logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga edycja podcastu „Projekt Kuchnia” od Electrolux o kuchni less waste

  PR 25.11.2021, przeczytano 420 razy

Agencje LiquidThread i Zenith, należące do Publicis Groupe, we współpracy z Ringier Axel Springer Polska przygotowały dla Electrolux drugą edycję podcastu „Projekt Kuchnia”. Tym razem zaproszeni goście dzielą się wiedzą i praktycznymi wskazówkami jak prowadzić kuchnię zrównoważoną w duchu less waste, z troską o dobro naszej planety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-edycja-podcastu-_projekt-kuchnia_-od-electrolux-o-kuchni-less-waste,393897,artykul.html

W pierwszej edycji „Projektu Kuchnia” prowadząca Odeta Moro rozmawiała z zaproszonymi gośćmi: architektami, designerami, psychologami i specjalistami od kulinariów o tym jak najlepiej zaplanować kuchnię. W nowej edycji podcastów, która wystartowała 15 listopada, motywem przewodnim jest kuchnia zrównoważona, czyli nastawiona na niemarnowanie jedzenia oraz zasobów: wody czy energii.

W sześciu rozmowach zaproszeni goście podejmą tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. Podpowiedzą jak zaplanować świadome działania, z korzyścią nie tylko dla nas, ale także dla środowiska naturalnego.

Opowiedzą jak gotować i kupować, żeby nie marnować, czyli o zero waste i less waste w praktycznym wydaniu. Tajniki tych pojęć w dwóch odcinkach (pierwszym i czwartym) wytłumaczą Karolina Woźniak z Too Good to Go, oraz szef kuchni i pasjonat gotowania Julian Karewicz. Miłośnik gotowania i aktywista Kuba Korczak, gość drugiego odcinka, podpowie jak przechowywać jedzenie, aby go nie wyrzucać.

W „Projekcie Kuchnia” nie zabraknie świątecznych klimatów. W trzecim odcinku pt. „Zrównoważone Święta” Sylwia Majcher, autorka bestsellerowych książek w duchu zero waste opowie o utrzymaniu balansu między ilością a jakością w kuchni, nie tylko w święta. Gościem piątego odcinka będzie Joanna Gałuszka-Szarzyńska, która doradzi jak oszczędzać prąd i wodę podczas kuchennych czynności. Drugą edycję słuchowiska „Projekt Kuchnia” zakończy odcinek o tym, jak sprzątać zdrowo i ekologicznie, aby nie szkodzić planecie. Gościem będzie Sylwia Panek, czyli Mama Chemik — blogerka i chemiczka.

Odcinki będą publikowane co tydzień, w każdy poniedziałek, od 15 listopada do 20 grudnia w formie audio na Onet Audio oraz platformach streamingowych, m.in. Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasty, a także w formie videocastu na YouTube. Powstała również sekcja dedykowana, na której można obejrzeć sezon 1 i 2 „Projektu Kuchnia”.

Podcasty wspiera kampania w kanałach digital mobile i na Spotify. Program powstał we współpracy z Ringier Axel Springer Polska. Za strategię i komunikację branded content odpowiedzialne są agencje Publicis Groupe: agencja digitalowo-contentowa LiquidThread i agencja mediowa Zenith.

Źródło: Publicis Groupe

www.publicisgroupe.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764