logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona kampanii Komfort z Dorotą Szelągowską

  PR 21.07.2016, przeczytano 1763 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej, do której największa polska sieć z materiałami do aranżacji podłóg, zaprosiła Dorotę Szelągowską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-kampanii-komfort-z-dorota-szelagowska,29353,artykul.html

Kampania „Metry2 szczęścia” obejmuje spoty TV emitowane w TVP, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych oraz na portalach internetowych. Uzupełnieniem jest gazetka z ofertą produktową, dystrybuowana w wybranych tytułach prasowych (wnętrzarskie, kobiece oraz opiniotwórcze).

Bohaterami spotów są osoby na różnych etapach życia (w tym przypadku para oraz młoda mama), co podkreśla różnorodność asortymentu, oferowanego przez markę. Łącznikiem i narratorem opowiadanych historii jest ambasadorka Komfort, Dorota Szelągowska.

W nowej odsłonie kampanii pojawia się informacja o aktualnych okazjach cenowych w sieci: promocyjnej wykładzinie Montello (w cenie obniżonej z 44,99 zł/mkw na 29,95 zł/mkw), oraz panelu podłogowym Dąb Savoyen, który w czasie wakacyjnych remontów dostępny jest w supercenie 10,95 zł/mkw.

Uzupełnieniem komunikacji jest galeria inspiracji na stronie internetowej www.komfort.pl, na której znajdują się również porady z zakresu aranżacji i wykańczania wnętrz.

Spoty TV emitowane są od 18 lipca br. Przy ich produkcji marka Komfort współpracowała z agencją Opus B. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Codemedia (TV, online) oraz Komfort (prasa).

Źródło: Komfort

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764