logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi etap kampanii reklamowej marki Tarczyn

  PR 13.06.2014, przeczytano 1646 razy
ilustracja

Pierwszy odcinek „Tarczynowej Odnowy Rowerowej” już za nami – rower szwedzkiej firmy Monark z 1931 roku zyskał nowy wygląd, niezwykły charakter i drugie życie oraz nowego właściciela. Wszystko za sprawą niepowtarzalnego konkursu zrealizowanego przez markę Tarczyn dla jej fanów w ramach mediów społecznościowych. Właśnie wystartował drugi etap tej niezwykłej akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-etap-kampanii-reklamowej-marki-tarczyn,21934,artykul.html

Przez trzy letnie miesiące, od początku czerwca do końca sierpnia, Tarczyn wraz z radiem ESKA będzie promował niepowtarzalny konkurs z cyklu „Tarczynowej Odnowy Rowerowej”. Słuchacze ESKI oraz internauci mogą wziąć udział w niezwykłej zabawie przesyłając zdjęcie swojego roweru i argumentując, dlaczego właśnie ich jednoślad powinien zyskać nowy wygląd i własny charakter. Na właścicieli 6 najciekawszych pomysłów czeka ODNOWA ROWEROWA. Na czym polega? W profesjonalny sposób rowery zwycięzców zostaną odnowione – zmieni się ich wygląd. Każdy z 6 jednośladów będzie stanowił prawdziwe dzieło rowerowej sztuki - za sprawą artystów zajmujących się nurtem custom bikes.

Co więcej, przy ścieżkach rowerowych, w 8 dużych miastach Polski, pojawią się weekendowe Stacje Rowerowe Tarczyn. To nie tylko miejsca odpoczynku, ale i naprawy sprzętu rowerowego, gdzie do dyspozycji fanów Tarczyna będą m.in. mechanicy, którzy za darmo wykonają przegląd roweru i hostessy zapraszające do spróbowania esencjonalnych smaków jednej z najpopularniejszych marek sokowych w Polsce. Stacje pojawią się w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach.

Marka Tarczyn od kilku lat aktywnie wspiera ludzi niezależnych i podążających swoją drogą. Kampania „Tarczynowa Odnowa Rowerowa” jest wspierana poprzez działania w radiu i internecie, w mediach streamingowych oraz w ramach działań eventowych. Kampanię uzupełniają aktywności rynkowe. Pomysł akcji został zrealizowany przez Agros-Nova przy udziale agencji V&P oraz domu mediowego MediaCom.

Źródło: Agros-Nova

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764