logo
WIADOMOŚCI

Drugie wydanie „OOH news”

Mateusz Zawiślak  PR 19.05.2017, przeczytano 204 razy
ilustracjastrzałka

To już drugie wydanie OOH news – drukowanego przewodnika po zbliżających się targach reklamy i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Dostawcy artykułów promocyjnych zaprezentowali na łamach gazety targowe premiery i nowe produkty w portfolio. Targom towarzyszą dwie kluczowe konferencje: MARKETING MIX oraz EVENT MIX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugie-wydanie-_ooh-news_,32536,artykul.html

9. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej ponownie będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Jak podkreśla organizator, ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas ostatnich edycji. W części dedykowanej branży marketingowej oraz eventowej, zostały jeszcze ostatnie wolne miejsca. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.

– Z każdą kolejną edycją widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach, szczególnie w realizowanej od kilku lat strefie EVENT MIX. Po ubiegłej edycji otrzymaliśmy szereg pozytywnych referencji od naszych wystawców – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.

Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. W tym roku konferencja MARKETING MIX, dedykowana dla agencji reklamowych poświęcona jest budowaniu relacji. Gościem specjalnym będzie Dorota Wellman. Podczas EVENT MIX na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych, m. in. Krzysztofa Celucha, Marcina Gieracza czy Krzysztofa Maternę. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Jurek Owsiak. Prezes zarządu Fundacji WOŚP opowie o tworzeniu eventu na skalą światową.

Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Super Gift, podczas którego o tytuł najlepszych gadżetów będą rywalizować prezentowane na targach artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów w 12 kategoriach tematycznych.

  • „OOH news” można pobrać TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 125 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone