logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona kampanii medialnej Black Energy

  PR 28.09.2012, przeczytano 3295 razy
ilustracja

1 października przekonamy się, jak wygląda druga odsłona kampanii medialnej Black Energy. Po hucznej czerwcowej premierze nowej idei marki – sygnowanej osobowością Mike’a Tysona – nadszedł czas na spójną kontynuację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-kampanii-medialnej-black-energy,16773,artykul.html

Niezależne dane (AC Nielsen) dotyczące sierpnia br. potwierdzają, że BLACK jest ilościowym liderem polskiego rynku energetyków (17% - wzrost o 2,5% względem lipca br.). Dane te pozwalają nam na porównanie wzrostów w stosunku do okresu sprzed pierwszej odsłony kampanii w maju – od tego czasu zmiana aż o 5,6%! W tym samym czasie nasza konkurencja zanotowała niewielkie wzrosty, a nawet spadki. Szacujemy, że drugi etap kampanii przyniesie porównywalne, o ile nie większe efekty.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Działu Marketingu FoodCare.

W październikowej kampanii BLACK Energy zaprasza konsumenta do osobistego sprawdzenia, jakie jest działanie energetyka – zostawiając (za sprawą claimów i niebagatelnej sesji foto) sferę tajemniczego niedopowiedzenia…

Kampania stanowić będzie połączenie spotów TV (tym razem BLACK prezentuje dwie zupełnie nowe osłony 15-sekundowe, wsparte tzw. spotem sponsoringowym) oraz nośników wielkoformatowych o ogólnopolskim zasięgu (billboardy 6 x 3 oraz spektakularne o wymiarach 12 x 3). Całość spójnie wsparta komunikacją internetową (Facebook, www.blackpower.pl) oraz akcjami konsumenckimi, których trzon stanowić będzie sampling nowego BLACK Sex Energy. Nie zabraknie również reklamy prasowej – niezmiennie, w zgodzie z polityką marki – silne wsparcie „męskich” magazynów (w tym Playboy i CKM).

Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Mindshare oraz Five Media, za kreację natomiast agencja Testardo.

Kampania potrwa miesiąc, a jej zwieńczeniem będą aplikacje konkursowe dla fanów marki na Facebooku.

Źródło: FoodCare

www.blackpower.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764