logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona kampanii Credit Agricole z Dawidem Podsiadło

  PR 16.04.2018, przeczytano 4159 razy
ilustracjastrzałka

Credit Agricole wprowadza „Konto dla Ciebie” - nową rodzinę rachunków dla klientów indywidualnych z wieloma atrakcyjnymi funkcjonalnościami i promocjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-kampanii-credit-agricole-z-dawidem-podsiadlo,36168,artykul.html

Bank, który niedawno rozpoczął współpracę strategiczną z Dawidem Podsiadło, dołącza do kampanii wizerunkowej działania promujące nową ofertę. W telewizji pojawiły się kolejne spoty, a w Internecie reklamy z tzw. pre-rollami oraz nowa strona www.

- Jesteśmy bankiem, który uważnie wsłuchuje się w potrzeby klientów. Nasza nowa oferta jest precyzyjną odpowiedzią na to, czego klienci naprawdę oczekują i obecnie stanowi jedną z najbardziej atrakcyjnych propozycji na rynku. Wprowadzając ją zdecydowaliśmy się na jednoczesne odświeżenie wizerunku i rozpoczęcie współpracy strategicznej z Dawidem Podsiadło. Staramy się mówić o bankowości lekko, naturalnie i z humorem. Sięgamy też po działania niestandardowe. Już wiemy, że zaproponowane przez nas w ostatnich dniach pre-rolle, czyli krótkie filmiki przeznaczone do Internetu i zachęcające do obejrzenia całej reklamy w serwisach wideo typu YouTube zostały fantastycznie przyjęte przez Internautów i cieszą się dużą popularnością. Startujemy właśnie z drugim etapem działań marketingowych promujących nowe Konto dla Ciebie, niespodzianek dla Internautów też nie zabraknie – przekonuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Pod wspólną nazwą „Konto dla Ciebie” bank uruchomił rodzinę czterech rachunków osobistych: konto flagowe, konto dla klientów VIP a także konta dla młodzieży i nastolatków. Korzystanie z Konta dla Ciebie w każdej z tych wersji jest bezpłatne, podobnie jak wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, korzystanie z karty a także przelewy przez Internet oraz w aplikacji CA24 Mobile. Wystarczy, że klient spełni bardzo proste warunki (w podstawowej wersji konta wystarczy wpływ 1 tys. zł na konto miesięcznie oraz jedna płatność kartą lub BLIK).

- Wraz z nową ofertą w telewizji pojawiły się m.in. nowe spoty reklamowe z udziałem Dawida Podsiadło. Jeden z najpopularniejszych polskich artystów wchodzi w świat bankowy i z humorem dzieli się swoimi doświadczeniami z perspektywy klienta - wyjaśnia Anna Płachta, dyrektor Departamentu zintegrowanej komunikacji marketingowej i digital. - Sympatyczna i energiczna doradczyni, pani Kasia, słucha z uwagą i przedstawia nowe Konto dla Ciebie pełne nie tylko nowych funkcjonalności, ale i promocji do wyboru. Proponuje m.in. zwrot do 300 złotych pieniędzy wydanych na rachunki domowe zaprasza do największego Klubu Rabatowego w Polsce lub proponuje 3% na Rachunku Oszczędzam.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Just, spoty wyprodukował Opus Film. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media, natomiast działania w Internecie koordynują agencje: Cube Group i Performics.

Wraz z wprowadzeniem oferty „Konto dla Ciebie” Credit Agricole uruchomił nowy numer swojego serwisu telefonicznego CA24 - 19 019. Zmieniła się również strona internetowa. - Zależy nam, aby każda forma kontaktu klientów z naszym bankiem była intuicyjna i przyjemna, dlatego chcemy, aby numer infolinii był łatwy do zapamiętania, a serwis internetowy był prosty w obsłudze i odpowiadał na potrzeby klientów. Zmiany dotyczą nie tylko warstwy graficznej, ale także języka i sposobu przekazywania informacji – wyjaśnia Michał Byrczek, manager komunikacji digital w Credit Agricole.

Sama struktura serwisu internetowego nie uległa zmianie. Zachowany został podział na podstawowe grupy odbiorców: Klienci indywidualni, Małe i średnie firmy, Przedsiębiorstwa i Rolnictwo. Dzięki temu klienci szybko mogą znaleźć informacje, których potrzebują. Nowy serwis w dalszym ciągu automatycznie dostosowuje się do wymiarów ekranu użytkownika. Nowością jest wykorzystanie rozwiązania AMP (Accelerated Mobile Pages), dzięki któremu wybrane fragmenty serwisu wczytują się dużo szybciej na urządzeniach mobilnych. Nowy wygląd otrzymały na razie strona główna serwisu, a także podstrony poświęcone nowej ofercie kont osobistych. Pozostałe podstrony będą zmieniane stopniowo w dalszej kolejności.

Źródło: Credit Agricole

www.credit-agricole.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764