logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja konkursu ogólnopolskiej kampanii „Bezpieczni za kółkiem”

  PR 29.10.2018, przeczytano 1119 razy
ilustracjastrzałka
fot. Kajto.pl

24 października rozpoczęła się druga edycja konkursu w ramach ogólnopolskiej kampanii promującej tematy związane z zachowaniem bezpieczeństwa na drodze „Bezpieczni za kółkiem”. Tegoroczna akcja skupia swoją uwagę zwłaszcza na edukacji dzieci i młodzieży. Twórcą i ambasadorem projektu jest trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy - Kajetan Kajetanowicz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-konkursu-ogolnopolskiej-kampanii-_bezpieczni-za-kolkiem_,379910,artykul.html

W ramach kampanii ogłoszony został konkurs, w którym na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Partnerem tegorocznej edycji została firma Pirelli.  Konkurs potrwa do końca listopada.

Kajetan Kajetanowicz trzy razy z rzędu jako jedyny w historii zdobył tytuł Rajdowego Mistrza Europy, aktualnie startuje w Rajdowych Mistrzostwach Świata (WRC). Wielokrotny zwycięzca Rajdu Barbórka i Kryterium Asów na ulicy Karowej. Od lat aktywnie uczestniczy w propagowaniu tematów i praktycznych aspektów bezpieczeństwa „za kółkiem”. W ferworze walki nie zapomina o swoich kibicach i oprócz serwowania im sportowych emocji na rajdach od dwóch lat prowadzi ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną „Bezpieczni za kółkiem”, w ramach której odbywa się także coroczny konkurs. Pierwsza edycja konkursu w 2017 roku spotkała się z wielkim zainteresowaniem odbiorców. Przesłano kilkaset unikatowych prac.

Z Mistrzem „Bezpieczni za kółkiem”!

Kampania Mistrza Rajdowego ma na celu zwiększenie świadomości wszystkich uczestników ruchu drogowego zarówno pieszych (w tym: dzieci, młodzieży, dorosłych), kierowców, jak i przyszłych kierowców. Ma także za zadanie uzmysłowić, jak istotne jest bezpieczeństwo na drodze. Edukacyjny charakter akcji ma na celu od najmłodszych lat zaznajamiać dzieci i młodzież oraz uwrażliwiać je na kwestię bezpieczeństwa na drodze, a dorosłym zwrócić uwagę na konieczność rozmowy o kwestiach bezpieczeństwa z dziećmi np. podczas wspólnego tworzenia konkursowego projektu. Kampania jest promowana zarówno w mediach, jak i na kanałach social media Kajetana Kajetanowicza. W ramach działań w ciągu roku cyklicznie są publikowane porady i wskazówki Mistrza dotyczące bezpieczeństwa na drodze.

Poświęćmy chwilę na temat bezpieczeństwa na drodze!

Uzupełnieniem kampanii informacyjno-edukacyjnej jest coroczny ogólnopolski konkurs. W tym roku akcja została zaplanowana na okres jesienno-zimowy, aby bardziej skoncentrować uwagę na bezpieczeństwie pieszych i pojazdów podczas bardzo zmiennej aury. Tematem przewodnim tegorocznej edycji konkursu jest stworzenie pracy: „ZIMOWA OPONA PRZYSZŁOŚCI”. Późna jesień oraz zima to wyjątkowo trudny czas dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. Deszcz, śnieg, mróz, zmieniające się temperatury, często także ograniczona widoczność są czynnikami negatywnie wpływającym na bezpieczeństwo w ruchu drogowym nie tylko pojazdów, ale także w zakresie bezpieczeństwa pieszych. Niezależnie, od tego, czy poruszamy się samochodem, motocyklem, czy autobusem, to właśnie opony odgrywają istotną rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa.

- Do udziału w konkursie zaproszony jest każdy z Was! W szczególności zachęcam dzieci, młodzież, rodziny, ale także placówki oświatowe i wychowawcze w tym przedszkola czy szkoły. Zapraszam również dorosłych: moich kibiców, kierowców, fanów motosportu. Bezpieczeństwo na drodze zależy od nas wszystkich. Chcemy wywołać ogólnopolską dyskusję i poruszyć osoby dorosłe, rodziców czy wychowawców do rozmów z dziećmi na temat bezpieczeństwa na drodze oraz uświadomić, jak istotną rolę odgrywają opony i hamowanie. Czekam na Wasze niestandardowe pomysły. W zeszłym roku zaskoczyliście nas kreatywnością, ale także mądrym przekazaniem treści. W tej edycji pokażcie, jak wygląda Wasza zimowa opona przyszłości! Czekam na Wasze prace: rysunki, nagrania, rzeźby, konstrukcje czy filmy.  Wszystko, co pozwoli Wam na kreatywne wyrażenie swojego pomysłu. Konkurs potrwa tylko do 30 listopada. POWODZENIA! - mówi Kajetan Kajetanowicz.

Formuła konkursu: „Zimowa opona przyszłości”

Tegoroczna edycja konkursu dedykowana jest tematom bezpieczeństwa na drodze, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię opon w zbliżającej się zimowej aurze. Także w tym roku w konkursie forma prac jest dowolna. Inwencja i pomysłowość autorów - mile widziana. Jedynym ograniczeniem tegorocznego konkursu jest temat przewodni prac: „Zimowa opona przyszłości”. Prace można wysyłać tylko do 30 listopada. Wyniki konkursu będą podane 10 grudnia. Regulamin konkursu dostępny jest na: www.facebook.com/KajetanKajetanowicz.

W konkursie można brać udział indywidualnie oraz grupowo. W tej edycji skoncentrowano się na aspekcie szerzenia kwestii bezpieczeństwa na drodze zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży. W tym roku dla placówek oświatowych (przedszkola i szkoły) przewidziano specjalne nagrody, w tym finansowe. Przyznanie NAGRÓD GRUPOWYCH zależy od przesłania największej ilość prac konkursowych z placówki oświatowej zgodnych z tematem konkursu danej edycji; nagrodzone zostaną trzy pierwsze miejsca (nagrody finansowe oraz rzeczowe). Prace przesłane z placówek, mogą także zostać nagrodzone w ramach indywidualnej oceny Jury.

NAGRODY INDYWIDUALNE (autorzy pełnoletni lub nieletni zgłoszeni przez opiekunów) – nagrodzone zostaną trzy pierwsze miejsca. W tej edycji przewidziano nagrody rzeczowe.

  • Prace należy przesyłać pocztą na adres: MWM PR, ul. Pożaryskiego 28 bud 7, 04-703 Warszawa z dopiskiem „KONKURS KAJTO” lub e-mailowo na: konkurs[at]mwmpr.pl.
  • Więcej informacji na temat konkursu można uzyskać, pisząc na adres e-mail: konkurs[at]mwmpr.pl lub dzwoniąc pod numer: 517 760 984.

Źródło: Kajto.pl

www.kajto.pl

Dodatkowe informacje:

Kajetan Kajetanowicz – kierowca rajdowy (Automobilklub Polski), urodził się 5 marca 1979 r. w Cieszynie, mieszkaniec Ustronia; zawodnik LOTOS Rally Team, trzykrotny Rajdowy Mistrz Europy 2015, 2016 i 2017 oraz czterokrotny Rajdowy Mistrz Polski w latach 2010-2013.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764