logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi dzień targów Remadays za nami

   25.03.2022, przeczytano 548 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny dzień minął pod znakiem owocnych spotkań, wykładów przeprowadzanych w ramach RemaCongress oraz konkursowych atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-dzien-targow-remadays-za-nami,395233,artykul.html

Zwiedzający oddali ostatnie głosy w konkursach Gifts of the Year i Catalogue of the Year. Liczenie głosów oraz wręczanie nagród odbędzie się dziś, 25 marca o godz. 12:00 na stoisku A16 w Hali F. Nagrody przyznawane przez samych targowych gości, stanowią nie tylko symbol prestiżu, lecz także możliwość dodatkowego wyróżnienia się na rynku reklamowym.

Drugiego dnia o godzinie 14:00 miało miejsce losowanie nagrody w Loterii dla zwiedzających. Szczęśliwy zwycięzca stał się posiadaczem ekspresu do kawy firmy Melitta. To jednak jeszcze nie koniec atrakcji, jakie dzisiaj cieszyły się dużym zainteresowaniem gości RemaDays Warsaw 2022.

Również, jak co roku, tłumy zaciekawionych gromadziły się wokół wielkich maszyn i urządzeń. W hali F można było wziąć udział w warsztatach na stoiskach firm z sektorów maszyn czy druku. Uczestnicy mogą zobaczyć proces produkcyjny oraz możliwości wykorzystania różnych urządzeń, dlatego zachęcamy do ich odwiedzenia, by w praktyce dowiedzieć się jak funkcjonują.

Drugi dzień targów RemaDays Warsaw to także kolejne wartościowe wykłady odbywające się w ramach corocznie organizowanego kongresu. Goście targowi mogli także uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów z branży reklamowej i poligraficznej. Z kolei w dwóch salach konferencyjnych były prowadzone wykłady w tematyce reklamy i druku, cieszące się jak co roku dużą frekwencją. Dokładny plan oraz tematyka wykładów jest dostępna jest TUTAJ.

A dziś ostatni dzień i zakończenie Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2022, podczas którego poznamy zwycięzców konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year.

Źródło: RemaDays

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764