty. Wybiera je nie tylko ze względu na bliskość, wysoką jakość i świeżość, ale również ze względu na lokalne więzi i zaufanie do tego, co tworzą przedsiębiorcy z naszego sąsiedztwa. Lewiatan lokalność ma w DNA. Od 26 lat wspieramy lokalnych producentów i dostawców. W naszej kolejnej książce chcemy w nowej odsłonie pokazać lokalne kuchnie oraz ludzi i historie, które za nimi stoją- mówi Marcin Poniatowski, Członek Zarządu w Lewiatan Holding S.A.

Pierwsze wydanie „Gotuję z Lewiatanem” cieszyło się tak dużą popularnością, że konieczny był dodruk książki. Została ona również doceniona na arenie międzynarodowej.

- Dzięki wartościowym, edukacyjnym treściom książki oraz przemyślanemu połączeniu jej potencjału z mediami społecznościowymi pierwsza edycja książki „Gotuję z Lewiatanem” została doceniona w międzynarodowym konkursie Pearl Impact Awards 2019. Był to jedyny projekt z Polski, który znalazł się w gronie nagrodzonych i otrzymał tak prestiżowe wyróżnienie. Druga edycja wydania to odpowiedź na trendy kulinarne obserwowane wśród Polaków, którzy coraz chętniej sięgają po dobre, zdrowe i przede wszystkim smaczne produkty lokalne– mówi Paulina Kaśnikowska, koordynatorka zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie publikacji w strukturach Agory.

Książka „Gotuję z Lewiatanem. Wybieram lokalne smaki” będzie dostępna w sklepach Lewiatan w całej Polsce od 5 listopada. Aby ją zdobyć, należy zebrać 10 naklejek. Jedna naklejka będzie wręczana klientowi za zakupy o wartości minimum 30 zł.

Akcję wspiera kampania promocyjna w mediach Agory, m.in. w tytułach prasowych oraz serwisach Wyborcza.pl, zaplanowana przez zespół rozwoju oferty reklamowej Grupy Wyborcza.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764