logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja kampanii Tester Wyjazdów Językowych

  PR 05.06.2019, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka

EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”. Po zeszłorocznym sukcesie kampanii pod hasłem „Zostań Testerem Wyjazdów Językowych”, oferującej wyjazd do Singapuru, EF rusza z kolejną edycją. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji, trwającej pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia” wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na influencer marketingu, prowadzona jest w mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem YouTube oraz Instagram.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-kampanii-tester-wyjazdow-jezykowych,382767,artykul.html

Tegoroczne hasło, czyli #3StanySkupienia nawiązuje do wyjazdu, jaki jest oferowany dla zwycięzcy rekrutacji. Tester Wyjazdów Językowych 2019 wybierze się w trwającą trzy tygodnie podróż po USA, gdzie odwiedzi miasta z trzech stanów: Nowy Jork, Boston i Miami. Cała wyprawa zostanie również oparta na określonych przez EF trzech stanach skupienia, czyli podróżowaniu, rozwoju i zabawie.

Co więcej, Tester może liczyć na miejscu na kurs języka angielskiego zakończony certyfikatem i pensję w wysokości 1000 dolarów. Jak w poprzedniej edycji jego praca będzie polegała na relacjonowaniu wyjazdu na kanale @efpolska na Instagramie.

Rekrutacja do drugiej edycji kampanii rozpoczęła się 27 maja i jej pierwszy etap potrwa do 23 czerwca. Kandydaci na stanowisko Testera Wyjazdów Językowych mogą aplikować za pomocą wiadomości prywatnych na Instagramie, gdzie prowadzona będzie komunikacja odnośnie zadań rekrutacyjnych.

Tester po raz drugi

Całość działań została wyprzedzona kampanią teaserową na kanałach EF Polska w social media oraz przy wsparciu znanych youtuberów takich jak Dymitr z Sprawdzam Jak oraz Małgorzata Heretyk, którzy nawiązali w swoich filmach do poznawania języków obcych oraz zachęcili do obserwowania profili social media EF Polska, gdzie wkrótce miały pojawić się wszelkie szczegóły odnośnie drugiej edycji Testera Wyjazdów Językowych.

Po starcie rekrutacji, jurorzy powołani do poszukiwania idealnego kandydata rozpoczęli komunikację opartą na odkrywaniu 3 Stanów Skupienia możliwych podczas wyjazdu do USA. Tegoroczne Jury, to dwójka topowych influencerów: Rafał Jonkisz (rafal_jonkisz) – mister Polski oraz Kinga Sawczuk (kompleksiara) – najbardziej popularna Polka na Tik Toku. Do grona Jury dołączył także ambasador z EF Polska: Dominik Bakuła (dominikbakula) i Karolina Chmielowiec (chmielowiec.ka) – zwyciężczyni ubiegłorocznej edycji. Co więcej, do kampanii zaproszono blisko 20 influencerów i micro-influecerów, odpowiedzialnych za promocję drugiej edycji i zachęcenia do wzięcia udziału w rekrutacji. Twórcy promują kampanię w dedykowanych, limitowanych bluzach z hasłem kampanii.

Rekrutacja przez Instagram

- Kampania Tester Wyjazdów Językowych” przyniosła rok temu 8 500 nowych zgłoszeń i blisko 15 000 nowych followersów na profilu EF Polska na Instagramie. Wskaźnik wyszukiwania marki w przeglądarce wzrósł o 86%, a ilość rezerwacji o 60% w porównaniu do poprzedniego roku. Za kampanię, razem z Remarkable Ones i Social Leaders zostaliśmy także nagrodzeni brązowym Spinaczem. Dlatego zdecydowaliśmy o wystartowaniu w tym roku z drugą edycją, ale z nową i świeżą linią kreatywną – mówi Sylwia Rogalska, EF Education First.

- Wykorzystanie direct message w przypadku młodej grupy docelowej okazuje się najbardziej efektywne, dzięki bezpośredniej komunikacji zaangażowanie uczestników znacznie wzrasta. Jako jedni z pierwszych zapoczątkowaliśmy format prowadzenia rekrutacji przez Instagram, a nasza autorska aplikacja umożliwia natychmiastowy kontakt z użytkownikami – mówi Jacek Jackowski, CEO Social Leaders.

Za realizację kampanii, tak jak w poprzednim roku odpowiadają dwie agencje: Social Leaders i Remarkable Ones. Za koncept kreatywny odpowiada Marta Krawczyk z Social Leaders, a za egzekucję i strategię działań z influencerami Izabela Józwowicz z Remarkable Ones.

W ramach kampanii powstał landing page oraz spot promujący kampanię w social media.

Źródło: Remarkable Ones

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764