logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga Edycja Konkursu Best Gift Design 2016

   04.02.2016, przeczytano 1311 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięzca zeszłorocznej edycji - ręcznie robione ołówki „Rzeźbiony ogryzek” proj. Monika Kurzyńska

Najlepsze projekty prezentów i opakowań na prezent zostaną wyłonione w drugiej edycji konkursu Best Gift Design towarzyszącej kolejnym Targom Gift Show Poland, które odbędą się w dniach 19-21 maja br. w Centrum MT Polska w Warszawie. Na zwycięzców  czekają atrakcyjne nagrody pieniężne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-konkursu-best-gift-design-2016,27373,artykul.html

Suma wszystkich nagród to 10 500 zł, w tym nagroda główna w wysokości 5 000 zł. Konkurs przeznaczony jest dla osób tworzących kreatywne upominki, fanów produktów DIY i handmade, studentów i absolwentów kierunków projektowych, a także wszystkich zainteresowanych designem. Patronat nad konkursem objęli Polska Izba Opakowań oraz Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi.

- Zeszłoroczna edycja konkursu Best Gift Design cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego w tym roku postanowiliśmy poszerzyć formułę konkursu i  stworzyć nową kategorię konkursową: na najlepszy projekt opakowania na prezent. Zapraszamy do udziału wszystkie osoby zainteresowane designem. Liczymy, że w tym roku uczestnicy zaskoczą nas wieloma ciekawymi projektami! - mówi Marta Sienkiewicz z Pol-Chin Consulting, organizatora konkursu Best Gift Design i targów Gift Show Poland.

Pierwsza edycja konkursu

Pierwsza edycja konkurs Best Gift Design odbyła sie podczas  Targów Gift Show Poland 2015. Konkurs zorganizowany został pod patronatem Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej oraz Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Za najciekawszy pomysł prezentowy jury uznało ręcznie robione ołówki „Rzeźbiony ogryzek”, wykonane z drewna lipowego w naturalnym kolorze. Autorem projektu jest Monika Kurzyńska, która w nagrodę otrzymała voucher o wartości 5 tys. zł. Na drugim miejscu znalazły się wykonane z tektury recyklingowej „Szachy Składane” oraz filcowa lalka przytulanka „Filcanka”. Trzecie miejsce zajęły z kolei „Winoteczka”, czyli torba dla miłośników wina, „Kartonlove Serce” do samodzielnego złożenia i ozdobienia oraz „Słodki Bukiet” tj. ciastka na patyku.

Zasady udziału 

Do konkursu mogą być zgłaszane tylko produkty, które w czasie jego trwania nie są dostępne na rynku. Aby wziąć w nim udział, należy do 17 maja br. do godz. 17:00 przesłać organizatorowi prawidłowo wypełniony formularz wraz ze zdjęciem produktu. Zgłoszenie można przesłać pocztą bądź kurierem na adres wskazany w regulaminie lub elektronicznie na info(at)giftshow.pl (z dopiskiem „Konkurs Best Gift Design”). Wzór produktu należy dostarczyć do recepcji Centrum MT Polska w dniu 19 maja w godz. 9:00-10:00 w celu udostępnienia go dla odwiedzających targi.

Atrakcyjne nagrody

Najlepsze projekty wyłoni jury, w skład którego wejdą branżowi eksperci i przedstawiciele organizatora konkursu. Nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach - na najlepsze projekty: produktu upominkowego oraz opakowania na prezent. Pierwsze miejsce jest wspólne dla obu kategorii, a zwycięzca  otrzyma 5000 zł, organizatorzy przewidzieli też nagrody za II miejsce po 1000 zł oraz za III miejsce po 500 zł, w obu kategoriach. Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone 21 maja, tj. ostatniego dnia Gift Show Poland. Regulamin i szczegóły konkursu Best Gift Design 2016 znaleźć można na stronie www.giftshow.pl.

Kolorowe targi

Targi Gift Show Poland to wydarzenie przeznaczone dla przedstawicieli branży upominkowej, a także indywidualnych zwiedzających, poszukujących nowości i inspiracji na ciekawe prezenty i produkty dekoracyjne. Podczas imprezy zostaną zaprezentowane rozmaite propozycje upominków biznesowych, gadżety marketingowe, designerskie akcesoria młodzieżowe, a także upominki na różne okazje. Jak również wiele nowości w sektorze GARDEN, będą to modne dekoracje do ogrodu i na balkon. Wśród zwiedzających nie zabraknie branżowych importerów i dystrybutorów, przedstawicieli agencji reklamowych, hurtowników, a także właścicieli sklepów. Na targach obecne będą też osoby decyzyjne z działów zakupów firm, działów marketingu, organizatorów eventów czy imprez targowych.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764