logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja konferencji IAB z serii How To

  PR 09.03.2018, przeczytano 1158 razy

Wyszukiwarki internetowe to często wykorzystywane i skuteczne narzędzie marketingowe. Jak będą ewoluowały mechanizmy wyszukiwania informacji? Jakie są trendy w Search Marketingu? Jak mniejsze firmy mogą skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania z dużymi markami? O zmianach algorytmów, wyszukiwaniu głosowym i łączeniu działań w wyszukiwarce z kampaniami TV opowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo win in search marketing in 2018”. Wydarzenie odbędzie się 23 kwietnia b.r. w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-konferencji-iab-z-serii-how-to,35733,artykul.html

Wyszukiwarki są od lat najpopularniejszym miejscem w polskim internecie, odwiedzanym każdego miesiąca przez miliony użytkowników. Pozostają też podstawowym drogowskazem dla szukających informacji internautów. Zmienia się za to sposób działania tej usługi i techniki budowania dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania przez firmy prowadzące własne serwisy internetowe. Temu m.in. będzie poświęcona najbliższa konferencja „IAB HowTo win in search marketing in 2018”, która odbędzie się 23 kwietnia w Warszawie.

Podczas spotkania eksperci z agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach zaprezentują najnowsze i najciekawsze case studies prowadzenia organicznych i płatnych działań Search Engine Marketing (SEM). Przedstawione zostaną także najbardziej efektywne techniki prowadzenia działań Paid Search i SEO oraz sposoby ich skutecznego łączenia i wspomagania działaniami z zakresu Content Marketingu. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak wykorzystywać dane z własnych systemów sprzedażowych marketerów do prowadzenia real-time performance marketingu w wyszukiwarce. Poznają też najważniejsze zmiany w sposobie korzystania z wyszukiwarki, np. wyszukiwanie głosowe i sposoby adaptacji działań marketingowych do tych zmian.

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

IAB HowTo win in search marketing in 2018” to już druga edycja konferencji IAB z serii HowTo organizowanej przez Grupę Roboczą SEM działającą w ramach tej organizacji.

- Nasz ubiegłoroczny event organizowany w ramach IAB HowTo okazał się strzałem w dziesiątkę. Odpowiadając na potrzeby zgłaszane przez uczestników, rozszerzyliśmy tematykę spotkania o obszar płatnej reklamy w wyszukiwarkach. Tym samym proponujemy przekrój zagadnień w dwóch ścieżkach tematycznych – od pozycjonowania (SEO) do płatnej reklamy, prezentowanych w wymiarze bardziej biznesowym (studia przypadków) lub technicznym i skierowanych przede wszystkim do marketerów – komentuje Maciej Gałecki, szef Grupy Roboczej SEM IAB, CEO Bluerank.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego jest starannie dobrane grono prelegentów na czele z dwoma polskimi ekspertami, dobrze znanymi na świecie: Łukaszem Żeleznym z ZPG i Kasparem Szymańskim z TBA. Wśród występujących podczas IAB HowTo, poza wymienionymi  wyżej ekspertami, znajdą się specjaliści i praktycy marketingu w wyszukiwarkach z agencji zrzeszonych w IAB, mi.in.:  Łukasz Chwiszczuk Media Group, Anna Wielgus-Miller i Szymon Bukowicz z Bluerank Hitspot Media, Andrzej Siniawski z Cube Group, Piotr Guziur z Marketing Online, Marcin Stańdo z Sempai, Dawid Liegman z Wavemaker, Piotr Zieliński z Ecselis, Emilia Radecka z Cube Group, Marcin Pawłowski z Performics, Piotr Matusiak z Bluerank, Łukasz Iwanek z Internetica.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764