logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi ploter z serii Agfa Anapurna w firmie Arteo

  PR 15.06.2016, przeczytano 1529 razy
ilustracjastrzałka
Adrian Życki - regionalny szef sprzedaży w dziale inkjetowym Agfa Graphics (z lewej) i Tomasz Kacprzak - właściciel firmy Arteo.

W marcu br. w warszawskiej firmie Arteo rozpoczął pracę nowy, uniwersalny ploter Anapurna M2050i, umożliwiający zadrukowywanie podłoży sztywnych i giętkich o szerokości maksymalnej 2,05 m. Dołączył on do wdrożonego tu przed trzema laty urządzenia Anapurna Mw, zwiększając o kilkadziesiąt procent moce wytwórcze Arteo w zakresie drukowania w technice inkjet UV. Kontrakt na dostawę nowego plotera został sfinalizowany na stoisku jego producenta – firmy Agfa Graphics – podczas lutowych targów RemaDays Warsaw 2016. Tam też prezentowane były niebagatelne możliwości tego rozwiązania w zakresie bezpośredniego zadrukowywania różnorodnych podłoży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-ploter-z-serii-agfa-anapurna-w-firmie-arteo,28950,artykul.html

Arteo działa na rynku od niemal 20 lat. Specjalizuje się w realizacji kompleksowych kontraktów w zakresie szeroko rozumianej reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, brandingu, produkcji systemów POS oraz oklejania samochodów. Współpracuje z czołowymi markami z branż FMCG, elektronicznej czy spożywczej, zaś w ostatnich latach w coraz większym stopniu koncentruje się na kompleksowym projektowaniu powierzchni sprzedażowej, handlowej czy usługowej.

Mówi Tomasz Kacprzak, właściciel firmy Arteo: „Podpisaliśmy w tym czasie kilka znaczących kontraktów, m.in. z czołowymi markami z rynków: kawiarnianego, dyskontowego czy telekomunikacyjnego. Realizowane przez nas kontrakty obejmują m.in. projektowanie, produkcję, dostawę i montaż różnych elementów wyposażenia wnętrz. Te zaś, wykonane z podłoży takich jak kompozyty, drewno czy metal, wymagają specjalistycznej obróbki, także w zakresie zadrukowywania. Z tego też względu przed trzema laty pojawił się u nas pierwszy ploter UV, obecnie uzupełniony o kolejne urządzenie. Ploter Anapurna M2050i zwiększył o kilkadziesiąt procent nasze moce produkcyjne w obszarze drukowania inkjet UV”.

Właściciel firmy Arteo podkreśla, że przy wyborze dostawcy nowego urządzenia, bazującego na technice inkjet UV, brane były pozytywne doświadczenia z polskim oddziałem Agfa Graphics: „Ogromnie sobie cenimy niską awaryjność tego rozwiązania, jak również bardzo dobry serwis zapewniany przez jego dostawcę. Według nas kluczowym parametrem, jaki powinno gwarantować tego rodzaju urządzenie, jest stabilność produkcji. Pod tym względem Anapurna Mw nigdy nas nie zawiodła i tego samego oczekujemy od nowo wdrożonego plotera. Tym bardziej, że oferuje on udoskonalone funkcje, jest też szerszy, co umożliwia nam zadrukowywanie pełnych płyt o szerokości maksymalnej 2,05 m i długości przekraczającej 3 metry. Posiadając określone rozwiązanie w parku sprzętowym po stronie jego dostawcy chcemy mieć wiarygodnego i sprawdzonego partnera – w naszym przekonaniu Agfa Graphics nim jest. Niezależnie od wspomnianego zaufania i kilkuletniej współpracy dokonując finalnego wyboru penetrowaliśmy rynek pod kątem innych rozwiązań drukujących w technice inkjet UV. Agfa Graphics także pod względem technologicznym po raz kolejny okazała się najlepsza w swojej klasie”.

Dostarczony do firmy Arteo, a wcześniej pokazywany na targach RemaDays Warsaw 2016, ploter Anapurna M2050i to wszechstronne urządzenie, umożliwiające zadrukowywanie różnorodnych podłoży sztywnych o maksymalnym formacie 3 x 2,05 m oraz grubości do 4,5 cm. Przy mediach giętkich jedynym ograniczeniem (od strony formatu) jest szerokość zadrukowywanego podłoża – wynosi ona 2,07 m. Ploter drukuje z prędkością do 90 m2/h (w trybie ekspresowym) w sześciu kolorach (CMYKLcLm) z dodatkową bielą.

Mówi Adrian Życki, regionalny szef sprzedaży Agfa Graphics: „Anapurna M2050i to jeden z najchętniej kupowanych przez polskich klientów modeli z rodziny Anapurna M. W porównaniu z wersją Mw na szczególną uwagę zasługuje jego większa szerokość, zastosowanie nowych głowic drukujących, a także możliwość sterowania poprzez dedykowany produkcji wielkoformatowej system workflow Asanti”.

Jak zaznacza Tomasz Kacprzak, w przypadku jego firmy urządzenie znajduje zastosowanie niemal wyłącznie przy zadrukowywaniu mediów sztywnych: „Wynika to ze specyfiki realizowanego przez nas asortymentu. Zdajemy sobie sprawę z uniwersalności posiadanej maszyny, więc zakładamy, że także moduł drukujący w trybie „z roli na rolę” będzie przez nas wykorzystywany. Obecnie jednak stanowi on jedynie interesującą, potencjalną opcję, gdyż obie maszyny Anapurna M są obłożone w pełni zleceniami druku na materiałach sztywnych”.

Pojawienie się plotera Anapurna M2050i w firmie Arteo zwiększyło jej moce produkcyjne w zakresie drukowania w technice inkjet UV o ponad 100%. „To efekt naszego dynamicznego rozwoju – mówi Tomasz Kacprzak. – Od czasu instalacji pierwszej maszyny Agfa Graphics, zwiększyliśmy naszą powierzchnię produkcyjną z 2,5 tys. do ponad 4 tys. m2. Co roku notujemy też kilkudziesięcioprocentowe wzrosty wyniku operacyjnego. Wszystko to wiąże się ze wspomnianą wcześniej zmianą strategii działania, ukierunkowanej na kompleksowe realizacje wnętrz dla firm z różnych branż”. Adrian Życki dodaje: „Cieszymy się, że ten skok rozwojowy Arteo zbiegł się w czasie z wdrożeniem w niej pierwszego plotera z rodziny Anapurna M. Jesteśmy przekonani, że druga maszyna – oferująca znacznie większy potencjał – będzie równie niezawodna i w takim samym stopniu przyczyni się do dalszych sukcesów rynkowych firmy, także na rynkach zagranicznych”.

Tomasz Kacprzak uzupełnia: „Obecnie odsetek klientów spoza Polski w naszych obrotach wynosi ok. 2-3%. Chcemy go jednak systematycznie zwiększać, m.in. poprzez większą aktywność na rynku rosyjskim, gdzie obecnie poszukujemy lokalnego partnera zainteresowanego współpracą i gdzie już zrealizowaliśmy udane kampanie. Mamy też nadzieję, że z czasem sytuacja polityczna w tej części świata ulegnie stabilizacji, a potencjał tkwiący w rynku rosyjskim zostanie w pełni wykorzystany”.

Źródło: Agfa Graphics

www.agfa-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764