logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Drugie wydanie „OOH news”

  PR 19.05.2017, przeczytano 683 razy
ilustracjastrzałka

To już drugie wydanie OOH news – drukowanego przewodnika po zbliżających się targach reklamy i szerokie spectrum informacji o wydarzeniu. Dostawcy artykułów promocyjnych zaprezentowali na łamach gazety targowe premiery i nowe produkty w portfolio. Targom towarzyszą dwie kluczowe konferencje: MARKETING MIX oraz EVENT MIX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/drugie-wydanie-_ooh-news_,32536,artykul.html

9. edycja targów reklamy i poligrafii reklamowej ponownie będzie podzielona na dwa sektory branżowe: reklama & marketing oraz dostawcy mediów i maszyn. Jak podkreśla organizator, ta segmentacja sprawdziła się doskonale podczas ostatnich edycji. W części dedykowanej branży marketingowej oraz eventowej, zostały jeszcze ostatnie wolne miejsca. Jak zaznacza organizator jest to efekt dynamicznego rozwoju imprezy, którą z roku na rok odwiedza większa ilość zarówno wystawców, jak i zwiedzających.

– Z każdą kolejną edycją widzimy coraz większe zainteresowanie naszymi targami. Cieszą nas pozytywne opinie, które słyszymy od naszych stałych wystawców, a także duże zainteresowanie kolejnymi, debiutującymi firmami na targach, szczególnie w realizowanej od kilku lat strefie EVENT MIX. Po ubiegłej edycji otrzymaliśmy szereg pozytywnych referencji od naszych wystawców – mówi Robert Załupski, Dyrektor Festiwalu.

Imprezie towarzyszy szereg wydarzeń specjalnych, jak konkursy branżowe, warsztaty, szkolenia i konferencje. W tym roku konferencja MARKETING MIX, dedykowana dla agencji reklamowych poświęcona jest budowaniu relacji. Gościem specjalnym będzie Dorota Wellman. Podczas EVENT MIX na scenie zobaczymy ekspertów i praktyków eventowych, m. in. Krzysztofa Celucha, Marcina Gieracza czy Krzysztofa Maternę. Gościem specjalnym wydarzenia będzie Jurek Owsiak. Prezes zarządu Fundacji WOŚP opowie o tworzeniu eventu na skalą światową.

Tradycyjnie już zostanie przeprowadzony konkurs o Super Gift, podczas którego o tytuł najlepszych gadżetów będą rywalizować prezentowane na targach artykuły promocyjne. W konkursie POS STARS zawalczą najlepsze kreacje display’ów i ekspozytorów w 12 kategoriach tematycznych.

  • „OOH news” można pobrać TUTAJ

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764