logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona kampanii społecznej „Bezpieczna Autostrada”

  PR 11.06.2019, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

Trwa druga odsłona kampanii społecznej Bezpieczna Autostrada organizowanej przez Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group przy współudziale Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W tym roku do akcji promującej bezpieczne poruszanie się po autostradach i drogach szybkiego ruchu dołączył aspekt zdrowotny. Akcje informacyjne organizowane są przy autostradach A1, A2 i A4, a także w 5 miastach Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-kampanii-spolecznej-_bezpieczna-autostrada_,382849,artykul.html

Podstawowym celem kampanii Bezpieczna Autostrada organizowanej przez Compensę i CBRD jest rozpowszechnienie wiedzy z zakresu bezpiecznego poruszania się po autostradach i trasach szybkiego ruchu oraz udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku. Druga odsłona Bezpiecznej Autostrady, oprócz dotychczasowych działań, obejmuje także edukację zdrowotną. Ma ona na celu zwiększenie świadomości kierowców jak stan zdrowia osoby prowadzącej pojazd wpływa na bezpieczeństwo jazdy.

– Podobnie jak w poprzednim roku prowadzimy kampanię na szeroką skalę. Liczymy, że efektem naszego działania będzie poprawa bezpieczeństwa na polskich autostradach, ponieważ dotychczasowe statystyki nie napawają optymizmem. W tej odsłonie zdecydowaliśmy się także na promowanie wiedzy na temat zdrowia kierowców. Uważamy, że jednym z kluczowych czynników wpływających na bezpieczną jazdę jest stan zdrowia osoby prowadzącej pojazd – mówi Karolina Tworzydło, dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy.

W tej edycji kampanii, oprócz akcji informacyjnych w Miejscach Obsługi Podróżnych przy autostradach, ubezpieczyciel organizuje także Strefy Bezpieczeństwa Compensy, czyli spotkania z mieszkańcami miast, w których znajdują się wybrane jednostki Towarzystwa.

Do tej pory spotkania takie odbyły się już w Końskich, oraz w Siemiatyczach, a w dalszej kolejności będą to także Bielsko Biała, Jelenia Góra i Opole. W ramach wydarzeń, oprócz organizacji szkoleń z zakresu pierwszej pomocy, Compensa przekazuje władzom miast defibrylatory AED, których użycie może uratować życie w razie nagłego zatrzymania krążenia.

- Kampania Bezpieczna Autostrada ma na celu przede wszystkim uczyć w praktyce, jak prawidłowo zachować się na autostradzie, a także jak reagować w sytuacji zagrożenia życia. Uczymy dzieci i dorosłych, bo bezpieczeństwo nie zależy od wieku. Podczas pikników rodzinnych w miastach szerzymy ideę współodpowiedzialności: widzisz? Reaguj. Właściwie, bezpiecznie – komentuje Tadeusz Zagajewski, prezes Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego

W ramach pierwszej edycji kampanii zorganizowano szereg eventów edukacyjnych na autostradach A1, A2 i A4 wraz z pokazami pierwszej pomocy. Kierowcy otrzymywali materiały informacyjne dla dorosłych i dzieci, a także karty ICE (in case of emergency), pomocne przy powiadamianiu bliskich w razie wypadku. Compensa zorganizowała również szkolenia z zakresu pierwszej pomocy dla pracowników obsługi autostrad oraz 10 kluczowych stacji na A1, A2 i A4, a także wyposażyła wspomniane stacje w profesjonalne zestawy pierwszej pomocy.

Źródło: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764