logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi etap kampanii Konta z Podwyżką Banku BGŻ

   08.03.2011, przeczytano 2680 razy

1 marca 2011 r. rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna Konta z Podwyżką Banku BGŻ w ramach drugiego etapu promocji tego produktu. Kampania potrwa do 10 kwietnia 2011 r. i prócz telewizji obejmuje również Internet. Poza tym przez ostatnie dwa tygodnie lutego trwała promocja konta w prasie i radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-etap-kampanii-konta-z-podwyzka-banku-bgz,12117,artykul.html

Poprzez kampanię Bank BGŻ chce poinformować klientów o tym, iż Konto z Podwyżką zwyciężyło w styczniowym rankingu kont osobistych przygotowanym przez portal finansowy Money.pl.

Autorem kreacji drugiego etapu kampanii Konto z Podwyżką jest współpracująca z Bankiem BGŻ agencja reklamowa Grandes Kochonos. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

Konto z Podwyżką jest w ofercie Banku od 15 listopada 2010 r. Jest to bezpłatnie prowadzony rachunek, oferowany wraz z Programem Premiowym ''Podwyżka'' dającym możliwość uzyskania od Banku BGŻ premii w wysokości do 600 zł rocznie. Wszystkie przelewy przez Internet są bezpłatne. Darmowe są także wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju.

Źródło: Bank BGŻ
www.bgz.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764