logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona kampanii „Tyle różnic, jedna whiskey” z nową ambasadorką marki Jameson - Darią Zawiałow

  PR 11.12.2020, przeczytano 2485 razy
ilustracjastrzałka

Marka Jameson rozpoczyna komunikację drugiego etapu kampanii: "Tyle różnic, jedna whiskey". Do teamu ambasadorów, obok Piotra Kędzierskiego dołączyła Daria Zawiałow.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-kampanii-_tyle-roznic%2C-jedna-whiskey_-z-nowa-ambasadorka-marki-jameson---daria-zawialow,389529,artykul.html

W prezentowanej jesienią kampanii Jamesona - Piotr Kędzierski, będący od trzech lat ambasadorem marki, wystąpił w towarzystwie barberów - społeczności będącej naturalnym środowiskiem Jamesona, pełnej indywidualności, których łączy wspólna pasja i zamiłowanie do whiskey. W drugiej odsłonie kampanii, Jameson kontynuuje komunikację swoich wartości: wspólnego celebrowania wolnego czasu, budowania więzi i relacji międzyludzkich, jednocześnie nadal podkreślając wolność i indywidualność. Dlatego marka zaprosiła do współpracy niezwykle utalentowaną i wyrazistą wokalistkę Darię Zawiałow. Jej dwa dotychczasowe albumy  "A kysz!" i "Helsinki" uzyskały status Platynowej Płyty, sprzedając się w ponad 30-tysięcznych nakładach. Tym samym Jameson otwiera się na świat kobiet. Jak wspomina Agnieszka Michalska - Senior Brand Manager:

- Główny przekaz kampanii to podkreślenie, że każdy z nas jest inny, ale koniec końców znajdujemy wspólny język, jakieś spoiwo, dzięki któremu tworzymy społeczności. Na wiele tematów możemy dyskutować, różnić się, ale co do jednego jesteśmy zgodni – uwielbiamy whiskey Jameson za niepowtarzalny charakter i smak.

W ramach kolejnej odsłony kampanii Jamesona powstały materiały foto i wideo z udziałem Darii i Kędziora stanowiące swego rodzaju manifest marki. Już od 9 grudnia będzie można je zobaczyć w mediach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.

Źródło: Jameson

www.jamesonwhiskey.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Znaczenie” - Raport Roczny Ergo Hestii z instalacją artystyczną
ERGO Hestia opublikowała Raport Roczny za rok 2023, zatytułowany „Znaczenie”. Składa się on z dwóch części: publikacji oraz instalacji artystycznej - stworzonej przez artystkę Ewę Cieniak - którą podziwiać można w sopockiej centrali firmy.
Pepsi głównym partnerem SBM FFestival 2024
Pepsi po raz kolejny łączy siły z SBM tym razem przy okazji 8. edycji SBM FFestival. Marka została oficjalnym partnerem tegorocznej edycji festiwalu, który odbędzie się między 29 a 31 sierpnia na warszawskim AWF. Pepsi ogłasza także swoich ambasadorów, których nie zabraknie na specjalnej scenie marki podczas SBM FFestival. Mowa o ekipie DRE$$CODE oraz raperze Kinny Zimmer, którzy...
Streetcom realizuje kampanie dla 4 marek Bunge
Agencja Streetcom odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii influencerskich dla czterech brandów z portfolio BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach wygranego przetargu agencja realizuje kampanie Influencer marketingowe i seedingowe wg uzgodnionych harmonogramów do końca 2024 roku. Głównym celem realizowanych działań jest zwiększanie...
XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie
Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą...
Aleph dla marki Perła - kampania na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) oraz Media Group przygotowały na Spotify kampanię pt. „Niesie do przyjaciół” dla marki Perła (Browary Lubelskie S.A.).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764