logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi etap kampanii reklamowej marki Tarczyn

  PR 13.06.2014, przeczytano 1516 razy
ilustracja

Pierwszy odcinek „Tarczynowej Odnowy Rowerowej” już za nami – rower szwedzkiej firmy Monark z 1931 roku zyskał nowy wygląd, niezwykły charakter i drugie życie oraz nowego właściciela. Wszystko za sprawą niepowtarzalnego konkursu zrealizowanego przez markę Tarczyn dla jej fanów w ramach mediów społecznościowych. Właśnie wystartował drugi etap tej niezwykłej akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-etap-kampanii-reklamowej-marki-tarczyn,21934,artykul.html

Przez trzy letnie miesiące, od początku czerwca do końca sierpnia, Tarczyn wraz z radiem ESKA będzie promował niepowtarzalny konkurs z cyklu „Tarczynowej Odnowy Rowerowej”. Słuchacze ESKI oraz internauci mogą wziąć udział w niezwykłej zabawie przesyłając zdjęcie swojego roweru i argumentując, dlaczego właśnie ich jednoślad powinien zyskać nowy wygląd i własny charakter. Na właścicieli 6 najciekawszych pomysłów czeka ODNOWA ROWEROWA. Na czym polega? W profesjonalny sposób rowery zwycięzców zostaną odnowione – zmieni się ich wygląd. Każdy z 6 jednośladów będzie stanowił prawdziwe dzieło rowerowej sztuki - za sprawą artystów zajmujących się nurtem custom bikes.

Co więcej, przy ścieżkach rowerowych, w 8 dużych miastach Polski, pojawią się weekendowe Stacje Rowerowe Tarczyn. To nie tylko miejsca odpoczynku, ale i naprawy sprzętu rowerowego, gdzie do dyspozycji fanów Tarczyna będą m.in. mechanicy, którzy za darmo wykonają przegląd roweru i hostessy zapraszające do spróbowania esencjonalnych smaków jednej z najpopularniejszych marek sokowych w Polsce. Stacje pojawią się w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Katowicach.

Marka Tarczyn od kilku lat aktywnie wspiera ludzi niezależnych i podążających swoją drogą. Kampania „Tarczynowa Odnowa Rowerowa” jest wspierana poprzez działania w radiu i internecie, w mediach streamingowych oraz w ramach działań eventowych. Kampanię uzupełniają aktywności rynkowe. Pomysł akcji został zrealizowany przez Agros-Nova przy udziale agencji V&P oraz domu mediowego MediaCom.

Źródło: Agros-Nova

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Walk Creative
Z początkiem kwietnia Sylwia Toczyłowska objęła stanowisko Account Managera w Walk Creative, spółce reklamowej specjalizującej się w branży retail, należącej do grupy marketingowej Walk.
Katarzyna Katana dołącza do zespołu Lvl Up Media
Kasia Katana dołączyła do zespołu LVL UP MEDIA na stanowisku E-Commerce Assistant. Do jej zadań należy wsparcie przy prowadzeniu projektu dla klientów z sektora Pet Food oraz współpraca z klientami i sklepami internetowymi.
Marcin Herman na czele zespołu Corporate PR Big Picture
Big Picture rozbudowuje zespół zarządzający merytorycznymi segmentami biznesu. Na czele działu Corporate PR stanął Marcin Herman – doświadczony strateg, konsultant i menedżer. Po kilku latach po stronie klienckiej, a wcześniej kilkunastu w agencji Profile, zdecydował się na powrót do consultingowych korzeni i dołączenie do zespołu zarządzającego jednej z...
Marlena Wilińska-Ciechońska w Publicis Consultants
Do zespołu agencji Publicis Consultants dołączyła Marlena Wilińska-Ciechońska, która objęła stanowisko senior account managera.
Kampania „Tęsknię za biurem” w eterze Meloradia
Już od ponad roku znaczna część pracowników biurowych pracuje zdalnie ze swoich domów i mieszkań. W marcu lider rynku biurowego w Polsce i Rumunii, Globalworth, zainaugurował w Radiu Zet kampanię „Tęsknię za biurem”. Od kwietnia gości ona w 22 polskich miastach na antenie Meloradia. Globalworth zaprasza Polaków do rozmów o tym, dlaczego brakuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764