logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga Edycja Konkursu Best Gift Design 2016

   04.02.2016, przeczytano 1550 razy
ilustracjastrzałka
Zwycięzca zeszłorocznej edycji - ręcznie robione ołówki „Rzeźbiony ogryzek” proj. Monika Kurzyńska

Najlepsze projekty prezentów i opakowań na prezent zostaną wyłonione w drugiej edycji konkursu Best Gift Design towarzyszącej kolejnym Targom Gift Show Poland, które odbędą się w dniach 19-21 maja br. w Centrum MT Polska w Warszawie. Na zwycięzców  czekają atrakcyjne nagrody pieniężne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-konkursu-best-gift-design-2016,27373,artykul.html

Suma wszystkich nagród to 10 500 zł, w tym nagroda główna w wysokości 5 000 zł. Konkurs przeznaczony jest dla osób tworzących kreatywne upominki, fanów produktów DIY i handmade, studentów i absolwentów kierunków projektowych, a także wszystkich zainteresowanych designem. Patronat nad konkursem objęli Polska Izba Opakowań oraz Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi.

- Zeszłoroczna edycja konkursu Best Gift Design cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, dlatego w tym roku postanowiliśmy poszerzyć formułę konkursu i  stworzyć nową kategorię konkursową: na najlepszy projekt opakowania na prezent. Zapraszamy do udziału wszystkie osoby zainteresowane designem. Liczymy, że w tym roku uczestnicy zaskoczą nas wieloma ciekawymi projektami! - mówi Marta Sienkiewicz z Pol-Chin Consulting, organizatora konkursu Best Gift Design i targów Gift Show Poland.

Pierwsza edycja konkursu

Pierwsza edycja konkurs Best Gift Design odbyła sie podczas  Targów Gift Show Poland 2015. Konkurs zorganizowany został pod patronatem Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej oraz Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Za najciekawszy pomysł prezentowy jury uznało ręcznie robione ołówki „Rzeźbiony ogryzek”, wykonane z drewna lipowego w naturalnym kolorze. Autorem projektu jest Monika Kurzyńska, która w nagrodę otrzymała voucher o wartości 5 tys. zł. Na drugim miejscu znalazły się wykonane z tektury recyklingowej „Szachy Składane” oraz filcowa lalka przytulanka „Filcanka”. Trzecie miejsce zajęły z kolei „Winoteczka”, czyli torba dla miłośników wina, „Kartonlove Serce” do samodzielnego złożenia i ozdobienia oraz „Słodki Bukiet” tj. ciastka na patyku.

Zasady udziału 

Do konkursu mogą być zgłaszane tylko produkty, które w czasie jego trwania nie są dostępne na rynku. Aby wziąć w nim udział, należy do 17 maja br. do godz. 17:00 przesłać organizatorowi prawidłowo wypełniony formularz wraz ze zdjęciem produktu. Zgłoszenie można przesłać pocztą bądź kurierem na adres wskazany w regulaminie lub elektronicznie na info(at)giftshow.pl (z dopiskiem „Konkurs Best Gift Design”). Wzór produktu należy dostarczyć do recepcji Centrum MT Polska w dniu 19 maja w godz. 9:00-10:00 w celu udostępnienia go dla odwiedzających targi.

Atrakcyjne nagrody

Najlepsze projekty wyłoni jury, w skład którego wejdą branżowi eksperci i przedstawiciele organizatora konkursu. Nagrody zostaną przyznane w dwóch kategoriach - na najlepsze projekty: produktu upominkowego oraz opakowania na prezent. Pierwsze miejsce jest wspólne dla obu kategorii, a zwycięzca  otrzyma 5000 zł, organizatorzy przewidzieli też nagrody za II miejsce po 1000 zł oraz za III miejsce po 500 zł, w obu kategoriach. Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone 21 maja, tj. ostatniego dnia Gift Show Poland. Regulamin i szczegóły konkursu Best Gift Design 2016 znaleźć można na stronie www.giftshow.pl.

Kolorowe targi

Targi Gift Show Poland to wydarzenie przeznaczone dla przedstawicieli branży upominkowej, a także indywidualnych zwiedzających, poszukujących nowości i inspiracji na ciekawe prezenty i produkty dekoracyjne. Podczas imprezy zostaną zaprezentowane rozmaite propozycje upominków biznesowych, gadżety marketingowe, designerskie akcesoria młodzieżowe, a także upominki na różne okazje. Jak również wiele nowości w sektorze GARDEN, będą to modne dekoracje do ogrodu i na balkon. Wśród zwiedzających nie zabraknie branżowych importerów i dystrybutorów, przedstawicieli agencji reklamowych, hurtowników, a także właścicieli sklepów. Na targach obecne będą też osoby decyzyjne z działów zakupów firm, działów marketingu, organizatorów eventów czy imprez targowych.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tarczyński S.A. sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław
Firma Tarczyński S.A. – jeden  z liderów branży spożywczej w Polsce oraz marka  nr 1 w kategoriach wędlin paczkowanych mięsnych i roślinnych – została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
Nowa Grupa Robocza Digital Out-Of-Home została założona w październiku 2021 r. i skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa Digital OOH stanowi również platformę do współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek...
Orlen wprowadza na stacje paliw innowacyjne etykiety zasilane światłem
PKN ORLEN konsekwentnie rozwija nowoczesną sieć stacji paliw, również z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań. Tym razem Koncern sięgnął po innowacyjną technologię wykorzystującą zasilanie fotowoltaiczne. W sklepie, na jednej ze stacji ORLEN w Warszawie pojawią się specjalne etykiety zasilane światłem. To pierwszy etap rozwoju technologii, która umożliwi...
MARKETING BIZNES MEETUP to oddolna inicjatywa skierowana do przedsiębiorców, praktyków marketingu i sprzedaży i sektora NGO. Na spotkaniach przedstawiane są case study firm, które wdrożyły działania marketingu opartego o dane, a także w przystępny sposób tłumaczone są najtrudniejsze meandry marketingu i sprzedaży. Prelegenci są dobierani pod kątem...
Actimel prowadzi regionalną kampanię z Minionkami w roli głównej. Aktywacja objęła cztery rynki europejskie: niemiecki, hiszpański, portugalski i włoski. Na konsumentów czekają tam aż cztery poziomy interaktywnej gry mobilnej związane ze światem Minionków – pierwszoplanowych bohaterów nowej kampanii marki. Wszystko po to, by dzieci bawiąc się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764