logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi dzień targów Remadays za nami

   25.03.2022, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny dzień minął pod znakiem owocnych spotkań, wykładów przeprowadzanych w ramach RemaCongress oraz konkursowych atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-dzien-targow-remadays-za-nami,395233,artykul.html

Zwiedzający oddali ostatnie głosy w konkursach Gifts of the Year i Catalogue of the Year. Liczenie głosów oraz wręczanie nagród odbędzie się dziś, 25 marca o godz. 12:00 na stoisku A16 w Hali F. Nagrody przyznawane przez samych targowych gości, stanowią nie tylko symbol prestiżu, lecz także możliwość dodatkowego wyróżnienia się na rynku reklamowym.

Drugiego dnia o godzinie 14:00 miało miejsce losowanie nagrody w Loterii dla zwiedzających. Szczęśliwy zwycięzca stał się posiadaczem ekspresu do kawy firmy Melitta. To jednak jeszcze nie koniec atrakcji, jakie dzisiaj cieszyły się dużym zainteresowaniem gości RemaDays Warsaw 2022.

Również, jak co roku, tłumy zaciekawionych gromadziły się wokół wielkich maszyn i urządzeń. W hali F można było wziąć udział w warsztatach na stoiskach firm z sektorów maszyn czy druku. Uczestnicy mogą zobaczyć proces produkcyjny oraz możliwości wykorzystania różnych urządzeń, dlatego zachęcamy do ich odwiedzenia, by w praktyce dowiedzieć się jak funkcjonują.

Drugi dzień targów RemaDays Warsaw to także kolejne wartościowe wykłady odbywające się w ramach corocznie organizowanego kongresu. Goście targowi mogli także uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów z branży reklamowej i poligraficznej. Z kolei w dwóch salach konferencyjnych były prowadzone wykłady w tematyce reklamy i druku, cieszące się jak co roku dużą frekwencją. Dokładny plan oraz tematyka wykładów jest dostępna jest TUTAJ.

A dziś ostatni dzień i zakończenie Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2022, podczas którego poznamy zwycięzców konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year.

Źródło: RemaDays

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764