logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona kampanii społecznej „Bezpieczna Autostrada”

  PR 11.06.2019, przeczytano 1155 razy
ilustracjastrzałka

Trwa druga odsłona kampanii społecznej Bezpieczna Autostrada organizowanej przez Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group przy współudziale Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W tym roku do akcji promującej bezpieczne poruszanie się po autostradach i drogach szybkiego ruchu dołączył aspekt zdrowotny. Akcje informacyjne organizowane są przy autostradach A1, A2 i A4, a także w 5 miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-kampanii-spolecznej-_bezpieczna-autostrada_,382849,artykul.html

Podstawowym celem kampanii Bezpieczna Autostrada organizowanej przez Compensę i CBRD jest rozpowszechnienie wiedzy z zakresu bezpiecznego poruszania się po autostradach i trasach szybkiego ruchu oraz udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku. Druga odsłona Bezpiecznej Autostrady, oprócz dotychczasowych działań, obejmuje także edukację zdrowotną. Ma ona na celu zwiększenie świadomości kierowców jak stan zdrowia osoby prowadzącej pojazd wpływa na bezpieczeństwo jazdy.

– Podobnie jak w poprzednim roku prowadzimy kampanię na szeroką skalę. Liczymy, że efektem naszego działania będzie poprawa bezpieczeństwa na polskich autostradach, ponieważ dotychczasowe statystyki nie napawają optymizmem. W tej odsłonie zdecydowaliśmy się także na promowanie wiedzy na temat zdrowia kierowców. Uważamy, że jednym z kluczowych czynników wpływających na bezpieczną jazdę jest stan zdrowia osoby prowadzącej pojazd – mówi Karolina Tworzydło, dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy.

W tej edycji kampanii, oprócz akcji informacyjnych w Miejscach Obsługi Podróżnych przy autostradach, ubezpieczyciel organizuje także Strefy Bezpieczeństwa Compensy, czyli spotkania z mieszkańcami miast, w których znajdują się wybrane jednostki Towarzystwa.

Do tej pory spotkania takie odbyły się już w Końskich, oraz w Siemiatyczach, a w dalszej kolejności będą to także Bielsko Biała, Jelenia Góra i Opole. W ramach wydarzeń, oprócz organizacji szkoleń z zakresu pierwszej pomocy, Compensa przekazuje władzom miast defibrylatory AED, których użycie może uratować życie w razie nagłego zatrzymania krążenia.

- Kampania Bezpieczna Autostrada ma na celu przede wszystkim uczyć w praktyce, jak prawidłowo zachować się na autostradzie, a także jak reagować w sytuacji zagrożenia życia. Uczymy dzieci i dorosłych, bo bezpieczeństwo nie zależy od wieku. Podczas pikników rodzinnych w miastach szerzymy ideę współodpowiedzialności: widzisz? Reaguj. Właściwie, bezpiecznie – komentuje Tadeusz Zagajewski, prezes Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

W ramach pierwszej edycji kampanii zorganizowano szereg eventów edukacyjnych na autostradach A1, A2 i A4 wraz z pokazami pierwszej pomocy. Kierowcy otrzymywali materiały informacyjne dla dorosłych i dzieci, a także karty ICE (in case of emergency), pomocne przy powiadamianiu bliskich w razie wypadku. Compensa zorganizowała również szkolenia z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników obsługi autostrad oraz 10 kluczowych stacji na A1, A2 i A4, a także wyposażyła wspomniane stacje w profesjonalne zestawy pierwszej pomocy.

Źródło: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
Oki na targach Festiwaldruku.pl 2019
Najmniejsza na rynku kolorowa drukarka A3 z serii C800, najnowsza pięciotonerowa cyfrowa drukarka etykiet LED OKI Pro1050 (CMYK + biały), pokaz druku na kopertach z wykorzystaniem innowacyjnej technologii białego tonera z OKI Pro9542, druk termotransferowy  z OKI Pro8432WT i ekosolwentowy ploter M-64s z serii ColorPainter – to tylko niektóre propozycje z bogatej oferty OKI, którą...
Nowa kampania reklamowa „Bez nonsensów” w T‑mobile skierowana do firm
T‑Mobile rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę MagentaBIZNES oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w supercenie.
Zintegrowana kampania Captain Jack Pirate Orange
Niespełna rok od rynkowego debiutu Captain Jack stał się drugim najlepiej sprzedającym się piwem w kategorii piw o smaku alkoholi mocnych. Teraz, do standardowego wariantu dołącza nowy, o smaku rumu i pomarańczy.
Mural inspirowany fotografiami Krzysztofa Millera na siedzibie „Gazety Wyborczej”
W poniedziałek, 9 września br. odbyło się oficjalne odsłonięcie muralu nawiązującego do twórczości fotoreportera „Gazety Wyborczej” Krzysztofa Millera. Malowidło ścienne autorstwa Bruna Althamera, powstałe na jednej z bocznych ścian budynku Agory w Warszawie, przedstawia wybrane postacie ze zdjęć Millera dokumentujących wydarzenia historyczne i konflikty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764