logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi etap kampanii Lotos „Pomaganie przez tankowanie”

  PR 08.12.2015, przeczytano 1974 razy
ilustracjastrzałka

Zakończyła się pierwsza część kampanii pod nazwą „Pomaganie przez tankowanie”. Przez trzy ostatnie tygodnie z każdego litra zatankowanego paliwa na stacjach LOTOS oraz LOTOS Optima część zysku była przeznaczana na spełnianie marzeń dzieci - podopiecznych partnerskich organizacji Fundacji LOTOS. Zebrana kwota to ponad 300 tys. złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-etap-kampanii-lotos-_pomaganie-przez-tankowanie_,26797,artykul.html

7 grudnia rozpoczęła się loteria pod nazwą „Wygrywanie przez tankowanie”, w której w sposób symboliczny i dosłowny zarazem spółka LOTOS Paliwa chce podziękować aktywnym klientom, którzy tankując, przyczyniali się do realizacji dziecięcych marzeń.

„Pomaganie przez tankowanie” to pierwsza tego typu inicjatywa w polskiej branży paliwowej. Cele z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu zostały połączone z celami marketingowymi i sprzedażowymi. Każdy kierowca, tankując w trakcie trwania kampanii na stacjach paliw LOTOS zwiększał pulę środków, które zostaną niebawem przekazane na spełnienie świątecznych marzeń m.in. podopiecznych rodzinnych domów dziecka oraz projektu społecznego, w którym osoby zagrożone wykluczeniem włączane są do powrotu do społeczeństwa. W ciągu 21 dni udało się zebrać ponad 300 000,00 zł.

Wciąż spływają do nas dane ze stacji franczyzowych. Przewidujemy, że kwota będzie wyższa niż 306  tys. złotych, które widnieje obecnie na stronie akcji – mówi Anna Pogorzelska, szef Biura Marketingu w spółce LOTOS Paliwa. Zebrana kwota zostanie rozdysponowana pomiędzy dwie gdańskie organizacje zarówno na spełnienie najskrytszych marzeń dzieci, jak również na doposażenie domów, w których przebywają oraz zimowy wyjazd na ferie.

Drugim etapem kampanii jest loteria komunikowana pod nazwą „Wygrywanie przez tankowanie”. Podobnie jak w pierwszej, społecznej odsłonie, twarzą kampanii jest Robert Kubica. W ramach akcji, każdy kierowca, który zatankuje w okresie 07-31.12.2015 minimum 30 litrów paliwa na stacjach LOTOS i LOTOS Optima, otrzyma kupon promocyjny z kodem, który po wysłaniu za pomocą SMS da mu szansę wzięcia udziału w losowaniu. Co godzinę (od 7.00 do 20.00) do wygrania jest 500 złotych.

W trakcie pierwszej części kampanii, oprócz strony www.pomaganieprzeztankowanie.pl, gdzie na bieżąco aktualizowany był licznik z kwotą, jaka pozwoli na spełnienie dziecięcych, świątecznych marzeń, stacje paliw były specjalnie oznakowane. Dziecięce marzenia były także prezentowane na antenie radiowej, a do udziału w akcji, w specjalnie nagranych spotach radiowych, zachęcali najlepsi polscy sportowcy.

– Można śmiało powiedzieć, że dobro się opłaca, dlatego, w podziękowaniu za udział w „Pomaganiu przez tankowanie” zorganizowaliśmy dla naszych klientów loterię „Wygrywanie przez tankowanie”. To także szansa na przydatny przed świętami zastrzyk gotówki zarówno dla naszych stałych klientów ale także dla wszystkich odwiedzających nasze stacje – podkreśla Anna Pogorzelska.

Loteria „Wygrywanie przez tankowanie” potrwa do końca grudnia i jest realizowana w ścisłym partnerstwie z radiem RMF FM. Każdego dnia prowadzący audycję będą dzwonić do wybranych zwycięzców, aby przekazać informację o prezencie niespodziance w postaci 500 złotych. Ponadto o loterii będzie można usłyszeć na antenie wielu rozgłośni radiowych, m.in. Radia Zet, Trójka czy stacji TOK FM.
Za strategię oraz kompleksową obsługę promocji akcji "Wygrywanie przez tankowanie" odpowiada agencja OS3.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764