logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi etap kampanii „Twoja Energia to Orange Energia”

  PR 05.07.2023, przeczytano 791 razy
ilustracjastrzałka

Z końcem czerwca rozpoczął się drugi flight digitalowej kampanii - “Twoja Energia to Orange Energia” komunikujący ofertę marki Orange Energia. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-etap-kampanii-_twoja-energia-to-orange-energia_,400668,artykul.html

Orange Energia, jeden z niezależnych sprzedawców energii w Polsce należący do Grupy Orange, rozpoczął kolejny etap kampanii digitalowej “Twoja Energia to Orange Energia” skierowanej do konsumentów poszukujących dostawcy fotowoltaiki i rozwiązań OZE.

Drugi flight kampanii zapoczątkowanej w maju br. skupia się na działaniach performance marketingowych komunikujących korzyści wyboru przez konsumentów zielonej energii od Orange: stabilność, niezależność i bezpieczeństwo, jak i gwarancja ceny przez cały 2024 rok. Orange Energia oferuje 100% energii odnawialnej, a także 150 zł zniżki w dowolnym pakiecie, bezpłatne usługi serwisowe, rachunki tylko za faktyczne zużycie i bezpłatne odczyty własne stanu licznika (przez www lub SMS). Co ważne, w zasięgu oferty Orange Energia jest dzisiaj ponad 97% gospodarstw domowych w całej Polsce.

Kampania digital obejmuje formaty performancowe na portalach horyzontalnych, bumpery na kanale YouTube, programmatic display, remarketing programmatyczny, formy natywne przy współpracy z Agorą oraz wykorzystanie technologii “supergeo” w dotarciu do właścicieli domów.

Za strategię całej kampanii składającej się z fazy awareness oraz właśnie realizowanej fazy performance, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za działania w social mediach Follow Agency.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764