logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona akcji WP Kobieta #Jestemwszechmocna

  PR 13.05.2022, przeczytano 295 razy
ilustracja

Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała drugą edycję akcji #JestemWszechmocna. Jej celem jest pokazanie siły, jaka tkwi w kobietach i pomoc w jej odnalezieniu. W kampanii wzięły udział panie, które inspirują na wielu polach, mają odwagę mówić o swoich niepowodzeniach, o tym jak poradziły sobie z problemami i jaki wpływ na nie wywarły.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-akcji-wp-kobieta-jestemwszechmocna,395843,artykul.html

Najnowsza kampania WP Kobiety zwraca uwagę na problem presji społecznej ciążącej głównie na płci żeńskiej – panie często słyszą, że powinny być piękne, silne, niezależne ekonomicznie i światopoglądowo, odważne. Hasła o „sile kobiet” są znane, ale co oznaczają w podejściu indywidualnym? Redakcja zadaje czytelniczkom i bohaterkom kampanii pytanie „Na czym polega MOJA siła i MOJA wszechmoc?” Oprócz głównego spotu w kanałach social media WP Kobiety będą realizowane też mniejsze, przedstawiające indywidualne historie każdej z bohaterek. Codziennie czytelniczki będą mogły zapoznać się z historią kolejnej „Wszechmocnej” – zarówno za pośrednictwem spotów jak i wywiadów pisanych.

– Docierając z przekazem do milionów kobiet, nie chcemy im narzucać utartych schematów, bo zbyt wiele razy już słyszałyśmy, jakie mamy być. W akcji #JestemWszechmocna pokazujemy wzruszające i podnoszące na duchu historie kobiet, które łączy bycie wszechmocną, bez względu na status i czas, w którym znajdują się w życiu – mówi Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek, redaktor naczelna serwisu.

– Jako medium numer jeden w kategorii serwisów kobiecych doskonale rozumiemy potrzeby naszych użytkowniczek. Kontent i jednocześnie produkt tworzymy w sposób, który ma inspirować, ale też dawać realne wskazówki i nieść odpowiedzi na najbardziej palące pytania, które zadają nam Polki. Druga odsłona akcji #JestemWszechmocna to dla nas bardzo ważny moment, ponieważ jest ona integralną częścią WP Kobieta i zapowiada kolejne prokobiece działania – komentuje Weronika Płocha, BO serwisów Lifestyle Wirtualna Polska.

W kampanii wzięły udział: Katarzyna Dacyszyn, Monika Miller, Sandra Kubicka, Aleksandra Hangel, Teresa Schneider, Renata Orłowska. To kobiety z różnym życiowym doświadczeniem, wzmocnione zupełnie innymi przeżyciami. Jedna została narażona na medialny lincz spowodowany chorobą i sobie z nim poradziła, inna zapisała się na taniec brzucha w wieku 60 lat, co dało jej siłę po utracie pracy. Przekazem płynącym z przykładów jest to, że każda kobieta czerpie energię z innych doświadczeń.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zarząd Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zadecydowali o zakończeniu współpracy. Z dniem 24 maja 2022 r. Tomasz Lis przestaje pełnić funkcję redaktora naczelnego oraz prowadzącego podcast „Świat_PL” i odchodzi z firmy.
24 maja mija trzeci miesiąc agresji Rosji na Ukrainę. Grupa TVN – podobnie jak cała Polska – od momentu rozpoczęcia wojny pomaga Ukraińcom. W pierwszej kolejności nadawca koncentrował się na działaniach ułatwiających odnalezienie się uchodźcom w nowej rzeczywistości. Wśród innych inicjatyw podjętych przez grupę są m.in.: strategiczna współpraca z...
Inicjatywa Polish-Ukrainian Forbes Women Academy to cykl edukacyjnych webinarów skierowanych przede wszystkim do  kobiet z Ukrainy. Celem inicjatywy jest wspieranie, pomaganie w edukacji i przystosowaniu się do nowej rzeczywistości. Pierwszy webinar poświęcony aktywności zawodowej kobiet i podejmowaniu pracy w Polsce odbędzie się 31 maja.
Marta Danielewicz z poznańskiej redakcji „Gazety Wyborczej” otrzymała nagrodę Pióro Odpowiedzialności w kategorii Artykuł tematyczny. Dziennikarz Gazeta.pl Dominik Szczepański został wyróżniony w kategorii Artykuł prasowy. Gala wręczenia nagród, przyznawanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, odbyła się w środę, 25 maja br.
W związku ze zniesieniem stanu epidemii w Polsce z dniem 16 maja 2022 roku Grupa TVN podsumowuje działania na rzecz walki z pandemią podjęte na przestrzeni ostatnich 2 lat. Przeznaczyła na ten cel łącznie ponad 22 miliony złotych – wliczając bezpośrednie darowizny oraz wartość czasu reklamowego przekazanego na bezpłatne kampanie społecznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764