logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona akcji WP Kobieta #Jestemwszechmocna

  PR 13.05.2022, przeczytano 791 razy
ilustracja

Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała drugą edycję akcji #JestemWszechmocna. Jej celem jest pokazanie siły, jaka tkwi w kobietach i pomoc w jej odnalezieniu. W kampanii wzięły udział panie, które inspirują na wielu polach, mają odwagę mówić o swoich niepowodzeniach, o tym jak poradziły sobie z problemami i jaki wpływ na nie wywarły.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-akcji-wp-kobieta-jestemwszechmocna,395843,artykul.html

Najnowsza kampania WP Kobiety zwraca uwagę na problem presji społecznej ciążącej głównie na płci żeńskiej – panie często słyszą, że powinny być piękne, silne, niezależne ekonomicznie i światopoglądowo, odważne. Hasła o „sile kobiet” są znane, ale co oznaczają w podejściu indywidualnym? Redakcja zadaje czytelniczkom i bohaterkom kampanii pytanie „Na czym polega MOJA siła i MOJA wszechmoc?” Oprócz głównego spotu w kanałach social media WP Kobiety będą realizowane też mniejsze, przedstawiające indywidualne historie każdej z bohaterek. Codziennie czytelniczki będą mogły zapoznać się z historią kolejnej „Wszechmocnej” – zarówno za pośrednictwem spotów jak i wywiadów pisanych.

– Docierając z przekazem do milionów kobiet, nie chcemy im narzucać utartych schematów, bo zbyt wiele razy już słyszałyśmy, jakie mamy być. W akcji #JestemWszechmocna pokazujemy wzruszające i podnoszące na duchu historie kobiet, które łączy bycie wszechmocną, bez względu na status i czas, w którym znajdują się w życiu – mówi Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek, redaktor naczelna serwisu.

– Jako medium numer jeden w kategorii serwisów kobiecych doskonale rozumiemy potrzeby naszych użytkowniczek. Kontent i jednocześnie produkt tworzymy w sposób, który ma inspirować, ale też dawać realne wskazówki i nieść odpowiedzi na najbardziej palące pytania, które zadają nam Polki. Druga odsłona akcji #JestemWszechmocna to dla nas bardzo ważny moment, ponieważ jest ona integralną częścią WP Kobieta i zapowiada kolejne prokobiece działania – komentuje Weronika Płocha, BO serwisów Lifestyle Wirtualna Polska.

W kampanii wzięły udział: Katarzyna Dacyszyn, Monika Miller, Sandra Kubicka, Aleksandra Hangel, Teresa Schneider, Renata Orłowska. To kobiety z różnym życiowym doświadczeniem, wzmocnione zupełnie innymi przeżyciami. Jedna została narażona na medialny lincz spowodowany chorobą i sobie z nim poradziła, inna zapisała się na taniec brzucha w wieku 60 lat, co dało jej siłę po utracie pracy. Przekazem płynącym z przykładów jest to, że każda kobieta czerpie energię z innych doświadczeń.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764