logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja konferencji IAB z serii How To

  PR 09.03.2018, przeczytano 1183 razy

Wyszukiwarki internetowe to często wykorzystywane i skuteczne narzędzie marketingowe. Jak będą ewoluowały mechanizmy wyszukiwania informacji? Jakie są trendy w Search Marketingu? Jak mniejsze firmy mogą skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania z dużymi markami? O zmianach algorytmów, wyszukiwaniu głosowym i łączeniu działań w wyszukiwarce z kampaniami TV opowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo win in search marketing in 2018”. Wydarzenie odbędzie się 23 kwietnia b.r. w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-konferencji-iab-z-serii-how-to,35733,artykul.html

Wyszukiwarki są od lat najpopularniejszym miejscem w polskim internecie, odwiedzanym każdego miesiąca przez miliony użytkowników. Pozostają też podstawowym drogowskazem dla szukających informacji internautów. Zmienia się za to sposób działania tej usługi i techniki budowania dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania przez firmy prowadzące własne serwisy internetowe. Temu m.in. będzie poświęcona najbliższa konferencja „IAB HowTo win in search marketing in 2018”, która odbędzie się 23 kwietnia w Warszawie.

Podczas spotkania eksperci z agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach zaprezentują najnowsze i najciekawsze case studies prowadzenia organicznych i płatnych działań Search Engine Marketing (SEM). Przedstawione zostaną także najbardziej efektywne techniki prowadzenia działań Paid Search i SEO oraz sposoby ich skutecznego łączenia i wspomagania działaniami z zakresu Content Marketingu. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak wykorzystywać dane z własnych systemów sprzedażowych marketerów do prowadzenia real-time performance marketingu w wyszukiwarce. Poznają też najważniejsze zmiany w sposobie korzystania z wyszukiwarki, np. wyszukiwanie głosowe i sposoby adaptacji działań marketingowych do tych zmian.

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

IAB HowTo win in search marketing in 2018” to już druga edycja konferencji IAB z serii HowTo organizowanej przez Grupę Roboczą SEM działającą w ramach tej organizacji.

- Nasz ubiegłoroczny event organizowany w ramach IAB HowTo okazał się strzałem w dziesiątkę. Odpowiadając na potrzeby zgłaszane przez uczestników, rozszerzyliśmy tematykę spotkania o obszar płatnej reklamy w wyszukiwarkach. Tym samym proponujemy przekrój zagadnień w dwóch ścieżkach tematycznych – od pozycjonowania (SEO) do płatnej reklamy, prezentowanych w wymiarze bardziej biznesowym (studia przypadków) lub technicznym i skierowanych przede wszystkim do marketerów – komentuje Maciej Gałecki, szef Grupy Roboczej SEM IAB, CEO Bluerank.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego jest starannie dobrane grono prelegentów na czele z dwoma polskimi ekspertami, dobrze znanymi na świecie: Łukaszem Żeleznym z ZPG i Kasparem Szymańskim z TBA. Wśród występujących podczas IAB HowTo, poza wymienionymi  wyżej ekspertami, znajdą się specjaliści i praktycy marketingu w wyszukiwarkach z agencji zrzeszonych w IAB, mi.in.:  Łukasz Chwiszczuk Media Group, Anna Wielgus-Miller i Szymon Bukowicz z Bluerank Hitspot Media, Andrzej Siniawski z Cube Group, Piotr Guziur z Marketing Online, Marcin Stańdo z Sempai, Dawid Liegman z Wavemaker, Piotr Zieliński z Ecselis, Emilia Radecka z Cube Group, Marcin Pawłowski z Performics, Piotr Matusiak z Bluerank, Łukasz Iwanek z Internetica.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764