logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi dzień targów Remadays za nami

   25.03.2022, przeczytano 600 razy
ilustracjastrzałka

Kolejny dzień minął pod znakiem owocnych spotkań, wykładów przeprowadzanych w ramach RemaCongress oraz konkursowych atrakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-dzien-targow-remadays-za-nami,395233,artykul.html

Zwiedzający oddali ostatnie głosy w konkursach Gifts of the Year i Catalogue of the Year. Liczenie głosów oraz wręczanie nagród odbędzie się dziś, 25 marca o godz. 12:00 na stoisku A16 w Hali F. Nagrody przyznawane przez samych targowych gości, stanowią nie tylko symbol prestiżu, lecz także możliwość dodatkowego wyróżnienia się na rynku reklamowym.

Drugiego dnia o godzinie 14:00 miało miejsce losowanie nagrody w Loterii dla zwiedzających. Szczęśliwy zwycięzca stał się posiadaczem ekspresu do kawy firmy Melitta. To jednak jeszcze nie koniec atrakcji, jakie dzisiaj cieszyły się dużym zainteresowaniem gości RemaDays Warsaw 2022.

Również, jak co roku, tłumy zaciekawionych gromadziły się wokół wielkich maszyn i urządzeń. W hali F można było wziąć udział w warsztatach na stoiskach firm z sektorów maszyn czy druku. Uczestnicy mogą zobaczyć proces produkcyjny oraz możliwości wykorzystania różnych urządzeń, dlatego zachęcamy do ich odwiedzenia, by w praktyce dowiedzieć się jak funkcjonują.

Drugi dzień targów RemaDays Warsaw to także kolejne wartościowe wykłady odbywające się w ramach corocznie organizowanego kongresu. Goście targowi mogli także uczestniczyć w szkoleniach prowadzonych przez wysokiej klasy specjalistów z branży reklamowej i poligraficznej. Z kolei w dwóch salach konferencyjnych były prowadzone wykłady w tematyce reklamy i druku, cieszące się jak co roku dużą frekwencją. Dokładny plan oraz tematyka wykładów jest dostępna jest TUTAJ.

A dziś ostatni dzień i zakończenie Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2022, podczas którego poznamy zwycięzców konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year.

Źródło: RemaDays

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764