logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugi sezon podcastu „Rzeczpospolita Kościelna” od 12 maja na platformie Tok FM

  PR 12.05.2022, przeczytano 224 razy

W czwartek, 12 maja 2022 r. o godz. 12:00 na platformie podcastowej TOK FM - na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM swoją premierę będzie mieć kontynuacja podcastu "Rzeczpospolita Kościelna". To cykl rozmów Magdaleny Rigamonti z politykami o Kościele w Polsce, doceniony w 2021 r. branżową nagrodą Grand Press. Druga odsłona serii liczy 10 odcinków, a gośćmi prowadzącej będą m.in. Hanna Gronkiewicz-Waltz, ks. Kazimierz Sowa i Paweł Kowal. Podcastu mogą słuchać subskrybenci dostępu Premium TOK FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugi-sezon-podcastu-_rzeczpospolita-koscielna_-od-12-maja-na-platformie-tok-fm,395805,artykul.html

W pierwszym sezonie cyklu Magdalena Rigamonti rozmawiała z politykami, którzy przez dekady obserwowali budowanie i wzmacnianie pozycji Kościoła w Polsce. I sami w tym uczestniczyli. W sezonie drugim trudne pytania o siłę Kościoła oraz zakres jego wpływu na władzę i rzeczywistość w Polsce zadaje również duchownym. Zagląda na drugą stronę lustra, za kurtynę. Pokazuje już nie tylko, jak to się stało, że instytucja religijna zyskała tak wielką władzę, ale też jak z niej korzystała i wciąż korzysta.

Pierwszym rozmówcą Magdaleny Rigamonti będzie ksiądz prof. Andrzej Kobyliński, filozof i etyk, który rozprawi się z tym, o czym polski Kościół mówić nie chce, a co omówione zostać musi. Opowie też o tym, jak Kościół przez lata łączył się z polityką - tym razem jednak z perspektywy tej drugiej strony.

Gośćmi kolejnych odcinków będą m.in.: Hanna Gronkiewicz-Waltz, ks. Kazimierz Sowa, Barbara Labuda i Paweł Kowal.

Nowe odcinki podcastu dostępne będą na platformie podcastowej TOK FM - na tokfm.pl oraz w aplikacji TOK FM. Pierwsza część ukaże się w czwartek, 12 maja 2022 r. o godz. 12:00, a kolejne będą publikowane co tydzień.

Z materiałów mogą skorzystać subskrybenci dostępu Premium TOK FM. Specjalnie dla nowych użytkowników, zainteresowanych m.in. podcastem Magdaleny Rigamonti, powstała oferta promocyjna pozwalająca na korzystanie z bogatej biblioteki podcastowej TOK FM.

Pierwsza seria rozmów "Rzeczpospolita Kościelna", licząca 11 części, została nagrodzona Grand Press 2021 w kategorii Wywiad. Cykl wciąż jest dostępny na stronie podcastu na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zarząd Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zadecydowali o zakończeniu współpracy. Z dniem 24 maja 2022 r. Tomasz Lis przestaje pełnić funkcję redaktora naczelnego oraz prowadzącego podcast „Świat_PL” i odchodzi z firmy.
24 maja mija trzeci miesiąc agresji Rosji na Ukrainę. Grupa TVN – podobnie jak cała Polska – od momentu rozpoczęcia wojny pomaga Ukraińcom. W pierwszej kolejności nadawca koncentrował się na działaniach ułatwiających odnalezienie się uchodźcom w nowej rzeczywistości. Wśród innych inicjatyw podjętych przez grupę są m.in.: strategiczna współpraca z...
Inicjatywa Polish-Ukrainian Forbes Women Academy to cykl edukacyjnych webinarów skierowanych przede wszystkim do  kobiet z Ukrainy. Celem inicjatywy jest wspieranie, pomaganie w edukacji i przystosowaniu się do nowej rzeczywistości. Pierwszy webinar poświęcony aktywności zawodowej kobiet i podejmowaniu pracy w Polsce odbędzie się 31 maja.
Marta Danielewicz z poznańskiej redakcji „Gazety Wyborczej” otrzymała nagrodę Pióro Odpowiedzialności w kategorii Artykuł tematyczny. Dziennikarz Gazeta.pl Dominik Szczepański został wyróżniony w kategorii Artykuł prasowy. Gala wręczenia nagród, przyznawanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, odbyła się w środę, 25 maja br.
W związku ze zniesieniem stanu epidemii w Polsce z dniem 16 maja 2022 roku Grupa TVN podsumowuje działania na rzecz walki z pandemią podjęte na przestrzeni ostatnich 2 lat. Przeznaczyła na ten cel łącznie ponad 22 miliony złotych – wliczając bezpośrednie darowizny oraz wartość czasu reklamowego przekazanego na bezpłatne kampanie społecznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764