logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona kampanii Wielkie poszukiwanie Grypy

  PR 18.03.2014, przeczytano 2007 razy
ilustracjastrzałka
www.pogromcy-grypy.pl

Uczestnicy Wielkiego poszukiwania Grypy udowodnili już, że potrafią podejść do tej choroby z dystansem, co nie oznacza jednak, że ją lekceważą i ignorują. W pierwszym etapie kampanii, marka Gripex należąca do portfolio USP Zdrowie, z pomocą internautów zidentyfikowała chorobę, jednocześnie ujawniając najbardziej powszechne objawy grypy i przeziębienia. Teraz czas na stawienie czoła wrogowi i znalezienie jej Pogromcy. 14 marca 2014 ruszyła kolejna odsłona kampanii pod nazwą Pogromcy Grypy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-kampanii-wielkie-poszukiwanie-grypy,21136,artykul.html

Od 14 marca 2014 roku na stronie internetowej www.pogromcy-grypy.pl dostępna jest aplikacja, która umożliwi Internautom rozwiązanie specjalnie przygotowanego psychotestu. Udzielane przez nich odpowiedzi pozwolą stwierdzić, z którym Pogromcą Grypy powinni się oni utożsamiać i w jaki sposób działają, kiedy dopadnie ich choroba. Akcja potrwa do 31 marca br. Promowana będzie
w kampanii odsłonowej i poprzez działania PR

Siła. Szybkość. Inteligencja.

Aplikacja umożliwia sprawdzenie, czy uczestnicy w walce z chorobą stawiają na siłę, szybkość czy sprawność umysłu. W ten sposób mogą stać się jednym z typów Pogromców Grypy – odpowiednio: potężnym Gryponatorem, sprawnym Grupospeedem czy sprytnym Grypointeligentem. Działania marki pozwolą ocenić, w jaki sposób postępują Polacy i jakie podejmują kroki, aby zwalczyć grypę. Główne atrybuty Pogromców - siła, szybkość i inteligencja - są odpowiednikami poszczególnych wariantów wieloskładnikowego leku Gripex, Pozwala on kompleksowo zająć się objawami choroby: obniża gorączkę, zwalcza ból głowy, mięśni oraz katar.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Unlimited. Realizacją kampanii zajmuje się Connectmedica, a o zakup mediów dba dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada MSLGROUP

Źródło: USP Zdrowie

www.pogromcy-grypy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764